SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Kan me er niet druk over maken.quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zou ik toch best wel pijnlijk vinden
Jij vind het oprecht totaal niet erg als je ouders je verjaardag vergeten?quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kan me er niet druk over maken.
Ik ken me vader daar te goed voor.quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij vind het oprecht totaal niet erg als je ouders je verjaardag vergeten?x
Hm naja,denk dat mijn ouders zzich toch wel erg schuldig zullen voelen. Niet dat ik me dat voor kan stellen dat dat gebeurt maar goedquote:Op zaterdag 19 december 2015 01:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ken me vader daar te goed voor.
Mijn vader is dan ook een apaat pur sang. Maar het zit wel goed verder.quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm naja,denk dat mijn ouders zzich toch wel erg schuldig zullen voelen. Niet dat ik me dat voor kan stellen dat dat gebeurt maar goed
Mja, je pa heeft ook een probleem met drinken enzo toch?quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
JaWas wel heel klein beetje teleurgesteld.
Echt zo`n iemand die in zijn stoel zit en van de gesprekken om hem heen nisks mee krijgt?quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn vader is dan ook een apaat pur sang. Maar het zit wel goed verder.
Mwah valt mee, is in het verleden erger geweest. Mijn ouders zijn allebei minder aan het drinken.quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mja, je pa heeft ook een probleem met drinken enzo toch?
Dat scheelt.quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mwah valt mee, is in het verleden erger geweest. Mijn ouders zijn allebei minder aan het drinken.
Opzich valt dat mee in sociale situaties, maar gewoon iemand die heel erg in z'n eigen ding zit. En op moment is dat vooral heel hard werken voor het geld, settlen in Polen en m'n kleine zusje. En verder weet ik dat het wel goed zit tussen ons ook al zal het nooit uitgesproken worden.quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt zo`n iemand die in zijn stoel zit en van de gesprekken om hem heen nisks mee krijgt?
En als je dan 5x z`n naam roept vraagt of er wat is
Halloquote:
Als je er beide geen lastvan hebt prima jaquote:Op zaterdag 19 december 2015 01:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Opzich valt dat mee in sociale situaties, maar gewoon iemand die heel erg in z'n eigen ding zit. En op moment is dat vooral heel hard werken voor het geld, settlen in Polen en m'n kleine zusje. En verder weet ik dat het wel goed zit tussen ons ook al zal het nooit uitgesproken worden.
Dus is niet iets waar ik me heel erg druk om kan maken
Zelfs als ik er last van zou hebben zou het me waarschijnlijk meer energie en moeite kosten om iemand te gaan proberen te veranderen. Sommige dingen moet je ook vooral langs je heen laten gaanquote:Op zaterdag 19 december 2015 01:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je er beide geen lastvan hebt prima ja
People don't change.quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zelfs als ik er last van zou hebben zou het me waarschijnlijk meer energie en moeite kosten om iemand te gaan proberen te veranderen. Sommige dingen moet je ook vooral langs je heen laten gaan
jaa prima vermaaktquote:Op zaterdag 19 december 2015 01:58 schreef Insomnia_ het volgende:
Was het gezellig in kuipie gister typ
Je hebt je longen wel uit je lijf geschreeuwd toen Tim Immers zich ging warmlopen zeker?quote:Op zaterdag 19 december 2015 01:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
jaa prima vermaakt
al speelde feyenoord niet erg sterk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |