Ik kom helemaal tot rust. Tot morgen.quote:
Haha, uhuhquote:Op zaterdag 19 december 2015 20:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kom helemaal tot rust. Tot morgen.
Volgens mij gaat het over een liefde die er vandoor is en die hij terug wil.quote:Op zondag 20 december 2015 01:47 schreef Loll het volgende:
Strange Entity - Oscar and the Wolf
https://open.spotify.com/track/2gSD1n9FlLQ0yBQE5bmffL
Super mooi nummer![]()
Is er een mede user die de songtekst een beetje toelichten? Ik kom er niet helemaal uit...
quote:Op zondag 20 december 2015 01:47 schreef Loll het volgende:
Strange Entity - Oscar and the Wolf
https://open.spotify.com/track/2gSD1n9FlLQ0yBQE5bmffL
Super mooi nummer![]()
Is er een mede user die de songtekst een beetje toelichten? Ik kom er niet helemaal uit...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Raar nummer blijft dit.quote:
Ik heb hem gisteren al gehoord, MI is een FB vriend van me en stuurt me altijd meteen een link als hij iets nieuws heeftquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
MUZ / Mijn ode aan ALTER-EGO. Muziekheldin van FOK! Mooi muzikaal 2016 meskequote:
quote:Op maandag 21 december 2015 22:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
MUZ / Mijn ode aan ALTER-EGO. Muziekheldin van FOK! Mooi muzikaal 2016 meske
Nog steeds en non-stop ook, dit nummer is pure energie en pure euforieeequote:
quote:Op donderdag 24 december 2015 23:14 schreef highender het volgende:
Iemand hier aanwezig die de volgende muziek / artiest herkent of wellicht een handige methode om daar achter te komen? Ik vind het erg mooi maar degene die het op youtube heeft geplaatst deelt het niet.
Edit: vanaf 2:50m
Nou, volgens mij zit de teller nu al ruim boven de 100quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |