SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.First Round Draw & Tournament BracketSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2016 WILLIAM HILL WORLD DARTS CHAMPIONSHIP
SCHEDULE OF PLAY
PRELIMINARY & FIRST ROUNDS
(P) Denotes Preliminary Round
Thursday December 17 (7pm-11pm)
Andy Boulton v Per Laursen (P)
Jamie Lewis v Daryl Gurney
Peter Wright v Keegan Brown
Gary Anderson v Boulton/Laursen
Friday December 18
Afternoon Session (1pm-5pm)
Qiang Sun v Mick McGowan (P)
John Henderson v Darren Webster
Justin Pipe v Christian Kist
Mark Webster v Sun/McGowan
Evening Session (7pm-11pm)
Thanawat Gaweenuntawong v Rene Eidams (P)
Brendan Dolan v Kyle Anderson
Kim Huybrechts v David Pallett
Michael van Gerwen v Gaweenuntawong/Eidams
Saturday December 19
Kim Viljanen v Sven Groen (P)
Steve Beaton v Koha Kokiri
Ian White v Dimitri Van den Bergh
Kevin Painter v Viljanen/Groen
Keita Ono v Alex Tagarao (P)
Simon Whitlock v Ricky Evans
Vincent van der Voort v Laurence Ryder
Phil Taylor v Ono/Tagarao
Sunday December 20
Michael Rasztovits v Rob Szabo (P)
Andy Hamilton v Joe Murnan
Mensur Suljovic v Jermaine Wattimena
Jamie Caven v Rasztovits/Szabo
Aleksandr Oreshkin v Paul Lim (P)
Stephen Bunting v Jyhan Artut
Raymond van Barneveld v Dirk van Duijvenbode
Mervyn King v Oreshkin/Lim
Monday December 21 (7pm-11pm)
Warrick Scheffer v John Michael (P)
Robert Thornton v Alan Norris
Michael Smith v Jeffrey De Zwaan
James Wade v Scheffer/Michael
Tuesday December 22 (7pm-11pm)
Dean Winstanley v Ronny Huybrechts
Wes Newton v Cristo Reyes
Dave Chisnall v Rowby-John Rodriguez
Terry Jenkins v Darin Young
Wednesday December 23 (7pm-11pm)
Andrew Gilding v Gerwyn Price
Benito van de Pas v Max Hopp
Adrian Lewis v Jan Dekker
Jelle Klaasen v Joe Cullen
SECOND ROUND
Saturday December 26 (6pm-10pm)
Whitlock/Evans v Caven/Rasztovits/Szabo
Chisnall/Rodriguez v Pipe/Kist
G Anderson/Boulton/Laursen v J Lewis/Gurney
Sunday December 27
Smith/De Zwaan v Beaton/Kokiri
White/Van den Bergh v Van de Pas/Hopp
Van der Voort/Ryder v Dolan/K Anderson
Van Barneveld/Van Duijvenbode v Bunting/Artut
Wade/Scheffer/Michael v Newton/Reyes
Van Gerwen/Gaweenuntawong/Eidams v Henderson/D Webster
Monday December 28
Thornton/Norris v Hamilton/Murnan
Jenkins/Young v M Webster/Sun/McGowan
K Huybrechts/Pallett v Suljovic/Wattimena
Evening Session (7.30pm-11.30pm)
A Lewis/Dekker v Gilding/Price
Wright/Brown v Winstanley/R Huybrechts
Taylor/Ono/Tagarao v Painter/Viljanen/Groen
Tuesday December 29
King/Oreshkin/Lim v Klaasen/Cullen
THIRD ROUND
Tuesday December 29
Smith/De Zwaan/Beaton/Kokiri v White/Van den Bergh/Van de Pas/Hopp
Wade/Scheffer/Michael/Newton/Reyes v Whitlock/Evans/Caven/Rasztovits/Szabo
A Lewis/Dekker/Gilding/Price v K Huybrechts/Pallett/Suljovic/Wattimena
G Anderson/Boulton/Laursen/J Lewis/Gurney v Van der Voort/Ryder/Dolan/K Anderson
Van Gerwen/Gaweenuntawong/Eidams/Henderson/D Webster v Van Barneveld/Van Duijvenbode/Bunting/Artut
Wednesday December 30 (7pm-11pm)
Wright/Brown/Winstanley/R Huybrechts v Chisnall/Rodriguez/Pipe/Kist
Thornton/Norris/Hamilton/Murnan v Jenkins/Young/M Webster/Sun/McGowan
Taylor/Ono/Taragao/Painter/Viljanen/Groen v King/Oreshkin/Klaasen/Cullen
Volledig schema
Format & Prize FundSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Links
PDC website
Wikipedia
Live Score
Op welke dagen wordt er gegooid?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit WK kunt U uiteraard weer bekijken op RTL7.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 december 2015 00:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Mani we hebben beeld van onze held morgen
Children of the night. What music they make.![]()
Ik krijg een brok in mijn keel van deze TT.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Wat zit jij nou te lachen joh, dit is toch prachtig?quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Niveau is niet al te hoog. Hoe groot is de dartscommunity eik in Thailand en omstreken?quote:Op zaterdag 19 december 2015 00:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat zit jij nou te lachen joh, dit is toch prachtig?Children of the night. What music they make.![]()
quote:
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteorod: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4![]()
neequote:Op zaterdag 19 december 2015 00:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Schaamden jullie je ook even om Nederlander te zijn bij die 2-2 tussenstand van MVG - Eidams?RED ONS HENNIEGOD![]()
ook goed maar het heeft niks met darten te maken hansquote:Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Nee. Dat heb ik eigenlijk alleen als Van Gerwen probeert te lachen.quote:Op zaterdag 19 december 2015 00:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Schaamden jullie je ook even om Nederlander te zijn bij die 2-2 tussenstand van MVG - Eidams?VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Dan ben ik geen Nederlander.quote:Op zaterdag 19 december 2015 00:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Schaamden jullie je ook even om Nederlander te zijn bij die 2-2 tussenstand van MVG - Eidams?
#succesNederlanderAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
,,Als kind had ik borstgroei, werd ik geopereerd en is er iets misgegaan. Daardoor is er een heel lelijk litteken achtergebleven. Als we dan gingen zwemmen, deed ik dat uit schaamte in een T-shirt. Ik heb altijd met mijn gewicht gestoeid. Obesitas. Ik woog 133 kilo toen ik vijftien was. Zat op advies van de dokters een half jaar in een kliniek. Ik ben jarenlang gepest".quote:Op zaterdag 19 december 2015 00:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee. Dat heb ik eigenlijk alleen als Van Gerwen probeert te lachen.![]()
jawel riaquote:Op zaterdag 19 december 2015 00:46 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ook goed maar het heeft niks met darten te maken hansRED ONS HENNIEGOD![]()
nou vertelquote:Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Perfecte opmaat voor een dartscarrire.quote:Op zaterdag 19 december 2015 00:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
,,Als kind had ik borstgroei, werd ik geopereerd en is er iets misgegaan. Daardoor is er een heel lelijk litteken achtergebleven. Als we dan gingen zwemmen, deed ik dat uit schaamte in een T-shirt. Ik heb altijd met mijn gewicht gestoeid. Obesitas. Ik woog 133 kilo toen ik vijftien was. Zat op advies van de dokters een half jaar in een kliniek. Ik ben jarenlang gepest".Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Van die operatie heeft ie maar verzonnen dat het iets medisch was.quote:Op zaterdag 19 december 2015 00:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
,,Als kind had ik borstgroei, werd ik geopereerd en is er iets misgegaan. Daardoor is er een heel lelijk litteken achtergebleven. Als we dan gingen zwemmen, deed ik dat uit schaamte in een T-shirt. Ik heb altijd met mijn gewicht gestoeid. Obesitas. Ik woog 133 kilo toen ik vijftien was. Zat op advies van de dokters een half jaar in een kliniek. Ik ben jarenlang gepest".
MedischeLeugenaar.![]()
Hoe kan je op je vijftiende uberhaupt 133kg wegenquote:Op zaterdag 19 december 2015 00:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Perfecte opmaat voor een dartscarrire.![]()
Heel veel eten en niet bewegenquote:Op zaterdag 19 december 2015 00:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe kan je op je vijftiende uberhaupt 133kg wegen![]()
Slechte genen, kijk eens naar die kop van die gast, tokkie galore. Hij mag God op zijn blote knieen bedanken dat hij nog zo'n prima chick heeft weten te scoren.quote:Op zaterdag 19 december 2015 00:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe kan je op je vijftiende uberhaupt 133kg wegenReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dat verklaart nog steeds niet waarom als hij een beetje blij kijkt een blik trekt die tussen down, geilheid en de nasleep van een mdma-trip inzit.quote:Op zaterdag 19 december 2015 00:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
,,Als kind had ik borstgroei, werd ik geopereerd en is er iets misgegaan. Daardoor is er een heel lelijk litteken achtergebleven. Als we dan gingen zwemmen, deed ik dat uit schaamte in een T-shirt. Ik heb altijd met mijn gewicht gestoeid. Obesitas. Ik woog 133 kilo toen ik vijftien was. Zat op advies van de dokters een half jaar in een kliniek. Ik ben jarenlang gepest".VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Op zijn debuuttoernooi had ie nog een prima gewichtquote:Op zaterdag 19 december 2015 00:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Slechte genen, kijk eens naar die kop van die gast, tokkie galore. Hij mag God op zijn blote knieen bedanken dat hij nog zo'n prima chick heeft weten te scoren.![]()
Toen kwam hij net uit de kliniek.quote:Op zaterdag 19 december 2015 00:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op zijn debuuttoernooi had ie nog een prima gewicht
Terug naar de kliniek dus.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Nee, die verklaring is, is dat zijn ouders broer en zus zijn.quote:Op zaterdag 19 december 2015 00:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat verklaart nog steeds niet waarom als hij een beetje blij kijkt een blik trekt die tussen down, geilheid en de nasleep van een mdma-trip inzit.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
32% op de dubbels is gewoon primaquote:Op zaterdag 19 december 2015 00:54 schreef Brammess het volgende:
Anderson kan echt totaal niet finishen![]()
Dit is de 2e keer dat ik dit jaar darts kijkquote:Op zaterdag 19 december 2015 01:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan heb je niet naar Pipe gekeken.![]()
quote:
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Deuce op dubbel 40 kende die nietquote:Op zaterdag 19 december 2015 01:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Sampras pakt zijn dartspijlen op met blote mannenklauwen.RED ONS HENNIEGOD![]()
Denken in nationaliteitenquote:Op zaterdag 19 december 2015 00:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Schaamden jullie je ook even om Nederlander te zijn bij die 2-2 tussenstand van MVG - Eidams?![]()
![]()
Tering jantje dat was nog even spannend zeg.<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
quote:Saturday December 19
Kim Viljanen v Sven Groen (P)
Steve Beaton v Koha Kokiri
Ian White v Dimitri Van den Bergh
Kevin Painter v Viljanen/Groen
Keita Ono v Alex Tagarao (P)
Simon Whitlock v Ricky Evans
Vincent van der Voort v Laurence Ryder
Phil Taylor v Ono/Tagarao![]()
Ik ga de 27e, 28e en de 29e december naar Ally Pally in London. Als de rondes normaal verlopen wordt dat 2x Barneveld, 2x MVG, 2x Lewis, Anderson, Taylor en Van de Voort zien. Met hopelijk als afsluiter en toetje MVG tegen Barney.![]()
In je eentje?quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:02 schreef danusz1986 het volgende:
Ik ga de 27e, 28e en de 29e december naar Ally Pally in London. Als de rondes normaal verlopen wordt dat 2x Barneveld, 2x MVG, 2x Lewis, Anderson, Taylor en Van de Voort zien. Met hopelijk als afsluiter en toetje MVG tegen Barney.Children of the night. What music they make.![]()
Nais.quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:02 schreef danusz1986 het volgende:
Ik ga de 27e, 28e en de 29e december naar Ally Pally in London. Als de rondes normaal verlopen wordt dat 2x Barneveld, 2x MVG, 2x Lewis, Anderson, Taylor en Van de Voort zien. Met hopelijk als afsluiter en toetje MVG tegen Barney.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Vandaag overigens echt een schijtdag qua grote namen en wedstrijden.
VDV is als Nederlander leuk om te zien, maar daar koop je geen kaartje voor. Alleen Taylor, maar die wedstrijd is zo ruk.....
Blijf er niet voor thuis vandaag
U MAD?![]()
Alsof jij wat beters te doen hebtquote:Op zaterdag 19 december 2015 08:34 schreef de_boswachter het volgende:
Blijf er niet voor thuis vandaag![]()
![]()
Huybrechts eruit, deze had ik echt niet verwacht. Door Pallett nog wel.. Okee, denk dat ik nog een conservatieve schatting had met 9 seeds eruit.
En VanGerwen versus DeMof keek ik in de kebabzaak toen ik net naar huis wilde gaan. Daar blijven hangen en wat was het toch een teringspannende partij. Bij 2-2 werd ik gek.
Die Eidams is nog niet eens in de top 300 van de wereld, volgens mij de 349ste(?). En dan na een eerste qualifierpot van beneden de 70. (Iets wat echt tering slecht is) presteert hij het om met een 90 gemiddeld in de buurt van MVG te blijven.Terwijl die 99,5 gooit. Hij gooit ongeveer even goed als Gerrie deed in zijn pot en een stuk beter dan Wright. En toch werd het nog zo spannend.
Dit is een partij om snel te vergeten, behalve voor deutschland, voor hen vind ik dit nog enigszins mooi. Maar man man, volgende keer mag het souvereiner.![]()
Als je de uitslag al weet, dan is het veel minder leuk. Gisteren zat iedereen op het puntje van zijn stoel. Blijft uiteraard wel een topshow om te zien achteraf.quote:Op zaterdag 19 december 2015 12:27 schreef Spies het volgende:
Heb gisteren niks kunnen zien. Straks maar even 2e deel van Van Gerwen - Eidams terugzien.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok![]()
quote:Eric Bristow heeft zich keihard uitgesproken over zijn voormalig proteg Phil Taylor. ,,Hij is hersendood, want hij kan totaal niet rekenen", vertelt dartslegende Bristow over de 16-voudig wereldkampioen.
,,Hij heeft altijd kunnen steunen op zijn kwaliteiten, waardoor zijn rekenkundige vaardigheden niet aan het licht kwamen", vertelt Bristow aan de Mirror. ,,Hij laat altijd 162 of 163 staan, dat maakte nooit uit, want hij was veel beter dan iedereen. Daarna ging hij naar een dubbel en maakte het af voordat zijn tegenstanders konden uitgooien."
,,Dat heeft hij altijd gedaan. Hij is niet het grootste rekenwonder", vertelt Bristow, die 30 jaar geleden 10,000 pond investeerde in 'The Power'. ,,Tegenwoordig komt hij daar niet meer mee weg, omdat al die jonge honden hem onder druk zetten en ook hoog kunnen uitgooien."
Bristow geeft aan dat de carrire van Taylor nog niet voorbij is, maar dat hij al wel achttien maanden niets gewonnen heeft. ,,Dat is voor het eerst en als hij dit jaar geen wereldkampioen wordt dan gaan mensen toch twijfelen aan hem."![]()
![]()
Dat Taylor vaak slecht rekent richting een finish is algemeen bekend, maar om hem dan hersendood te noemen. Bristow.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Ach braindead is een beetje een stopwoordje van Bristow als iemand zich tijdens een pot misrekend. Dat moet je niet zo zwaar opvatten.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Taylor wordt gewoon een dagje ouder en de concurrentie wordt steeds zwaarder. En dat van dat rekenen is gewoon zwaar overtrokken in het darten, hoe vaak komt het nou voor dat een tegenstander van Taylor 161 of hoger uitgooit als Taylor zelf 162 of 163 laat staan? 1 x per toernooi? Ik denk het nog niet eens.quote:![]()
Eric 'The Burglar' Bristow en Phil 'The Sexual Predator' Taylor.
Mooi duo.![]()
Taylor's miscalculaties hebben hem al vaker belangrijke legs gekost. Dus ben het niet met Boezeidekoe eens. Hij wordt er ook steeds vaker voor afgestraft en er straalt ook een minachting van uit.![]()
Van Gerwen's tiende WK...
First round
2007: 2-3 Robson
2008: 2-3 Taylor
2009: 3-1 Young
2010: 3-1 Wright
2011: 1-3 Suljovic
2012: 3-1 Osborne
2013: 3-0 Lim
2014: 3-0 Lerchbacher
2015: 3-1 Cullen
2016: 3-2 Eidams
Second round
2009: 0-4 Taylor
2010: 2-4 Wade
2012: 4-1 King
2013: 4-2 Wright
2014: 4-1 McDine
2015: 4-1 Stein
2016: ? D. Webster
Third round
2012: 3-4 Whitlock
2013: 4-1 Lloyd
2014: 4-3 G. Anderson
2015: 4-1 T. Jenkins
Quarter-Final
2013: 5-4 A. Lewis
2014: 5-3 M. Webster
2015: 5-2 Thornton
Semi-Final
2013: 6-4 Wade
2014: 6-0 A. Lewis
2015: 3-6 G. Anderson
Final
2013: 4-7 Taylor
2014: 7-4 Wright![]()
waarvan aktequote:Op zaterdag 19 december 2015 13:12 schreef Nober het volgende:
First round
Second round
Third round
Quarter-Final
Semi-Final
Final
2014: 7-4 Wright![]()
OK, je hebt een punt.quote:Op zaterdag 19 december 2015 09:18 schreef luckass het volgende:
[..]
Alsof jij wat beters te doen hebt
Maar op zaterdagmiddag heb ik vaste kaartmiddag bij de soos hier in de buurt. Dus daar maar eens even kijken of Jean en Pierre er ook zijn. Anders weer terug naar mijn appartement en darts kijken met de hand in de broek
U MAD?![]()
Heeft hij maar 1 x Embassy gedaan? 2008 meteen Taylor. Of was het een andere Taylor?quote:Op zaterdag 19 december 2015 13:12 schreef Nober het volgende:
First round
Second round
Third round
Quarter-Final
Semi-Final
Final
2014: 7-4 WrightU MAD?![]()
Rekenen is sowieso overrated. Van die mannen die op 303 op de 19 beginnen, hou toch op. Ja, natuurlijk hou je 170 over als je 133 gooit, maar a) hoe vaak gooi je 170 uit en b) kun je niet beter gewoon op de 20 gooien waar je veel beter op getraind bent en waarschijnlijk gemiddeld meer punten op scoort?
Ik word ook instant fan van de eerste darter die standaard niet voor de bull gaat als de tegenstander op een hoge finish staat, ook al zou het iemand als Smith, Van Gerwen of Newton zijn.![]()
quote:Op zaterdag 19 december 2015 09:18 schreef luckass het volgende:
[..]
Alsof jij wat beters te doen hebt![]()
Wat Wimderon-god zegt.quote:Op zaterdag 19 december 2015 13:29 schreef wimderon het volgende:
Rekenen is sowieso overrated. Van die mannen die op 303 op de 19 beginnen, hou toch op. Ja, natuurlijk hou je 170 over als je 133 gooit, maar a) hoe vaak gooi je 170 uit en b) kun je niet beter gewoon op de 20 gooien waar je veel beter op getraind bent en waarschijnlijk gemiddeld meer punten op scoort?
Ik word ook instant fan van de eerste darter die standaard niet voor de bull gaat als de tegenstander op een hoge finish staat, ook al zou het iemand als Smith, Van Gerwen of Newton zijn.
Sowieso. Het gros van de darters haalde op de basisschool amper een 6 voor rekenen en dan zouden het nu ineens wiskundigen zijn
Laat ze nou gewoon lekker een pijltje kunnen werpen en van 0 tot 40 kunnen delen door twee zodat ze weten welke dubbel ze moeten hebben.U MAD?![]()
Ik word instant fan van een darter die gaat proberen een 9-darter te gooien via driemaal T20-T-19-BLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
De mooiste manier ooit.quote:Op zaterdag 19 december 2015 13:35 schreef Szura het volgende:
Ik word instant fan van een darter die gaat proberen een 9-darter te gooien via driemaal T20-T-19-B![]()
Na zijn eerste Lakeside in 2007 ging hij samen met Van der Voort, Klaasen en Keukenconcurrent naar de PDC.quote:Op zaterdag 19 december 2015 13:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heeft hij maar 1 x Embassy gedaan? 2008 meteen Taylor. Of was het een andere Taylor?![]()
keukenconcurrentquote:Op zaterdag 19 december 2015 13:41 schreef Nober het volgende:
[..]
Na zijn eerste Lakeside in 2007 ging hij samen met Van der Voort, Klaasen en Keukenconcurrent naar de PDC.![]()
![]()
Dit is hoe je een 9-darter uitgooit.quote:Op zaterdag 19 december 2015 13:35 schreef Szura het volgende:
Ik word instant fan van een darter die gaat proberen een 9-darter te gooien via driemaal T20-T-19-B
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ohjaquote:Op zaterdag 19 december 2015 13:41 schreef Nober het volgende:
[..]
Na zijn eerste Lakeside in 2007 ging hij samen met Van der Voort, Klaasen en Keukenconcurrent naar de PDC.
Team Keukenconcurrent was niet echt van lange duur
U MAD?![]()
Ik geef eerlijk toe dat ik het dartsen buiten het WK om amper volg, maar waar zijn de volgende spelers die me de afgelopen WK's zijn bijgebleven:quote:Op zaterdag 19 december 2015 13:27 schreef de_boswachter het volgende:
Hey ik mis KEVIN MCDINE in de loting
Wat een mispunt was me dat zeg.
Peter Manley(is this the way to Amarillo)
Devin Petersen(leuk dansje op dat nummer van Shakira)
Alex Roy(the dude with an attitude)
John Part(geruisloos van het podium verdwenen?)
Dennis Smith(die vent die seconden nodig had om een dart in de juiste positie te krijgen en altijd zweette als een otter)
Mark Dudbridge
Colin Lloyd
En vooral...die verassende finalist van een paar jaar geleden Kirk Shepherd ofzo?![]()
quote:Op zaterdag 19 december 2015 13:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit is hoe je een 9-darter uitgooit.![]()
U MAD?![]()
Net als Rene Eidams niet van man of vrouw te onderscheiden.quote:Op zaterdag 19 december 2015 13:27 schreef de_boswachter het volgende:
Hey ik mis KEVIN MCDINE in de loting
Wat een mispunt was me dat zeg.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
quote:Op zaterdag 19 december 2015 13:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit is hoe je een 9-darter uitgooit.
broekje uitgevlogenquote:Op zaterdag 19 december 2015 13:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit is hoe je een 9-darter uitgooit.![]()
Die zijn gestopt/niet goed genoeg en doen dus niet mee.quote:Op zaterdag 19 december 2015 13:47 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Ik geef eerlijk toe dat ik het dartsen buiten het WK om amper volg, maar waar zijn de volgende spelers die me de afgelopen WK's zijn bijgebleven:
Dennis Smith(die vent die seconden nodig had om een dart in de juiste positie te krijgen en altijd zweette als een otter)
Mark Dudbridge
Colin Lloyd
En vooral...die verassende finalist van een paar jaar geleden Kirk Shepherd ofzo?![]()
Petersen heeft zich niet kunnen plaatsen met de Zuid-Afrikaanse qualifier.quote:Op zaterdag 19 december 2015 13:47 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Ik geef eerlijk toe dat ik het dartsen buiten het WK om amper volg, maar waar zijn de volgende spelers die me de afgelopen WK's zijn bijgebleven:
Mark Dudbridge
Colin Lloyd
En vooral...die verassende finalist van een paar jaar geleden Kirk Shepherd ofzo?
John Part is commentator geworden. Hij is 3 keer wereldkampioen. Dus het is niet alsof hij geruisloos vertrokken is. Zit nog gewoon in het wereldje.
Dennis Smith, Mark Dubridge en Colin Lloyd waren niet goed genoeg meer.
Peter Manley weet ik niet.
Alex Roy is alleen de naam van bijgebleven. Geen idee meer wie het was.
Maar er zijn nog wat andere namen verdwenen.
Richie Burnett bijvoorbeeld met zijn doping.
Kirk Shepherd was iets eenmaligs. Daarna nooit meer potten kunnen breken.![]()
Er schiet me nog een naam te binnen: Paul Nicholson?quote:Op zaterdag 19 december 2015 13:54 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Petersen heeft zich niet kunnen plaatsen met de Zuid-Afrikaanse qualifier.
John Part is commentator geworden. Hij is 3 keer wereldkampioen. Dus het is niet alsof hij geruisloos vertrokken is. Zit nog gewoon in het wereldje.
Kirk Shepherd was iets eenmaligs. Daarna nooit meer potten kunnen breken.![]()
Mooiste aftocht is toch wel Tony "The Viper" Eccles, 16 jaar cel.quote:Op zaterdag 19 december 2015 13:54 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Petersen heeft zich niet kunnen plaatsen met de Zuid-Afrikaanse qualifier.
Kirk Shepherd was iets eenmaligs. Daarna nooit meer potten kunnen breken.
Manley is gestopt toch? Was een vriend van Eccles geloof ik, weet niet of dat er mee te maken heeft.![]()
kan er niks meer vanquote:Op zaterdag 19 december 2015 13:58 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Er schiet me nog een naam te binnen: Paul Nicholson?![]()
Haalt nog wel ooit tv-toernooien. Maar dan stelt ie zwaar teleur. Heeft wel potentie denk ik om ooit weer eens terug te komen. Maar met Whitlock, Kyle Anderson, Loz Ryder enzovoort. Er zijn nu zat Australirs dus zal niet snel meer op het WK voor koppels staan.quote:![]()
Wel als ie Roland weer vernedertquote:Op zaterdag 19 december 2015 14:01 schreef wimderon het volgende:
Wie verheugt zich allemaal op Gerald Sibon?Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Ex-voetballer.quote:Op zaterdag 19 december 2015 14:03 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Is dat niet een voetballer?
![]()
De Groene Machine, is Groen wel wat?quote:Op zaterdag 19 december 2015 14:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoop dat Groen die Viljanen verslaat want dat is niks.![]()
![]()
Ja, dan zit ik er naar te kijken....quote:![]()
Morgenavond kan hij vast helaas niet bij de Haagse oorlog.quote:Op zaterdag 19 december 2015 14:05 schreef Szura het volgende:
Hopelijk komt Lexie Immers ook een keer langs![]()
Gehyped met z'n bad attitude. Was de grootste fout die hij gemaakt heeft dat imago.quote:Op zaterdag 19 december 2015 13:58 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Er schiet me nog een naam te binnen: Paul Nicholson?U MAD?![]()
Even een serieuze vraag; is van Gerwen een aantal kilo kwijt? Valt me serieus op. Hij is minder vet, ik weet niet. Er is iets met hem.U MAD?![]()
Set 3quote:Op zaterdag 19 december 2015 14:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Van Gerwen gooide 'gewoon' 99 gemiddeld.
98.61 Van Gerwen
102.36 Eidams
Set 4
96.50 Van Gerwen
98.02 Eidams
Heb dat nog even teruggekeken voor de gemiddeldes.![]()
![]()
Frietpan is kapot.quote:Op zaterdag 19 december 2015 14:09 schreef de_boswachter het volgende:
Even een serieuze vraag; is van Gerwen een aantal kilo kwijt? Valt me serieus op. Hij is minder vet, ik weet niet. Er is iets met hem.![]()
'Inzinking'quote:Op zaterdag 19 december 2015 14:10 schreef Nober het volgende:
[..]
Set 3
98.61 Van Gerwen
102.36 Eidams
Set 4
96.50 Van Gerwen
98.02 Eidams
Heb dat nog even teruggekeken voor de gemiddeldes.
Gr gr Telegraaf![]()
Blij dat ik werk vandaag. Vanavond gelukkig wel wat leuke partijtjes.<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Wat is dat webcamstandpunt raar, Zjak met z'n ongemakkelijke kop
POVquote:Op zaterdag 19 december 2015 14:13 schreef Szura het volgende:
Wat is dat webcamstandpunt raar, Zjak met z'n ongemakkelijke kop![]()
Als je van Sascha Stein kan verliezen, kan je van iedereen verliezen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Pics.quote:Op zaterdag 19 december 2015 14:14 schreef Szura het volgende:
Even voorbereiden jongens!
Frietpannetje aan.U MAD?![]()
Roland Scholten was echt een sensatie op het podium.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
DrankA.nlquote:Op zaterdag 19 december 2015 14:15 schreef de_boswachter het volgende:
Scholten
Wat doet die tegenwoordig trouwens?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik heb gedroomd dat ik die twee walkout girls heb versierd en na mijn wedstrijd in mijn hotelkamer nog even uit elkaar getrokken heb, ze zijn zelfs blijven slapen. Kortom ik heb goed geslapen.![]()
Wel je bed verschonen hequote:Op zaterdag 19 december 2015 14:16 schreef Nober het volgende:
Ik heb gedroomd dat ik die twee walkout girls heb versierd en na mijn wedstrijd in mijn hotelkamer nog even uit elkaar getrokken heb, ze zijn zelfs blijven slapen. Kortom ik heb goed geslapen.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
met push ups jaquote:Op zaterdag 19 december 2015 14:17 schreef de_boswachter het volgende:
Die Brunette heeft goede tette![]()
DOMINEERT in scandinaviequote:Op zaterdag 19 december 2015 14:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Ze doen alsof die Viljanen een werkelijk fantastische darter is.![]()
Maar hij stond er vorig jaar ook al en dit is nieuw voor Groen, gaat dat het verschil maken? We gaan het zien.quote:Op zaterdag 19 december 2015 14:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Ze doen alsof die Viljanen een werkelijk fantastische darter is.![]()
Stein vs. Viljanen was vorig jaar wel een unieke partij, nog nooit was het cumulatieve gewicht op het WK podium zo laag.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
quote:Op zaterdag 19 december 2015 14:18 schreef Mani89 het volgende:
Stein vs. Viljanen was vorig jaar wel een unieke partij, nog nooit was het cumulatieve gewicht op het WK podium zo laag.
Viljanen heeft een middagje Star Wars in de bioscoop laten schieten voor deze partijLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
SWquote:Op zaterdag 19 december 2015 14:19 schreef Szura het volgende:
Viljanen heeft een middagje Star Wars in de bioscoop laten schieten voor deze partij![]()
![]()
Daar gaat het hier altijd over.quote:Op zaterdag 19 december 2015 14:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waarom weet ik wat je met KP bedoeltReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
'Hij moet door nu'
Ja, kan moeilijk naar huis rijden
Of zoals Wayne Jones lopenquote:Op zaterdag 19 december 2015 14:21 schreef Szura het volgende:
'Hij moet door nu'
Ja, kan moeilijk naar huis rijden![]()
Wat is KP?quote:Op zaterdag 19 december 2015 14:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waarom weet ik wat je met KP bedoelt![]()
Painter vind ik echt zo'n gast die z'n tegenstander na de wedstrijd op de bek timmert als het hem niet zint.quote:Op zaterdag 19 december 2015 14:23 schreef hafcfan het volgende:
Mensen die denken dat Painter wint van Groen
Mooi Probleemwijken hoofd heeft hij.U MAD?![]()
Je hoort gewoon dat die co-commentator al z'n kennis van Wikipedia haaltLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
quote:Op zaterdag 19 december 2015 14:24 schreef Badr_Harry het volgende:
Viljanen doet me hier aan denken
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 december 2015 14:24 schreef Badr_Harry het volgende:
Viljanen doet me hier aan denken
[ afbeelding ]
Hahahaha dacht ik ook al aan.U MAD?![]()
'De beste voorronde die we hebben gezien!'
Nee man, dat was toen Kimmie uitgeschakeld werd
quote:Op zaterdag 19 december 2015 14:28 schreef DeHovenier het volgende:
Nee man, dat was toen Kimmie uitgeschakeld werd
Nee man, dat was toen Kimmie uitgeschakeld werd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
OKquote:Op zaterdag 19 december 2015 14:28 schreef DeHovenier het volgende:
Zoveel mogelijk Jos Groen fotografie spammen zodat zijn zoon dit topic leest als Jos op z'n eigen naam googled
Sven Groen
U MAD?![]()
Nee. Ga weg.quote:Op zaterdag 19 december 2015 14:30 schreef de_boswachter het volgende:
Jos Groen fotografie
Jos Groen fotografie
Allemaal foto's bestellen mensen!!!Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Omdat Zjak zich altijd en overal indekt tegen een nederlaag van een Nederlanderquote:Op zaterdag 19 december 2015 14:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom is Zjak zo'n adept van die Viljanen?Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
We zijn geen 12quote:Op zaterdag 19 december 2015 14:31 schreef de_boswachter het volgende:
Zoveel mogelijk Jos Groen fotografie spammen zodat zijn zoon dit topic leest als Jos op z'n eigen naam googled
Sven Groen![]()
Ik kan de A van DrankA nu wel lezen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Een rijksdaalder is iets anders dan een daalder KoertLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Een dartsanalyse is al nutteloos, maar een dartsanalyse van Gerald Sibon is daar dan weer het dieptepunt van nutteloosheid van.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Sven Groen heeft wel een heerlijke worp hoor.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Er is ook niks aan de handquote:Op zaterdag 19 december 2015 14:35 schreef Ajacied422 het volgende:
First to 2 sets
0-1 Groen
''Er is nog niets aan de hand voor Viljanen''
WAT.![]()
Als Viljanen zijn eigen legs houdt is er niks aan de handquote:Op zaterdag 19 december 2015 14:35 schreef Ajacied422 het volgende:
First to 2 sets
0-1 Groen
''Er is nog niets aan de hand voor Viljanen''
WAT.![]()
Zijn Finnen allemaal van die dooie depressieve autisten?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ja, net als Smileyquote:Op zaterdag 19 december 2015 14:37 schreef Mani89 het volgende:
Zijn Finnen allemaal van die dooie depressieve autisten?
U MAD?![]()
quote:Op zaterdag 19 december 2015 14:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Even tussendoor: Guus is appointed![]()
![]()
genantquote:Op zaterdag 19 december 2015 14:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Even tussendoor: Guus is appointed![]()
Die bullshit weer van een dubbel vanuit de bewegingLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Inderdaad. Alsof darten super lastig en technisch isquote:Op zaterdag 19 december 2015 14:39 schreef Szura het volgende:
Die bullshit weer van een dubbel vanuit de beweging
U MAD?![]()
twitter:AdVoiceOver twitterde op woensdag 09-12-2015 om 12:49:05Promo mogen inspreken voor RABO Meppel - Staphorst - Steenwijkerland https://t.co/xhc56Jy56d reageer retweet
quote:Op zaterdag 19 december 2015 14:40 schreef Szura het volgende:
twitter:AdVoiceOver twitterde op woensdag 09-12-2015 om 12:49:05Promo mogen inspreken voor RABO Meppel - Staphorst - Steenwijkerland https://t.co/xhc56Jy56d reageer retweet
twitter:AdVoiceOver twitterde op maandag 30-11-2015 om 12:31:56Sorry mensen, mijn website https://t.co/P568jCc0qZ is even uit de lucht door een storing bij @MD_Actueel (provider) reageer retweet
![]()
Hoe kan deze man werk hebbenquote:Op zaterdag 19 december 2015 14:40 schreef Szura het volgende:
![]()
![]()
Hersendood.quote:Op zaterdag 19 december 2015 14:40 schreef Spies het volgende:
Viljanen gaat dit winnen. Kijk maar naar die constante vastberaden blik op zijn gezicht.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Sorry voor alle fans.quote:Op zaterdag 19 december 2015 14:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]twitter:AdVoiceOver twitterde op maandag 30-11-2015 om 12:31:56Sorry mensen, mijn website https://t.co/P568jCc0qZ is even uit de lucht door een storing bij @MD_Actueel (provider) reageer retweet
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
quote:twitter:JandeHoop twitterde op zondag 28-12-2014 om 13:33:47Trots op beste vriend @AdVoiceOver voor zijn commentaar bij #wkdarts 2014 op RTL7.Deskundig en helder! reageer retweet
quote:Op zaterdag 19 december 2015 14:44 schreef Szura het volgende:
[..]twitter:JandeHoop twitterde op zondag 28-12-2014 om 13:33:47Trots op beste vriend @AdVoiceOver voor zijn commentaar bij #wkdarts 2014 op RTL7.Deskundig en helder! reageer retweet
![]()
![]()
Viljanen duidelijk in paniek, dat zie je aan z'n blikLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
quote:Op zaterdag 19 december 2015 14:44 schreef Szura het volgende:
[..]twitter:JandeHoop twitterde op zondag 28-12-2014 om 13:33:47Trots op beste vriend @AdVoiceOver voor zijn commentaar bij #wkdarts 2014 op RTL7.Deskundig en helder! reageer retweet
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: