Ik ben een man. Als ik mijn broek aanheb ga ik los.quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:35 schreef MarieAlice het volgende:
Als ik de pasjes van superhero zou doen, kreeg ik nooit mijn panty's aan.. :s
Ze zijn wel all the way aan het gaan op Céline Dion nu
Op een of andere manier zie ik dan een compleet bebloede badkamer voor me.quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:33 schreef DumpTruck het volgende:
Deze jongen scheert zich soms tijdens een betoog over een lili-Lali lollypopland.
Ik voel me gediscrimineerd. *snif*quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:36 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik ben een man. Als ik mijn broek aanheb ga ik los.
Only the good half.quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:38 schreef Gtaboy107 het volgende:Volgens mij ben ik alleen nog met Belgen in dit topic, kan dat kloppen?
Geen idee. Ik weet niet wanneer de invasie gepland stond.quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:38 schreef Gtaboy107 het volgende:
Volgens mij ben ik alleen nog met Belgen in dit topic, kan dat kloppen?
Operatie Curryworst is go, ik herhaal: Operatie Curryworst is go.quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:42 schreef MarieAlice het volgende:Geen idee. Ik weet niet wanneer de invasie gepland stond.
Eum, eum. *stormt naar het dichtstbijzijnde frietkot?*quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:42 schreef DumpTruck het volgende:
[..]
Operatie Curryworst is go, ik herhaal: Operatie Curryworst is go.
Always look on the bright side of life...!quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:43 schreef Gtaboy107 het volgende:
Oh god nee daar komen de Belgen hoor.VOL IS VOL
Ik ben dat al een half uur aan het proberen maar mijn bank accepteert het certificaat van de site niet of zoiets...quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:50 schreef Gtaboy107 het volgende:
Deze man moet de Politie aanvragen
Misschien dat je Windows klok niet goed staat.quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:51 schreef MarieAlice het volgende:
[..]
Ik ben dat al een half uur aan het proberen maar mijn bank accepteert het certificaat van de site niet of zoiets...
What have the Romans ever done for us?quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:46 schreef DumpTruck het volgende:
[..]
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Slaapzacht! Veel plezier in lollypopland!quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:53 schreef DumpTruck het volgende:
Ik ga pitten, morgen een verse fles Fleuril Black inwijden.![]()
What has become of my life and the things I take pleasure in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |