Nou ja, eerst je witte plekken wegwerken met donkere makeup. Als de ziekte zo ver gevorderd is dat meer witte plekken dan zwarte huid, dan maak je maar een blanke van jezelf. Het ging niet van de een op andere dag.quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:39 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ja, maar dan word je niet opeens een blanke.
Een witte bank hebben.quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:40 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Zie je wel, ze geven af!
Je zal haar maar op je witte bank hebben.
quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:41 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Een witte bank hebben.![]()
Hallo Gordon.
quote:
Nee: autist.quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:45 schreef Houtenbeen het volgende:
Wie is die homo die naast Thomas zit?
Ik hoop het zo, ik gun het julliequote:Op vrijdag 18 december 2015 23:48 schreef Coco98 het volgende:
Goed dus de halve wereld hierheen halen.
Wil je mijn pied-à-terre in damsko kopen?quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:48 schreef Coco98 het volgende:
Dat zegt niemand. Maar dat we het zo goed hebben zou ons juist vastberadener moeten maken om de welvaart met hand en tand te verdedigen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:48 schreef Specularium het volgende:
Dat gelul dat het overal slechter is dan hier.
Ik vlucht wel naar Nieuw-Zeeland ofzoquote:Op vrijdag 18 december 2015 23:49 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Wil je mijn pied-à-terre in damsko kopen?
Denk dat ik me maar ga verschuilen in mijn Alpenbunker.
Dat zegt ze niet.quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:48 schreef Coco98 het volgende:
Waar ligt de grens dan?quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat zegt ze niet.
Soms dan denk ik echt dat jullie zo dom zijn...
Toch zijn we aanzienlijk armer geworden sinds de crisis. En die trend zet zich m.i. door, hogere zorgkosten, studenten die moeten lenen, ouderen die geen zorg krijgen etc.quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:49 schreef Confetti het volgende:
[..]
Dat zegt niemand. Maar dat we het zo goed hebben zou ons juist vastberadener moeten maken om de welvaart met hand en tand te verdedigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |