quote:Op zaterdag 19 december 2015 11:03 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Precies. Maar dat was stiekem ook mijn bedoeling. Gewoon doneren en aanbieden (misschien met alle usernames oid).
Ik was niet van plan iets te veilen of zo......
Zoiets inderdaadquote:Op zaterdag 19 december 2015 11:05 schreef Nizno het volgende:
[..]![]()
En de DJs dan alle usernames op laten lezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
quote:Op zaterdag 19 december 2015 11:11 schreef Burner82 het volgende:
Kan ook gewoon via een print-screentje.... En dan op de grote "cheque": totaal gedoneerd door Fok!-users: ****
Op die manier hoeft niemand iemand te vertrouwen.ook een optie idd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Ik ben nog niet zo dom als ik me voordoequote:
quote:Op zaterdag 19 december 2015 11:11 schreef Burner82 het volgende:
Kan ook gewoon via een print-screentje.... En dan op de grote "cheque": totaal gedoneerd door Fok!-users: ****
Op die manier hoeft niemand iemand te vertrouwen.goeie houding wel. Echt. Het heeft niets maar dan ook niets te maken met 'overal tegen zijn', en al helemaal niet met rellen, maar met voorzichtig zijn. En exact dat idee wat je hier noemt was het eerste wat ik als alternatief voorstelde ipv geld doneren aan een persoon. Dus stop met miespelen en open een leuk topic waar je gaat zoeken naar mensen die op die manier mee willen doen. Zoiets zou je zelfs deze editie al kunnen doen. Succes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Als ik het me goed herinner was ik het ook met je eens met dat alternatief, als optie?quote:Op zaterdag 19 december 2015 11:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
goeie houding wel. Echt. Het heeft niets maar dan ook niets te maken met 'overal tegen zijn', en al helemaal niet met rellen, maar met voorzichtig zijn. En exact dat idee wat je hier noemt was het eerste wat ik als alternatief voorstelde ipv geld doneren aan een persoon. Dus stop met miespelen en open een leuk topic waar je gaat zoeken naar mensen die op die manier mee willen doen. Zoiets zou je zelfs deze editie al kunnen doen. Succes!
quote:Op zaterdag 19 december 2015 11:27 schreef motorbloempje het volgende:
Open een nieuw topic met een duidelijke OP over wat de bedoeling is. Misschien iets als 'virtuele FOK! Inzamelingsactie' ofzo.
Ik ga er over brainstormen zodra mijn brain weer op minimaal 80% functioneertquote:Op zaterdag 19 december 2015 11:29 schreef Nizno het volgende:
Ik zou idd ook een nieuw topic nemen. Een frisse start met een mooie duidelijke OP.
Kijk uit dat er geen brainfart bij vrij komt en voel je geen Rileyquote:Op zaterdag 19 december 2015 11:30 schreef Burner82 het volgende:
[..]
[..]
Ik ga er over brainstormen zodra mijn brain weer op minimaal 80% functioneert![]()
Ik kan niks belovenquote:Op zaterdag 19 december 2015 11:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
Kijk uit dat er geen brainfart bij vrij komt en voel je geen Riley
quote:Op zaterdag 19 december 2015 11:40 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik kan niks belovenNah, zo hard en hoog heb ik nooit kunnen gillen
Er zijn toen ABO's uitgedeeld etc!quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:30 schreef Falco het volgende:
Heb je aan alle mensen geld terugbetaald, Danny, omdat ze geen naaktfoto's te zien kregen? Of alleen aan degenen die klaagden? Wat een epic sadness eigenlijk als je je geld terug wil en een naakte FOK!user belangrijker vindt dan het helpen van zielige kindertjes in Afrika.
wat dan? Dat heb ik gemist maar ben wel benieuwd wat er is gebeurdquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:22 schreef motorbloempje het volgende:
Nu even serieus: Na het SHE-debacle wordt er officieel niets meer 'als FOK' aangeboden
Dat kun je eigenlijk al aan deze post aflezen.quote:Op maandag 21 december 2015 13:55 schreef Hippocratos het volgende:
[..]
wat dan? Dat heb ik gemist maar ben wel benieuwd wat er is gebeurd
quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:30 schreef Falco het volgende:
Heb je aan alle mensen geld terugbetaald, Danny, omdat ze geen naaktfoto's te zien kregen? Of alleen aan degenen die klaagden? Wat een epic sadness eigenlijk als je je geld terug wil en een naakte FOK!user belangrijker vindt dan het helpen van zielige kindertjes in Afrika.
Wat is SHE dan?quote:Op maandag 21 december 2015 14:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dat kun je eigenlijk al aan deze post aflezen.
[..]
Een FOK!user die uiteindelijk niet naakt is gegaan.quote:
quote:Op maandag 21 december 2015 16:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
Een FOK!user die uiteindelijk niet naakt is gegaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |