Ik heb mijn penis al gedm't naar haarquote:Op vrijdag 18 december 2015 21:25 schreef Stickertje het volgende:
[..]
misschien moet je dat even twitteren...
en fipo
quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:25 schreef Negentiendertig het volgende:
Heerlijk hoe Anouk niet alleen alles bejubeld, maar ook zowaar kritiek geeft. Ipv dat geslijm van de overige juryleden.
Zijn nog tips waar ze iets aan heeftquote:Op vrijdag 18 december 2015 21:25 schreef Negentiendertig het volgende:
Heerlijk hoe Anouk niet alleen alles bejubeld, maar ook zowaar kritiek geeft. Ipv dat geslijm van de overige juryleden.
Melissa is 18?! Tering wat een ouwe kop heeft ze
^ditquote:Op vrijdag 18 december 2015 21:26 schreef miss_dynastie het volgende:
Anouk is aan het coachen, Marco aan het bejubelen. Saillant verschil.
Ditquote:Op vrijdag 18 december 2015 21:26 schreef miss_dynastie het volgende:
En kritiek waar ze ook iets mee kan.quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:25 schreef Negentiendertig het volgende:
Melissa is 18?! Tering wat een ouwe kop heeft ze
Marco coacht al jarenquote:Op vrijdag 18 december 2015 21:26 schreef miss_dynastie het volgende:
Ja, daarom.quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:26 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Zijn nog tips waar ze iets aan heeft
Echt hoor.quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hou toch eens op met dat "meisje van 18" argument man
Altijd zo'n mooi argument jaquote:
DAT KUN JE NIET ZEGGENquote:Op vrijdag 18 december 2015 21:28 schreef Negentiendertig het volgende:
Maar jongens, even. Ze is 18?Ik had d'r twee keer zou oud ingeschat?
quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:28 schreef Negentiendertig het volgende:
Gaat binnenkort aan de botox.quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:28 schreef Negentiendertig het volgende:
Dit.quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:28 schreef Stickertje het volgende:
marco die het klapvee gebruikt om zijn onterechte punt kracht bij te zetten
Blij dat hij er mee stopt.quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:28 schreef Stickertje het volgende:
marco die het klapvee gebruikt om zijn onterechte punt kracht bij te zetten
Goedemorgenquote:Op vrijdag 18 december 2015 21:28 schreef Negentiendertig het volgende:
z'n vriendinquote:
meh, hij heeft zijn straf uitgezeten..quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:31 schreef LoveProfuzion het volgende:
Anouk heeft natuurlijk gelijk. Marco wil de ideale schoonzoon spelen, die rol heeft Anouk nooit geambieerd....
En toch vind ik het kwalijk dat Brace, die veroordeeld was voor ontvoering, nu een tweede kans krijgt op Nederlandse tv...
Mensen als Marco worden omringd door incrowd die alles fantastisch vinden en zijn hielen likken. Zelfde geldt voor een Trijntje. Daarom is een Anouk zo intimiderend. Dat is iemand die je een trut kan noemen, maar hetzelfde van jou ook kan incasseren. Verfrissend.quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:29 schreef ato het volgende:
Anouk gaf goed commentaar, gewoon opbouwende kritiek.
Ik vind Melissa prima zingen maar dat krijsen op het eind is geen uithaal.
Ik heb het idee dat Melissa het best serieus neemt, in Marco raak ik meer teleurgesteld..
Vroegtijdig vrij omdat ie 't lievertje is (lees bukken) is niet je straf uitzitten. Dat ie het al heeft gedaanquote:Op vrijdag 18 december 2015 21:31 schreef Stickertje het volgende:
[..]
meh, hij heeft zijn straf uitgezeten..
Wat wil je nou zeggen? Dat Marco een jokkebrok is?quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
Het is helemaal niet consequent en consistent! Het was stukken minder dan eerdere weken!
Dat laat ik wel aan Anouk overquote:Op vrijdag 18 december 2015 21:32 schreef gniffie het volgende:
[..]
Wat wil je nou zeggen? Dat Marco een jokkebrok is?
quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dat laat ik wel aan Anouk over
Eigenquote:Op vrijdag 18 december 2015 21:33 schreef miss_dynastie het volgende:
Precies Marco, dit is eigen. Jared en Melissa hebben dat dus niet.
Daarom was dit voorlopig zijn laatste seizoen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:33 schreef Poison-Ivy het volgende:
Marco valt door de mand.
Kan geen kritiek verdragen.
quote:COLUMN PATTY BRARD
Even over...The Voice
16.12.2015 -
Volgens mij heeft de jury van The Voice Of Holland het erg moeilijk. Op zich niet gek, want als jurylid moet je niet alleen vocaal een groot talent zijn, maar ook verbaal. Bovendien moet je begrijpen wat televisiemaken inhoudt. Zo is Marco Borsato een gedreven coach. Eigenlijk hoor je Marco nooit een kwaad woord spreken. Tot Anouk erbij kwam: ’Anouk is Anouk en vooral bezig met Anouk. Als zij niet met mij wil praten, dan niet.’
Het is ongelooflijk hoe de sfeer in het programma nu beheerst wordt door deze uitspraak. Presentator Martijn grapte twee weken geleden nog over de goede sfeer bij de jury, waarop Anouk waarschuwt dat ze live op tv alles kan gaan zeggen wat ze maar wilt, als hij het over de sfeer wil gaan hebben. Met de pesterige Ali B-Anoukverhouding is het ook gedaan. Waar Anouk eerst wegkwam met kritiek op Ali als: ’Jij praat poep als het over zingen gaat’ en lik op stuk van Ali pikte, zit ze nu bijna omgedraaid in haar omgedraaide stoel als Ali een grap maakt over dat ze BIJNA een aflevering zonder rotopmerkingen heeft gehaald. Woedend was ze afgelopen vrijdag en beschuldigde Wendy ervan haar te negeren als ze iets wilde toevoegen aan de mening van een andere coach. Ook zou de regie haar bewust niet in beeld brengen als ze bang waren voor een negatieve noot. Ik denk dat ieder ander op het matje was geroepen bij de grote baas. Reuring mag, maar als reuring omslaat in negativiteit is het voor de kijker niet meer leuk. Maar Anouk laat zich natuurlijk niet op het matje roepen. Ze tekende voor twee jaar als jurylid bij The Voice voor veel geld, na lang gezeur van de grote baas. En je weet wat je met Anouk in huis haalt: een Haagse directe die het woord diplomatie niet kan spellen. Een uniek karakter, dat niet schroomt de benodigde lengte van het mannelijk geslachtsdeel te bespreken op televisie. Wat lastig voor een familieprogramma, maar niet om te vormen! Marco heeft al aangekondigd volgend jaar verstek te laten gaan. Ik denk dat het niet lang meer duurt tot Anouk zich daarbij aansluit, want dat ze hier geen zin meer in heeft, is duidelijk. Maar wie moet het dan doen?
Klopt als een busquote:Op vrijdag 18 december 2015 21:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Mensen als Marco worden omringd door incrowd die alles fantastisch vinden en zijn hielen likken. Zelfde geldt voor een Trijntje. Daarom is een Anouk zo intimiderend. Dat is iemand die je een trut kan noemen, maar hetzelfde van jou ook kan incasseren. Verfrissend.
Zelfs dat is nog teveel.quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:34 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Sanne mag alleen wat zeggen als het over haar eigen kandidaten gaat
wat kan hij doen aan de wetgeving?quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:32 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Vroegtijdig vrij omdat ie 't lievertje is (lees bukken) is niet je straf uitzitten. Dat ie het al heeft gedaan__
Niks.quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:35 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
wat kan hij doen aan de wetgeving?
Omdat publieksfavoriet.quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:36 schreef MissJ het volgende:
waarom is Jennie altijd als één van de laatsten?
Omdat anders alle andere kandidaten spontaan weigeren op te treden als zij eerst gaatquote:Op vrijdag 18 december 2015 21:36 schreef MissJ het volgende:
waarom is Jennie altijd als één van de laatsten?
HAHAHA, ik zeg net tegen m'n vriend dat ie op een mormoonse zendeling lijkt.quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:37 schreef miss_dynastie het volgende:
Ivan ziet eruit als een soort glitterjehova
Dat is spontane diarreequote:Op vrijdag 18 december 2015 21:37 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Heb je het nou over de Top 2000 met uitzondering van 11 nummers
ditquote:Op vrijdag 18 december 2015 21:37 schreef miss_dynastie het volgende:
Ivan ziet eruit als een soort glitterjehova
Hmm.. interessant stukjequote:
Dat is te merken ja.quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:38 schreef geppie het volgende:
Ik heb geen muzikaal gehoor maar vond dit niks
oh ja, ik heb nog een halve kokosnoot in de koelkastquote:
twitter:hopelozeheks twitterde op vrijdag 18-12-2015 om 21:26:27Nu mag anouk ineens niks meer zeggen ook al heeft ze gelijk hallo respect voor anouk ja kanker pedo teddybeer reageer retweet
Anouk wist ook dat Jennie mee ging doen..quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:39 schreef miss_dynastie het volgende:
Ali wist dus dat Ivan mee ging doen?
Is dat Stickertje?quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:39 schreef Studiotje het volgende:
twitter:hopelozeheks twitterde op vrijdag 18-12-2015 om 21:26:27Nu mag anouk ineens niks meer zeggen ook al heeft ze gelijk hallo respect voor anouk ja kanker pedo teddybeer reageer retweet
dat zijn nog eens teksten!quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:39 schreef Studiotje het volgende:
Mensen die zo pratenquote:Op vrijdag 18 december 2015 21:39 schreef Studiotje het volgende:
dan gaat Marco echt serieus hard janken denk ikquote:Op vrijdag 18 december 2015 21:41 schreef DKUp het volgende:
Anouk moet Maan commentaar leveren alsjeblieft
ik denk dat dan spontaan de camera weer weg draaitquote:Op vrijdag 18 december 2015 21:41 schreef DKUp het volgende:
Anouk was zeer positief voordat zij naar de live uitzendingen ging..quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:41 schreef DKUp het volgende:
Denk dat Anouk het ook bij 1 jaar the Voice houdt.quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:38 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Hmm.. interessant stukje
Reuring mag, maar als reuring omslaat in negativiteit is het voor de kijker niet meer leuk.
Producers ( of wie dan ook ) begrijpen niet dat alleen maar valse positiviteit ook averechts kan werken
ga je 11 keer janken bij een adele liedje dat over een of andere ex gaat?quote:
Ze heeft getekend voor twee jaar toch?quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:43 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Denk dat Anouk het ook bij 1 jaar the Voice houdt.
Cashen en wegwezen. Ben benieuwd wat ze ervoor krijgt...Ik gok een ton of 2.quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:43 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Denk dat Anouk het ook bij 1 jaar the Voice houdt.
Nee.quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:44 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ga je 11 keer janken bij een adele liedje dat over een of andere ex gaat?
Meerquote:Op vrijdag 18 december 2015 21:44 schreef LoveProfuzion het volgende:
[..]
Cashen en wegwezen. Ben benieuwd wat ze ervoor krijgt...Ik gok een ton of 2.
Veel meer johquote:Op vrijdag 18 december 2015 21:44 schreef LoveProfuzion het volgende:
[..]
Cashen en wegwezen. Ben benieuwd wat ze ervoor krijgt...Ik gok een ton of 2.
Ja, maar Anouk is Anouk, is er een mogelijkheid voor een escape?quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:44 schreef Negentiendertig het volgende:
Die vriendin van Brace't is net een kerel.
[..]
Ze heeft getekend voor twee jaar toch?
Anouk "kennende" wel, jaquote:Op vrijdag 18 december 2015 21:45 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Ja, maar Anouk is Anouk, is er een mogelijkheid voor een escape?
Bij Anouk wel, denk ik.
Doet hij coke?quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:41 schreef LoveProfuzion het volgende:
Jammer dat Jamai weer terug is op zijn Idols gewicht.
Stiekem?quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:46 schreef Stickertje het volgende:
[..]
skyfall is toch stiekem best een leuk goed nummer![]()
Martijn Krabbe doet wel coke en heeft ook een plofkop, Patty & Gordon idem...quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:47 schreef Stickertje het volgende:
[..]
van coke val je af, hij doet waarschijnlijk chocolade & donuts
Wie hebben we meer nodig dan Ali en Anouk?quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:49 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Ze weten ook wel dat Anouk voor kijkcijfers zorgt, die willen ze er volgend jaar echt weer bij hebben. Alleen misschien lastig om de andere plekken gevuld te krijgen
team waylonquote:Op vrijdag 18 december 2015 21:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wie hebben we meer nodig dan Ali en Anouk?
jaaaaaaa graagquote:
Zet Gielquote:Op vrijdag 18 december 2015 21:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wie hebben we meer nodig dan Ali en Anouk?
niet iedereen valt af van cokequote:Op vrijdag 18 december 2015 21:47 schreef Stickertje het volgende:
[..]
van coke val je af, hij doet waarschijnlijk chocolade & donuts
Mee eensquote:Op vrijdag 18 december 2015 21:58 schreef MissJ het volgende:
Dave is cool en de liedjes die hij zingt ook. Heerlijk verfrissend tussen al die schreeuwende uithalen van die chicks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze smelten de kazen!
Wat zou ze bedoelenquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:01 schreef Negentiendertig het volgende:
Anouk zit nog net niet te facepalmen
dat ja, echt prachtigquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Je ziet haar denken 'wtf, dat zei ik over Jared, en toen was het helemaal belachelijk'.
Dit idd.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Je ziet haar denken 'wtf, dat zei ik over Jared, en toen was het helemaal belachelijk'.
Maanquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:05 schreef Myrr het volgende:
Is dit de laatste? Ben er echt alweer klaar mee.
nee, nog 1 of 2quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:05 schreef Myrr het volgende:
Is dit de laatste? Ben er echt alweer klaar mee.
alleen t beginquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hoeveel wijkt deze tekst af van het origineel?
http://lyrics.wikia.com/wiki/Brace:Vraag_Jezelf_Eens_Afquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hoeveel wijkt deze tekst af van het origineel?
ja hoezo?quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:06 schreef Myrr het volgende:
Luisteren jullie via een surround systeem ofzo?
Overduidelijk Brace, wat mij betreft.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:07 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Dit is wel n mooie manier om te laten zien wie er op 1 hoort als t tussen Jennie en Brace gaat.
Ben benieuwd of Ali en Brace hier blij mee waren.
een lied van brace is het beste lied uit je jeugd?quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:07 schreef roos94 het volgende:
Bedankt voor t verkrachten van het beste lied uit mijn jeugd
ze snakt naar dr volgende snuifquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:07 schreef Studiotje het volgende:
Ze was nog niet klaar en Wendy kwam er al doorheen
Ik vind Brace juist echt helemaal niets.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:08 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Overduidelijk Brace, wat mij betreft.
Tja jeugdsentiment etc.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:08 schreef Stickertje het volgende:
[..]
een lied van brace is het beste lied uit je jeugd?
dat is wel '' waardig
Ik zou eerder deze versie ervan willen horen, dan brace.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:08 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Overduidelijk Brace, wat mij betreft.
Yeh.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:10 schreef miss_dynastie het volgende:
Brace keek wel heel moeilijk voor hij door had dat 'ie in beeld was.
Negativ is die van met Maywood uit jouw vrouw mijn vrouw, toch?
Ja das veel mooierquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:10 schreef ato het volgende:
Voor het eerst dat zij mij raakte ( emotie) zij moet niet te veel in het hoge hangen. Maar dit zong zij echt uit gevoel...
Dit gaat het inderdaad worden ja denk ikquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:10 schreef Myrr het volgende:
Vind het overigens al beetje uitgemaakt zaak, vanaf het begin al. Brace of Jennie.
quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:08 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja het komt bij mij niet echt binnen maar zie dat ik de boxen niet aan heb staan.
kloptquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:10 schreef miss_dynastie het volgende:
Brace keek wel heel moeilijk voor hij door had dat 'ie in beeld was.
Negativ is die van met Maywood uit jouw vrouw mijn vrouw, toch?
Dit. Zal haar zus Zon heten?quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:12 schreef loezzzje het volgende:
wie noemt zijn kind nou in godsnaam maan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |