Klinkt inderdaad als locatiewerk, en dus ook geen tot weinig OV lijkt me?quote:Op maandag 4 januari 2016 20:34 schreef Gliderfighter het volgende:
[..]
Ik heb laatst bij een Audi dealer gereden. Huurauto's op en neer rijden, door de wasstraat, stofzuigen en aftanken. Dat soort dingen moet je dus verwachten. Vergelijkbaar dus, alleen niet in pak(denk ik)
Succesquote:Op dinsdag 5 januari 2016 07:22 schreef SytseH het volgende:
Code rood, ijzel? Laat ik nou net me aan het klaarmaken zijn om in de bus te stappen richting Groningen om te PC'en :/
Je krijgt alles te horen over het innemen en afgeven van auto's en controleren op schades. Daarna moet je een kort rondje rijden. Duurde bij mij ongeveer 1,5 uur.quote:Op maandag 4 januari 2016 20:26 schreef Kartmans het volgende:
Morgen sollicitatiegesprek bij AR. Iemand enig idee wat ik kan verwachten? Omdat ze zeggen dat het ongeveer twee uur in beslag neemt. Heb nog nooit zo lang een sollicitatiegesprek gehad haha.
Sowieso veel werk volgens mij. Gisteravond nog twee SMSjes ontvangen en ze zeiden aan de telefoon dat ze geen spoedritten meer aannemen, omdat er geen hikers beschikbaar zijn.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:29 schreef MauritsvdB het volgende:
Ritten die vandaag niet gereden worden door ijzel worden morgen gereden? = meer hiker werk?
Ingehuurd via EW door hun. Geen OV, gewoon auto heen auto terug of met 2 autos heen en 1 terug.quote:Op maandag 4 januari 2016 20:43 schreef zazzel het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad als locatiewerk, en dus ook geen tot weinig OV lijkt me?
Wat kun je zeggen over het salaris, of was je niet in dienst bij Audi?
Deze hele week nogquote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:36 schreef trolley het volgende:
Rijdt dat pendelbusje op de Maltaweg toevallig nog? Ik weet dat het officieel tot eind 2015 zou zijn, maar stille hoop moet men koesteren
Beide volgens mij. Net zoals de A in Almere toch? Heb bij beide wel eens EW'ers gesprokenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:50 schreef Gerard_Geit het volgende:
Is het bedrijf aan de Maltaweg een klant van AR of EW?
Kun je DM'en hoe de klant heet? Kan hem niet vinden en ik heb er nog nooit een auto afgezet.. Ben zelf van EW trouwens.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:54 schreef yosander het volgende:
[..]
Beide volgens mij. Net zoals de A in Almere toch? Heb bij beide wel eens EW'ers gesproken
ze hebben nu een andere bus ja, bij die ander was de versnellingsbak kapot vertelde hijquote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:18 schreef trolley het volgende:
Volgens mij oorspronkelijk klant van AR, maar vanwege de enorme drukte sinds november ook van EW. Ben er de laatste tijd best vaak geweest (EW), zo ook vandaag. Ze hebben nu een ander busje, waar officieel 8 personen in passen. Net zoveel als de vorige alleen nu heb je meer ruimte.
Toen wij richting Sloterdijk zouden vertrekken zou er een hiker van EW gaan lopen, waarop de senior het raam opendeed en vroeg of hij niet mee wou rijden. Toen hij instapte zei die senior dat hij normaal gesproken geen EW'ers meeneemt omdat 'EW ook niet mee betaalt aan de kosten van het busje'Ik heb wel altijd uit voorzorg m'n map met het logo van EW in m'n tas zitten, om dit soort taferelen te voorkomen
"Prima, betaalt u een uurtje extra salaris. Dag meneer"quote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:18 schreef trolley het volgende:
zei die senior dat hij normaal gesproken geen EW'ers meeneemt omdat 'EW ook niet mee betaalt aan de kosten van het busje'![]()
Dat (half) uurtje extra salaris die je normaal gesproken kwijt bent aan lopen schrijf ik alsnog gewoonquote:Op dinsdag 5 januari 2016 17:09 schreef Gerard_Geit het volgende:
[..]
"Prima, betaalt u een uurtje extra salaris. Dag meneer"
Tja, ik doe dan weer niet aan creatief declareren. Enige wat ik doe is kwartiertjes in mijn voordeel afronden, maar dat is dus maximaal een half uurtje per gewerkte dag aan salaris.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 17:46 schreef trolley het volgende:
[..]
Dat (half) uurtje extra salaris die je normaal gesproken kwijt bent aan lopen schrijf ik alsnog gewoon
Vond het al knap dat men 13 man in dat oude busje kwijt konquote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ze hebben nu een andere bus ja, bij die ander was de versnellingsbak kapot vertelde hij
Badassquote:Op dinsdag 5 januari 2016 17:46 schreef trolley het volgende:
[..]
Dat (half) uurtje extra salaris die je normaal gesproken kwijt bent aan lopen schrijf ik alsnog gewoon
in deze was het ook een prestatie hoor, met vier man naast de stoelen zitten is niet echt comfortabel denk ikquote:Op dinsdag 5 januari 2016 18:35 schreef yosander het volgende:
[..]
Vond het al knap dat men 13 man in dat oude busje kwijt kon
Ik zal niet eens weten hoeveel uur ik precies heb gedaan.. Maar als we toch van de lijstjes zijn:quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:56 schreef Gliderfighter het volgende:
Ik had niks te doen dus even in mijn EW administratie gesnuffeld;
Ik heb in 2015 620 uur gewerkt, waarvan 9uur in 2 dagen in Maart en 132 uur in 15 dagen in de zomer(want er is dan minder werk
)
2x met de sleepwagen opgehaald
1x discussie met een vrouw over een auto die ik net bezorgd had, zij zei dat het een automaat was en ik een handbak."Er staan toch dingetjes op die stick"
Dikste een SQ7(of een gedowngrade vrachtwagen met tachograaf)
Dunste een C1/Aygo/108
Iets van 20 zaterdagen gewerkt
Bedankt voor de aandacht
Jammer dat ik nu niet werk, anders had ik geld kunnen verdienen tijdens het zitten in een auto bij een parkeerplaatsquote:Er is zojuist een code rood afgegeven voor provincie Drenthe. Ben je een auto aan het transporteren in deze regio? Blijf kalm en probeer de auto dan veilig aan de kant te zetten en neem hiervoor alle tijd die je nodig hebt. Veiligheid staat voorop! Uiteraard kun je ten alle tijden telefonisch contact met ons opnemen zodat we je kunnen bijstaan met raad en daad.
Dat is kut voor het personeel op de Maltawegquote:Op woensdag 6 januari 2016 14:20 schreef Nucleass het volgende:
Oeps. Net een auto weggebracht naar maltaweg, kom ik er in Lelystad achter dat ik de sleutels nog heb.
Jup. Auto stond ook echt bijna echt vooraan in de rij.... Zouden wel niet heel blij zijn.quote:Op woensdag 6 januari 2016 14:53 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dat is kut voor het personeel op de MaltawegNu onderweg terug?
Ik heb morgen: Haarlem - Amsterdam, Amsterdam - Amsterdam, Amsterdam - Amsterdam, Haarlem - Haarlem.
Hmm zolang ie niet op slot stond handrem er af en je duwt hem zo opzij.quote:Op woensdag 6 januari 2016 15:12 schreef Nucleass het volgende:
[..]
Jup. Auto stond ook echt bijna echt vooraan in de rij.... Zouden wel niet heel blij zijn.
Haha verschrikkelijk, ik heb Badhoevedorp - Almere - Nijmegen - Amsterdam. Stukken beter dan m'n Haarlem-Haarlem vorige keerquote:Op woensdag 6 januari 2016 14:53 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dat is kut voor het personeel op de MaltawegNu onderweg terug?
Ik heb morgen: Haarlem - Amsterdam, Amsterdam - Amsterdam, Amsterdam - Amsterdam, Haarlem - Haarlem.
Ze had m'n voicemail deze week nog ingesproken.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:34 schreef Hojdhopper het volgende:
Uit pure nieuwsgierigheid, werkt Joleen nog bij EW? Als in, hebben jullie haar nog eens aan de lijn?
Pure nieuwsgierigheidquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:34 schreef Hojdhopper het volgende:
Uit pure nieuwsgierigheid, werkt Joleen nog bij EW? Als in, hebben jullie haar nog eens aan de lijn?
Mja ach ik heb er wel vrede mee denk ik.quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:15 schreef Schaapje96 het volgende:
[..]
Haha verschrikkelijk, ik heb Badhoevedorp - Almere - Nijmegen - Amsterdam. Stukken beter dan m'n Haarlem-Haarlem vorige keer
In december waren zo'n beetje de helft van mijn ritten door haar uiteindelijk toegewezen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:34 schreef Hojdhopper het volgende:
Geen verschil tussen bedrijven, sommigen klanten werken zelfs samen met EW en AR. Probeer het toch te plannen dat je beide gesprekken kan doen en kies er eentje uit.quote:Op donderdag 7 januari 2016 13:16 schreef br210 het volgende:
Goedemiddag chauffeurs.
Zal me eerst even voorstellen:
Ben Bas, 19 jaar en kom uit de omgeving Enschede.
Ik heb bij easyway én autoreset gesolliciteerd. Gisteren werd ik gebeld door Easyway voor een sollicitatiegesprek en vandaag kreeg ik een e-mail van Autoreset om op sollicitatiegesprek te komen. Toevallig beide op dezelfde dag.
😕
Bij AR hebben ze het over minimaal 6.38 p/u + 20% dittes en dattes. EW zou mij 6.05 p/u gunnen.
Zou ik bij EW of AR meer kunnen werken in omgeving Enschede of zit daar weinig verschil in? En verder nog verschil tussen EW en AR?
Thanks!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |