Vergeleken met de drie voorbeeld van hierboven vind ik dat zij dus vrij kale muziek maken. Niet dat ik het slecht vind overigens.quote:Op donderdag 18 februari 2016 00:02 schreef MAHL het volgende:
[..]
Simon O'Shine, Ahmed Romel etc kan je toch nog wel waarderen hoop ik?
Haha.quote:
Die eerste vind ik niks, de tweede vind ik prettig.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 10:36 schreef Xantra het volgende:
Wat vinden de mensen uit dit topic hier van?
Ik lees op twitter dat Paul van Dyk van het podium is gevallen.quote:Op zondag 28 februari 2016 04:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Main stage is een beetje tam nu. Raar dat niemand iets van een update geeft aan de zaalWe staan al een half uur in de stilte...
twitter:0norino twitterde op zondag 28-02-2016 om 04:14:40Momento q o @PAULVANDYK cai do palco #ASOTFESTNL https://t.co/x7ESmg5PIc reageer retweet
Hij loopt ook gewoon van het podium af alsof hij niks door heeftquote:Op zondag 28 februari 2016 04:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik lees op twitter dat Paul van Dyk van het podium is gevallen.
Ik kan ook gewoon nergens een update vinden over zijn toestand?quote:Op zondag 28 februari 2016 05:59 schreef Kowloon het volgende:
Ik las hij een val van 6 tot 7 meter gemaakt heeft en met een helicopter is afgevoerd (UMC denk ik dan?). Dat vind ik wel ernstig klinken.Hopelijk komt alles goed.
Enige dat bekendgemaakt is, is dat hij naar het ziekenhuis is vervoerd.quote:Op zondag 28 februari 2016 06:13 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Ik kan ook gewoon nergens een update vinden over zijn toestand?
Ja met een (trauma?) heli...quote:Op zondag 28 februari 2016 06:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Enige dat bekendgemaakt is, is dat hij naar het ziekenhuis is vervoerd.
Dat is waar maar bij 7 meter is de kans veel groter. Is er daarna wel verder gedraaid?quote:Op zondag 28 februari 2016 06:19 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Meters zeggen ook nix... Je kan je nek breken over een paar cm
Main stage was iig (tijdelijk?)dicht las ik.quote:Op zondag 28 februari 2016 06:34 schreef Woods het volgende:
[..]
Dat is waar maar bij 7 meter is de kans veel groter. Is er daarna wel verder gedraaid?
Die nieuwe track van hemquote:Op donderdag 18 februari 2016 08:07 schreef Sunri5e het volgende:
Yuri Kane![]()
![]()
![]()
Met als topplaat "Right Back"![]()
Al deze platen al wel 1000x gedraaid maar nog steeds kippenvel. Jammer dat ik de laatste tijd zo weinig van hem voorbij zie komen.
Freaky man. Hij loop er idd gewoon vanafquote:Op zondag 28 februari 2016 05:30 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Hij loopt ook gewoon van het podium af alsof hij niks door heeft
quote:Op zondag 28 februari 2016 08:37 schreef Alcatranz. het volgende:
[..]
Die nieuwe track van hemEn Right Back blijft ook geweldig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |