Heeft ie dat gedaan dan?quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:23 schreef wcborstel het volgende:
[quoteimg]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op vrijdag 18 december 2015 18:22 schreef Susi het volgende:
Die Deense coach kan 't niet nog eens als 'lucky' verkopen aan z'n dames
Is de schuld van Pedrosoquote:Op vrijdag 18 december 2015 18:25 schreef TheArt het volgende:
Opeens een wat onrustige fase. Kom op.
Als het verschil na afloop maar minimaal 1 is...quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:31 schreef Nattekat het volgende:
Zo wordt het verschil nooit groter dan 10
Hoeveel heb je erop staan?quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:31 schreef Nattekat het volgende:
Heb je er weer een wedje?quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:31 schreef Nattekat het volgende:
Sowieso mag er wat meer aandacht zijn voor andere sporten, zelf kijk ik fanatiek korfbal, op topniveau zeker het kijken waard.quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:37 schreef wcborstel het volgende:
Ik vind het ook wel tof dat ziggo dit WK echt de ruimte neemt voor handbal uitleg. En ze vinden het zelf ook een succes denk ik. Gisteren zonden ze de hele herhaling uit van Noorwegen Montenegro.
Maar het is gewoon ook een toffe sport: snel, veel doelpunten, teamsportquote:Op vrijdag 18 december 2015 18:37 schreef wcborstel het volgende:
Ik vind het ook wel tof dat ziggo dit WK echt de ruimte neemt voor handbal uitleg. En ze vinden het zelf ook een succes denk ik. Gisteren zonden ze de hele herhaling uit van Noorwegen Montenegro.
Het is mijn inziens echt een team. Ook een vrij andere mentaliteit dan bij voetbal, sowiesoquote:Op vrijdag 18 december 2015 18:40 schreef Slobeend het volgende:
Sorry dat ik het er bij haal, maar het hele handbalteam van Nederland lijkt allemaal zo veel professioneler dan het Nederlandse voetbal qua spelers, visie, training en coaching.
Dit is VBL gelukkig niet.quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:40 schreef Slobeend het volgende:
Sorry dat ik het er bij haal, maar het hele handbalteam van Nederland lijkt allemaal zo veel professioneler dan het Nederlandse voetbal qua spelers, visie, training en coaching.
quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:42 schreef TheArt het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen jammer van die 'na'.
Bedankt, dat wisten we nog nietquote:Op vrijdag 18 december 2015 18:42 schreef tong80 het volgende:
18u33
30. - Oranje gaat rusten met een comfortabele voorsprong van 15-8 tegen Polen. De finale van het WK lonkt.
18u32
30. - Vlak voor het rustsignaal neemt Oranje een time-out. Het staat 14-8!
18u26
25. - Na een sterke fase stokt het ritme van de Oranje-handbalsters. Na 5 minuten zonder treffer scoort eindelijk Yvette Broch na een fijn passje van Nycke Groot.
18u21
20. - Oranje loopt nu flink uit tegen Polen, na een sensationele fase: 11-4.
Voetbal is een vreselijk achterhaalde sport, ik volg bijvoorbeeld KZ bij het korfbal, die hebben al jaren een vaste videoanalyst, die zowel de trainingen als de wedstrijden analyseert, bij voetbal heb je een lachende Rene van de Gijp die dat soort dingen weglacht, als: "DAAR GA JE TOCH NIET BETER VAN VOETBALLEN JOH". Nee joh, laten we vooral dit soort middelen niet inzetten, net zoals er al jaren lacherig word gedaan over statistische analyse, terwijl er nu een aantal kleine clubjes zijn, die daar zeer succesvol mee zijn.quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:40 schreef Slobeend het volgende:
Je hebt echt het gevoel dat het op en top professioneel is itt voetbal.quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:41 schreef Susi het volgende:
[..]
Maar het is gewoon ook een toffe sport: snel, veel doelpunten, teamsport
[..]
Het is mijn inziens echt een team. Ook een vrij andere mentaliteit dan bij voetbal, denk ik.
Het heeft jaren bij de NOS gezeten. Maar die zonden er niets van uit. Dus ik ben blij dat het er weg is.quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat is er mis met VBL? Overigens vind ik het wel jammer dat dit niet gewoon bij de NOS zit.
Ziggo Sport heeft niet iedereen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:48 schreef wcborstel het volgende:
[..]
Het heeft jaren bij de NOS gezeten. Maar die zonden er niets van uit. Dus ik ben blij dat het er weg is.
Wel een lekkere binnenkomer voor Ziggo, dit hadden ze vooraf ook niet gedacht dat Oranje zo ver zou komen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:48 schreef wcborstel het volgende:
[..]
Het heeft jaren bij de NOS gezeten. Maar die zonden er niets van uit. Dus ik ben blij dat het er weg is.
Goed punt.quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ziggo Sport heeft niet iedereen.
Als de NOS het had uitgezonden waren ze hier bij de halve finale begonnen omdat ze er dan achter kwamen dat het toch wel bijzonder is, en dan had Nederland de wedstrijd kansloos verloren.quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:51 schreef TargaFlorio het volgende:
Maar bij de NOS hadden we dit uberhaupt niet live op tv gezien.
quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:53 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als de NOS het had uitgezonden waren ze hier bij de halve finale begonnen omdat ze er dan achter kwamen dat het toch wel bijzonder is, en dan had Nederland de wedstrijd kansloos verloren.
Flashbacks...quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:53 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als de NOS het had uitgezonden waren ze hier bij de halve finale begonnen omdat ze er dan achter kwamen dat het toch wel bijzonder is, en dan had Nederland de wedstrijd kansloos verloren.
Ziggo sport heeft natuurlijk wel meer mogelijkheden om dit soort evenementen uitvoeriger uit te zenden. Maar dat de NOS karig is met dit soort sporten klopt wel ja.quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:51 schreef TargaFlorio het volgende:
Alleen de finale. Als ze daar in zouden staan.quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:51 schreef TargaFlorio het volgende:
Keuzes maken.quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:54 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ziggo sport heeft natuurlijk wel meer mogelijkheden om dit soort evenementen uitvoeriger uit te zenden. Maar dat de NOS karig is met soort sporten klopt wel ja.
Alleen in de maanden April / Mei (finale maanden) zenden ze de zaalsporten vaak wel uit op de zondagmiddag vnl.
Die zitten langs de lijn natuurlijk.quote:
Klopt ja, als het niet met rechten te maken heeft dan is het vrij belachelijk dat ze dit niet op een themakanaal uitzenden.quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:55 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Keuzes maken.
De PO heeft ook een digitaal Politiek24 en Nieuws24 kanaal maak daar dan meer gebruik van.
24-20, nog 10 minquote:Op vrijdag 18 december 2015 19:12 schreef TheVulture het volgende:
Hoeveel is het en hoe lang nog?
Kan het niet live zien
Nog tien minuten. 24-20 voor.quote:Op vrijdag 18 december 2015 19:12 schreef TheVulture het volgende:
Kan het niet live zien
24-20quote:Op vrijdag 18 december 2015 19:12 schreef TheVulture het volgende:
Kan het niet live zien
51e minuut 24-20quote:Op vrijdag 18 december 2015 19:12 schreef TheVulture het volgende:
Kan het niet live zien
80K per jaar?quote:Op vrijdag 18 december 2015 19:17 schreef TargaFlorio het volgende:
Verdienen die dames nou ook flink in Denemarken en Duitsland?
Dat verdienen topvolleyballers volgens mij ongeveer, ik denk dat handbal in de toplanden vergelijkbaar zal zijn.quote:
Netto?quote:Op vrijdag 18 december 2015 19:20 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat verdienen topvolleyballers volgens mij ongeveer, ik denk dat handbal in de toplanden vergelijkbaar zal zijn.
Klopt, maar leven in buitenland kost natuurlijk wel iets duurder, zeker als je een keer of 6 per jaar naar Nederland terug moet.quote:
En dronken huilende Polen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 19:23 schreef raptorix het volgende:
Toeterende turken hier in de straat!
Ik pas 2 wedstrijdenquote:Op vrijdag 18 december 2015 19:27 schreef wcborstel het volgende:
Die pure oprechte blijheidblijhblijheidblblijheidblijhblijheidheidblijhblijheidblblijheidblijhblijhe
[..]
Dat weten wij al 7 wedstrijden!
Kut.quote:
Nog kutter, dan kan ik ook geen radio luisterenquote:
twitter:thijszonneveld twitterde op vrijdag 18-12-2015 om 19:25:35Is Estavana Polman al trending topic? reageer retweet
Inderdaad jaquote:Op vrijdag 18 december 2015 19:43 schreef TargaFlorio het volgende:
Een pratende Wester is toch iets minder...
Noorwegen is Europees en olympisch kampioen. Roemenie weet ik niet. Maar ziggo zend straks de wedstrijd ook uit.quote:Op vrijdag 18 december 2015 19:48 schreef Slobeend het volgende:
Hoe goed zijn Noorwegen en Roemenië?
Noorwegen de topfavoriet (ook al voor het WK)quote:Op vrijdag 18 december 2015 19:48 schreef Slobeend het volgende:
Noorwegen is enorm goed en die zullen wel heus wel winnen van RoemenIé, alhoewel die al voor menig verrassing hebben gezorgd.quote:Op vrijdag 18 december 2015 19:48 schreef Slobeend het volgende:
Als Noorwegen Neagu kan uitschakelen, staan ze al met 1 been in de finale ja.quote:Op vrijdag 18 december 2015 19:50 schreef Max23 het volgende:
[..]
Noorwegen de topfavoriet (ook al voor het WK)
Roemenië ook een verrassing, heeft 1 topspeelster die in de kwartfinale meer dan de helft van de goals scoorde.
Schijnbaar zo'n 95% kansquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:03 schreef Mani89 het volgende:
Gaan we nu naar de Olympische Spelen jongens?
Die had er toch 14 gescoord de vorige wedstrijd?quote:Op vrijdag 18 december 2015 19:51 schreef TheArt het volgende:
[..]
Als Noorwegen Neagu kan uitschakelen, staan ze al met 1 been in de finale ja.
Mijn berichten de afgelopen dagen niet gelezen?quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:03 schreef Mani89 het volgende:
Gaan we nu naar de Olympische Spelen jongens?
Ja sorry ik ben een successupporter, ik ga dit soort sporten pas volgen als we zeker zijn van de prijzen. Maar zeer bedankt voor de uitleg.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:07 schreef TheArt het volgende:
[..]
Mijn berichten de afgelopen dagen niet gelezen?![]()
Nou nog een keer dan: nee, nog niet. Als ze de WK-finale winnen, dan gaan ze naar de Spelen. Als ze de finale verliezen, gaan ze naar 1 van de 3 OKT's,maar wel veruit de makkelijkste van de 3. Ze komen namelijk dan in de poule met de nummer 7 van dit WK (Montenegro of Frankrijk) en Japan en Tunesië. De top-2 gaat en Japan en Tunesië moeten ze normaal gesproken makkelijk van winnen.
Nope, zou de eerste keer worden.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:08 schreef Mani89 het volgende:
Hebben we al eerder de OS gehaald met het handbal? Ik kan me daar alleen maar een hoop tranen van herinneren in gefaalde OKT's ed.
quote:Namens de Nederlandse regering zal minister Schippers van Sport bij die finale aanwezig zijn. "Dit is een historische gebeurtenis; de beste sportieve afsluiting van het jaar die we kunnen wensen", aldus Schippers. "Nederland staat zondag achter onze dames."
twitter:raymondkoning twitterde op vrijdag 18-12-2015 om 21:32:05Goeie signalen ondertussen vanuit huis, waar kokkerellende dochter het brandalarm geactiveerd heeft bij het smelten van chocolade... reageer retweet
Dat is meestal in een finale.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:00 schreef wcborstel het volgende:
Wie het ook gaan worden... De Nederlandse dames krijgen het zwaar zondag...
quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:11 schreef Susi het volgende:
Wel gave pot zo als neutrale toeschouwer met deze spanning
quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:19 schreef Wicky15 het volgende:
Het is toch echt een heerlijke sport om naar te kijken.
Klopt, na 2x 2x5 minuten verlenging zijn het strafworpen. Ieder 5x, daarna om en om. De voetbalmanier dus.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:19 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ieder 5x gooien of om-en-om en wie mist heeft verloren?
Zou leuk zijn. Ik heb het wel eens gekeken puur uit verveling als ik het langs zag komen op tv. Maar nu vind ik het ook echt leuk om te kijken, komt misschien dan ook wel omdat het een WK is ofzo, maar toch.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:21 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]Handbalbond moet maar eens werk gaan maken van tv uitzendingen zoals bastketbal en volleybal dat hebben, dus live bij Ziggo of samenvattingen bij Studio Sport.
Dit WK is natuurlijk handbal op hoog niveau. Nederlandse competitie is toch een lager niveau, al zend Studio Sport volgens mij al een paar jaren de bekerfinale (mannen) uit en dat vond ik toch ook goed aan te zien.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:22 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Zou leuk zijn. Ik heb het wel eens gekeken puur uit verveling als ik het langs zag komen op tv. Maar nu vind ik het ook echt leuk om te kijken, komt misschien dan ook wel omdat het een WK is ofzo, maar toch.
Het is ook gewoon een mooie sport om te kijken. Snel en spectaculair, met veel samenspel maar ook mooie individuele acties en 1 op 1 duels.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:22 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Zou leuk zijn. Ik heb het wel eens gekeken puur uit verveling als ik het langs zag komen op tv. Maar nu vind ik het ook echt leuk om te kijken, komt misschien dan ook wel omdat het een WK is ofzo, maar toch.
Ik ook. Ik verwachtte van tevoren meer oost Europese lompheid. Maar dat valt reuze mee ze spelen wel hard maar ook wel fair. De Noren zijn eigenlijk gemenerquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:25 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik krijg toch steeds meer sympathie voor underdog Roemenië.
Heel belangrijk voor het team dit. Linkeropbouw is toch wel een zwakke schakel. Goos is in de omschakeling wel erg sterk, maar vanuit de hoek toch wat minder.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:27 schreef Max23 het volgende:
Wow Martine Smeets weer fit genoeg voor de finale. Dat zag ik niet aankomen.
Volgens mij alleen zeker als NL wint.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:32 schreef Evertjan het volgende:
Als Noorwegen de finale haalt is Nederland dan zeker van de OS in 2016??
Nee, alleen de wereldkampioen mag.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:32 schreef Evertjan het volgende:
Blijkbaar gaat de nummer twee van het EK dan.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:32 schreef Evertjan het volgende:
Nee.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:32 schreef Evertjan het volgende:
Precies. 2 van de 3 tegenstanders zijn dan makkelijk, want dat zijn Japan en Tunesië.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:33 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Volgens mij alleen zeker als NL wint.
Anders OKT tegen makkelijke tegenstanders.
Nou?quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:33 schreef Susi het volgende:
Ja. Nu durf ik ook wel te zeggen dat het beslist is.
Nederland - Noorwegen dus.
Nee. Nederland moet echt de finale winnen voor directe kwalificatie.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:32 schreef Evertjan het volgende:
Oke dacht omdat Noorwegen al een ticket voor Rio heeft behaald op het EKquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:33 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Volgens mij alleen zeker als NL wint.
Anders OKT tegen makkelijke tegenstanders.
Dan pakt Noorwegen het ticket van het WK en gaat het ticket van het EK naar de nummer 2 van dat toernooi en dat is Spanje.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:34 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Oke dacht omdat Noorwegen al een ticket voor Rio heeft behaald op het EK
Prima toch?quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:38 schreef TheArt het volgende:
Wat zal dit een krachten gekost hebben zeg.
Noorwegen is de grote favoriet maar Nederland speelt toch erg sterk.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:39 schreef clavier het volgende:
Nederland maakt geen kans tegen Noorwegen. Voetjes terug op de grond. We zijn geen handballand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |