"Jongens"quote:
quote:Op zaterdag 19 december 2015 16:43 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
"Jongens"
noem ze gewoon vluchtelingen
Nu doe je net alsof het een normaal losstaand incident is of zo
en zelfs dat is eigenlijk nog fout want het zijn eigenlijk niet eens vluchtelingen. Shit ik neem het nu zelf ook overquote:
Goed punt.quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:07 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
en zelfs dat is eigenlijk nog fout want het zijn eigenlijk niet eens vluchtelingen. Shit ik neem het nu zelf ook over
Dat stond er ook , modje heeft het veranderdquote:Op zaterdag 19 december 2015 16:43 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
"Jongens"
noem ze gewoon vluchtelingen
Nu doe je net alsof het een normaal losstaand incident is of zo
Dat meen je nietquote:Op zaterdag 19 december 2015 18:24 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Dat stond er ook , modje heeft het veranderd
Ja, al het andere spreekt toch redelijk voor zich. Ik zal volgende keer beginnen met 'ah, wat erg, sterkte aan de nabestaanden, wie had dit gedacht?!' als je je daar beter bij voelt.quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:57 schreef donald_dick het volgende:
[..]
moet toch mooi zijn, zo selectief kunnen lezen.
Is helaas geen grapquote:Op zaterdag 19 december 2015 18:25 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Dat meen je niet
Zeg me dat dit een grap is.
Moet je gewoon aankaarten in het feedback subforum. Hopen dat ze er wat aan doen. Maar ja ik weet de agenda niet van de beheerders.quote:
We gaan geen feitelijke onjuistheden in een TT zetten omdat dat beter uitkomt.quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:42 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Moet je gewoon aankaarten in het feedback subforum. Hopen dat ze er wat aan doen. Maar ja ik weet de agenda niet van de beheerders.
In eerste instantie stond in het nieuwsbericht dat het om vluchtelingen ging, daarna kwamen er bronnen dat het om Marokkaanse (rond)zwervers ging, en dus geen vluchtelingen, daarom is het veranderd.quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:42 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Moet je gewoon aankaarten in het feedback subforum. Hopen dat ze er wat aan doen. Maar ja ik weet de agenda niet van de beheerders.
Was dat niet zo dan? Ik heb volgens mij toen gelezen in dat nieuwsbericht dat het asielzoekers betrof. Maar het is alweer een paar dagen terug. Is dat nu niet meer zo dan?quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
We gaan geen feitelijke onjuistheden in een TT zetten omdat dat beter uitkomt.
Nee, Powned heeft het ook aangepast.quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:44 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Was dat niet zo dan? Ik heb volgens mij toen gelezen in dat nieuwsbericht dat het asielzoekers betrof. Maar het is alweer een paar dagen terug. Is dat nu niet meer zo dan?
Ok, gelukkg maar, pak voor m'n hart.quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, Powned heeft het ook aangepast.
http://www.thelocal.se/20(...)r-case-goes-to-court
Nee hoor, ik ben al blij als je het bericht eerst leest, dan snapt, en dan pas reageert.quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:41 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Ja, al het andere spreekt toch redelijk voor zich. Ik zal volgende keer beginnen met 'ah, wat erg, sterkte aan de nabestaanden, wie had dit gedacht?!' als je je daar beter bij voelt.
Vertel me wat er niet klopte dan.quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:50 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben al blij als je het bericht eerst leest, dan snapt, en dan pas reageert.
Link naar Powned rectificatie?quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, Powned heeft het ook aangepast.
http://www.thelocal.se/20(...)r-case-goes-to-court
In het artikel van de OP.quote:
quote:Naschrift 14.26: de Zweedse nieuwssite The Local spreekt niet van 'vluchtelingen', maar schrijft over de 16-jarige dat hij "op straat sliep".
Oh, stom. Ik dacht dat ze het oude artikel hadden verwijderd en een nieuwe gepost, aangezien ook de link op Google een error gaf.quote:Op zaterdag 19 december 2015 23:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
In het artikel van de OP.
[..]
De url was wel aangepast want de originele link deed het niet meer.quote:Op zondag 20 december 2015 00:08 schreef Physsic het volgende:
[..]
Oh, stom. Ik dacht dat ze het oude artikel hadden verwijderd en een nieuwe gepost, aangezien ook de link op Google een error gaf.
Bedankt.
quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:56 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Vertel me wat er niet klopte dan.
quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:01 schreef Ludachrist het volgende:
Wat doen ze 'daar', bedoel je. Het is in Zweden.
Blijkt van wel.quote:Op zondag 20 december 2015 13:05 schreef HiZ het volgende:
Eh, is er niemand die het een beetje dom vindt om twee dakloze jongens uit het park mee naar huis te nemen?
Dat heb ik dus al uitgelegd, met hier bedoel ik Europa, lees (hoe ironisch) anders even de eerste pagina voor je reageert. Denk je serieus dat ik niet eens de TT had gelezen, of was je gewoon haastig op zoek naar iets om je eerste reactie te verantwoorden?quote:
Jaquote:Op zondag 20 december 2015 13:31 schreef Childofthe90s het volgende:
Denk je serieus dat ik niet eens de TT had gelezen,
Nee, dat was jij.quote:of was je gewoon haastig op zoek naar iets om je eerste reactie te verantwoorden?
Naast het feit dat het simpelweg niet klopt en dat jij dat ook niet kunt beoordelen, is het ook nog eens een ernstig pietluttig detail om je op te focussen, daar het weinig verschil maakt of een Marokkaanse asielzoeker zich in Nederland of Zweden bevindt voor wat betreft merkwaardigheid.quote:
Volgens mij lees je het niet helemaal goed als je serieus denkt dat ik het vermoorden van een mens goed wil pratenquote:Op zaterdag 19 december 2015 09:56 schreef Twiitch het volgende:
Dit is echt schattig, je wil het bijna goedpraten maar het komt niet helemaal goed uit de verf hé. Malloot.
Erg he. Ik vind dat we in Nederland daarin vrij ver zijn gekomen, maar de komende jaren zullen we wel weer een heel stuk terugvallen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 16:03 schreef AQUILA. het volgende:
Ben zelf een biseksuele man maar durf in Amsterdam bijvoorbeeld echt niet met mijn minnaar hand in hand over straat, om maar eens iets te noemen. Heb het in Brussel ook al eens gedaan en ben daar ook bedreigend toegeschreeuwd door een groep mannen met een Noord-Afrikaans uiterlijk. Het gekke is dat het een jaar of drie geleden nog wel kon in Amsterdam voor mijn gevoel.
Denk dat we de komende jaren nog wel meer terrein moeten prijsgeven.
Ben er bang voor. Vorige zomer was ik in Spanje (Madrid en Valencia) en daar kan je (voor mijn gevoel althans) ''opener'' zijn in homoseksuele relaties dan nu het geval is in bijvoorbeeld Nederland. Niet geheel verrassend vangt Spanje ook relatief weinig vluchtelingen op.quote:Op dinsdag 22 december 2015 16:05 schreef Physsic het volgende:
[..]
Erg he. Ik vind dat we in Nederland daarin vrij ver zijn gekomen, maar de komende jaren zullen we wel weer een heel stuk terugvallen.
quote:Op dinsdag 22 december 2015 16:11 schreef AQUILA. het volgende:
[..]
Ben er bang voor. Vorige zomer was ik in Spanje (Madrid en Valencia) en daar kan je (voor mijn gevoel althans) ''opener'' zijn in homoseksuele relaties dan nu het geval is in bijvoorbeeld Nederland. Niet geheel verrassend vangt Spanje ook relatief weinig vluchtelingen op.
Bovendien zijn de meeste ''buitenlanders'' in de grote Spaanse steden voornamelijk westerse toeristen of komen uit landen in Latijns-Amerika, die over de hele linie toch een stuk toleranter zijn op dit vlak.
Ben ik het wel mee eens, toeristen in Amsterdam maken zich stukken minder druk en kennelijk zijn er ook weer niet heel vaak problemen, want ALS er iets gebeurt, dan is het groot nieuws.quote:Op woensdag 23 december 2015 08:06 schreef Dven het volgende:
[..]Marokkanen zijn de grootste immigrantengroep in Spanje. En dan heb je nog honderdduizenden illegale Afrikanen. en bijna een miljoen legale Afrikanen. Al met al zitten er veel mee Afrikanen in Spanje dan mensen uit Zuid, Centraal en Noord-Amerika samen.
Je was op vakantie, bent minder bekend met de omgeving, hebt minder negatieve ervaringen, hebt minder negatieve zaken gehoord. Spanje is meer dan prima op LGBT-gebied maar echt niet zoveel anders dan Nederland. Het aan vluchtelingen hangen is al helemaal bespottelijk.
aan de ene kant zit de angst er blijkbaar goed in bij sommigen, aan de andere kant wordt daar dus wel erg makkelijk aan toegegeven, niet gebaseerd op enig objectieve waarneming... blijft apart... angst.quote:Op donderdag 24 december 2015 10:25 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eens, toeristen in Amsterdam maken zich stukken minder druk en kennelijk zijn er ook weer niet heel vaak problemen, want ALS er iets gebeurt, dan is het groot nieuws.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |