Word toch doorberekend in de prijs.quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:53 schreef Sked het volgende:
winkels die geen ene neuk geven als er overduidelijk gejat wordt
Ik heb alleen maar soms dingen gratis meegenomen omdat ik de prijs op diefstal vond lijkenquote:Op vrijdag 18 december 2015 13:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Word toch doorberekend in de prijs.
Ik heb tot m'n 15e wel aardig wat meegenomen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar soms dingen gratis meegenomen omdat ik de prijs op diefstal vond lijken
Heh, als je snoep in je jaszak wilt steken heb je überhaupt toch geen zak nodig?quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik werd gisteren aan een tactiek van mn broertje en mij van toen we 5 en 3 waren herinnerd.
Bij de hema hingen altijd zakken snoep die we dan stiekem openmaakte aan de onderkant, 2 handen snoep eruit halen en in de jaszak.
Ik was toen al briljant.
Ze hingen in een zak in die schappen, die maakte je open.quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heh, als je snoep in je jaszak wilt steken heb je überhaupt toch geen zak nodig?
Nooit geld gehadquote:Op vrijdag 18 december 2015 13:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb tot m'n 15e wel aardig wat meegenomen.
Maar toen ik geld had was dat ook gelijk afgelopen
Tehran Times ja?quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zijn wel erg pro-Israëlische bronnen die dit nieuwsbericht weergeven
Nee, wij vroeger ook niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo lief.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ah die niet inderdaad.quote:
Vroeger kreeg ik wel alles, welgestelde oudersquote:Op vrijdag 18 december 2015 13:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, wij vroeger ook niet.
Beter five finger discount dan geen eten 's avonds toch.
Zeker. Maar treurig land is het wel natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah die niet inderdaad.
Nou ja ze mogen het toch?
polenstreekquote:Op vrijdag 18 december 2015 13:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik werd gisteren aan een tactiek van mn broertje en mij van toen we 5 en 3 waren herinnerd.
Bij de hema hingen altijd zakken snoep die we dan stiekem openmaakte aan de onderkant, 2 handen snoep eruit halen en in de jaszak.
Ik was toen al briljant.
Die snoephartjes van de Jamin jaquote:
quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb net 2 kaartjes gehad van leerlingen voor kerst.
En een ander cadeautje.Ze willen je dronken voeren en hun leraar-fantasie uitvoeren. :$SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo lief.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Je bent aan het projecterenquote:Op vrijdag 18 december 2015 14:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ze willen je dronken voeren en hun leraar-fantasie uitvoeren. :$
gozer bij ons op school jatte altijd de ah leeg en ging doorverkopenquote:Op vrijdag 18 december 2015 14:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Als 12-15 jarige was het ook gewoon een lekker gevoel dat je alles kon meepakken in een winkel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |