daarom vermijd ik die ketens ookquote:Op vrijdag 18 december 2015 13:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bij Basic Fit lopen ze altijd, die overgespeelde vrouwenhele armen vol getatoeëerd. Zo'n sidecut of hoe noem je dat. Vreselijk
Je bent gewoon een jellybelly.quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bij Basic Fit lopen ze altijd, die overgespierde vrouwenhele armen vol getatoeëerd. Zo'n sidecut of hoe noem je dat. Vreselijk
quote:
Hoe weet je dat? Zover ik weet staat dat iedereen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]nah, ik hoef niet t gespierd te worden. Staat me niet
Te gespierdquote:
Is gewoon gezonde vrij natuurlijk lichaam ja. Kan niet voorstellen dat dat iemand niet staat.quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Zover ik weet staat dat iedereen.
Tja, met alle respect.quote:
Wanneer is het té?quote:
Ik zie het sowieso niet snel gebeuren dat ik met een afgetraind buikje rondloopquote:Op vrijdag 18 december 2015 13:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tja, met alle respect.
Maar dat zie ik niet zo snel gebeuren hoor.
Vooral het eten volgens mij.quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:08 schreef Insomnia_ het volgende:
En 99 van de 100 mensen in een gym sporten daar toch niet hard genoeg voor of eten er niet naar.
Ach, er zijn verder ook genoeg mensen die niet 5-6 dagen in de week durven trainen omdat ze geen "Arnold willen worden"quote:
Nou als ik Toto bezig zie, dat hoeft voor mij al niet. Vind dat allemaal zo overdrevenquote:
Vooral vrouwen zijn bang dat ze gelijk heel gespierd worden.quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ach, er zijn verder ook genoeg mensen die niet 5-6 dagen in de week durven trainen omdat ze geen "Arnold willen worden"
Dan lig ik strak van het lachen, die mensen hebben geen idee.
Dat vind ik er wel prima uitzien.quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou als ik Toto bezig zie, dat hoeft voor mij al niet. Vind dat allemaal zo overdreven
Terwijl 99 van de vrouwen uberhaubt niet opgepompt kan raken zonder anabolen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Vooral vrouwen zijn bang dat ze gelijk heel gespierd worden.
toto overdrijft sowieso welquote:Op vrijdag 18 december 2015 13:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou als ik Toto bezig zie, dat hoeft voor mij al niet. Vind dat allemaal zo overdreven
Eens. Ecto zijn met lovehandles. Ziet er zo raar uit.quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb verder echt nog nooit iemand lelijker zien worden van wat spier.
Zeker als je daarvoor skinnyfat was, wat is dat een lelijke bouw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |