SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
gelukkig niet, het is daar koud en kleinquote:Op vrijdag 18 december 2015 12:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Doe ik niet hoor inso. Ik zit ook niet echt in zijn berging.
TMFquote:
Ik ga Mikey zijn idee voor een 13e maand steeds meer supporterenquote:Op vrijdag 18 december 2015 12:47 schreef Fok-it het volgende:
Inderdaad23 januari pas weer. Dat wordt weer lachen gieren brullen rond 14 januari
Prestatiebonusje erbij.quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik ga Mikey zijn idee voor een 13e maand steeds meer supporteren
Als ik daar meer naar had gekeken had ik NWA wel gekendquote:
Ik kan alleen maar hopen op een extraatje van de energierekening. Zo zuur als ik straks moet terugbetalen omdat Andere fuckers hier hun huis kapot stokenquote:Op vrijdag 18 december 2015 12:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik ga Mikey zijn idee voor een 13e maand steeds meer supporteren
gooien ze alles op één hoop dan?quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan alleen maar hopen op een extraatje van de energierekening. Zo zuur als ik straks moet terugbetalen omdat Andere fuckers hier hun huis kapot stoken
Ja weet ik dus nietquote:
gebeurt nog steeds wel als ze het te duur vinden om aparte aansluitingen te makenquote:Op vrijdag 18 december 2015 12:55 schreef Fok-it het volgende:
Alles op 1 hoop is wel beetje achterhaald principe volgens mij
Ah als dat de reden is dan doen ze dat hier ook jaquote:Op vrijdag 18 december 2015 12:57 schreef Sked het volgende:
[..]
gebeurt nog steeds wel als ze het te duur vinden om aparte aansluitingen te maken
Vies gespierd zeker.quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:58 schreef Insomnia_ het volgende:
Gingen vanochtend sporten, echt boom knappe vrouw was daar.
Ik denk daar altijd aan als ik Sked zie posten.quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:00 schreef IfImJamesDean het volgende:
Wat een geweldige titel. Ik moest meteen meezingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |