Jammer,quote:Op maandag 11 januari 2016 11:32 schreef borisz het volgende:
[..]
http://3voor12.vpro.nl/ni(...)e-bij-Pop-Prijs.html
Dat is pas zo sinds Borsato won en het publiek dat maar niks vond. Tegenwoordig maakt het niet uit wie wint, er wordt hoe dan ook met bier gegooid. Onzin natuurlijk. Pure meeloperij, oh ik moet met bier gooien anders hoor ik er niet bij.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:19 schreef emil23 het volgende:
[..]
Jammer,
Elk festival heeft bepaalde zaken waardoor het uniek is, waardoor het er uit springt t.o.v. andere festivals. De bierdouche had dat effect bij ESNS. De bierdouche is cult, en hoort wat mij betreft gewoon bij het festival.
Verzin dan gewoon een methode om de apparatuur af te dekken (waterdicht scherm?) En laat de winnaar desnoods een regenpak en zuidwester dragen.
Borsato ook niet toch?quote:Op donderdag 14 januari 2016 00:41 schreef ranja het volgende:
Ik zou de prijs wel aan Sue the Night gunnen trouwens, vorig jaar 3x gezien maar ze stonden op bijna elk festival. Alleen in het buitenland deden ze volgens mij tot nu toe niks en dat is toch vaak wel een voorwaarde. Wat dat betreft zou Kensington ook niet veel kans maken trouwens, geloof niet dat die buiten de landsgrenzen veel doen.
Nee daar zitten DJ's die wel inzien dat Kensington niet veel is.quote:Op donderdag 14 januari 2016 00:41 schreef ranja het volgende:
Ik zou de prijs wel aan Sue the Night gunnen trouwens, vorig jaar 3x gezien maar ze stonden op bijna elk festival. Alleen in het buitenland deden ze volgens mij tot nu toe niks en dat is toch vaak wel een voorwaarde. Wat dat betreft zou Kensington ook niet veel kans maken trouwens, geloof niet dat die buiten de landsgrenzen veel doen.
Kensington heeft dit jaar juist aardig veel opgetreden in het buitenland. Heb zo'n voorgevoel dat zij het gaan worden.quote:Op donderdag 14 januari 2016 00:41 schreef ranja het volgende:
Was weekje in Duitsland en overal Kensington posters en aankondigingen...quote:Op donderdag 14 januari 2016 00:41 schreef ranja het volgende:
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:11 schreef ranja het volgende:
Ik heb liever Kensington dan Typhoon trouwens.
True thatquote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:52 schreef TUFKAL het volgende:
Niemand kent New Wave. Alles beter dan Kensington.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |