Ze vond mij er ook Duits uitzienquote:Op vrijdag 18 december 2015 11:12 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan. Had outsider informatie nodig of ik nu uitzie als een kaas of een Duitser. Dat was het.
Verder heeft ze bevestigd dat ik Duits uit zie. Ze heeft haar nut gehad, en verder tja. Ik zou niet op haar geilen als hier roosjeroosje rondloopt, aantal dat is een prachtvrouw!
Geerdquote:Op vrijdag 18 december 2015 11:12 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Kuch kuch Geerd fotoboek kuch kuch.
"Fobo" zeggenquote:Op vrijdag 18 december 2015 11:12 schreef renwan het volgende:
[..]
Geen vage foto van 7 jaar geleden op je fobo hebben
Niets mis mee man. Duitsland is best baas,beetje jammer van WO 2 maar ach.. Nederland heeft de Oostindische compagnie etc gehad.quote:Op vrijdag 18 december 2015 11:13 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ze vond mij er ook Duits uitzien
[..]
Geerd
[..]
"Fobo" zeggen
KOM JIJ NOU HATEN OP MIJ?quote:Op vrijdag 18 december 2015 11:13 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ze vond mij er ook Duits uitzien
[..]
Geerd
[..]
"Fobo" zeggen
Rammsteinquote:Op vrijdag 18 december 2015 11:16 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Niets mis mee man. Duitsland is best baas,beetje jammer van WO 2 maar ach.. Nederland heeft de Oostindische compagnie etc gehad.Geerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pay close attention or else you'll miss what's happening
quote:Op vrijdag 18 december 2015 11:19 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
RammsteinVoor alles een tijd en een plek. Voorlopig ga ik wat lezen en chillen, want dat boek moet echt uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Viva la Geerd.Liefde voor God
Jij ook al omfgquote:Op vrijdag 18 december 2015 11:12 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan. Had outsider informatie nodig of ik nu uitzie als een kaas of een Duitser. Dat was het.
Verder heeft ze bevestigd dat ik Duits uit zie. Ze heeft haar nut gehad, en verder tja. Ik zou niet op haar geilen als hier roosjeroosje rondloopt, aantal dat is een prachtvrouw!
Jij verdiend duidelijk de titel Judas nog steedsquote:Op vrijdag 18 december 2015 11:26 schreef PausNicolaas het volgende:
Wat is nu jullie doel met het sturen naar fotos van vermeende FOK!-meisjes ik weet het heus wel
Niet weten dat het een vieze oude man isquote:Op vrijdag 18 december 2015 11:26 schreef PausNicolaas het volgende:
Wat is nu jullie doel met het sturen naar fotos van vermeende FOK!-meisjes ik weet het heus wel
Heb jij ook foto gestuurd anders mag je die wel naar mij sturen hoorquote:Op vrijdag 18 december 2015 11:29 schreef renwan het volgende:
[..]
Jij verdiend duidelijk de titel Judas nog steeds
Ik stuur geen foto'squote:Op vrijdag 18 december 2015 11:34 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Heb jij ook foto gestuurd anders mag je die wel naar mij sturen hoor
In zijn FOTOBOEK staat een fotoquote:Op vrijdag 18 december 2015 11:34 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Heb jij ook foto gestuurd anders mag je die wel naar mij sturen hoor
quote:Op vrijdag 18 december 2015 11:37 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
In zijn FOTOBOEK staat een foto
Snap ik ook welquote:
quote:(gemiddeld 3 per dag)
Van Gert Verhulstquote:Op vrijdag 18 december 2015 11:53 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Heb er wel één, al staan er momenteel alleen maar een paar JFLG filmpjes in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |