Baasquote:
Meteen een triootje bij zijn ontmaagding, moet wel gefantaseerd zijnquote:Op vrijdag 18 december 2015 13:48 schreef PausNicolaas het volgende:
Ze gaan elkaar zien voor de derde keer ofzo en hij gaat naar vrienden van haar en blijft dan bij baar slapen in Rotterdam
Eigenlijk geloof ik ook niet in Fylax, vast een of andere ouwe vent met rare fantasieënquote:Op vrijdag 18 december 2015 13:48 schreef PausNicolaas het volgende:
Ze gaan elkaar zien voor de derde keer ofzo en hij gaat naar vrienden van haar en blijft dan bij baar slapen in Rotterdam
Heb jij muizen?quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:48 schreef Geerd het volgende:
Kut vergeten kerststol te halen en pina kaas voor de muizen
Achja iig wel eten voor morgen en zondag
Ik hoop voor hem dat die aan haar voorbibs mag zitten !!quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:48 schreef PausNicolaas het volgende:
1-0 ondertussen voor mij pic staat volgens mij nog in dit topic rond 23.00quote:
Oh jij was de moordenaar homo ooo!quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:49 schreef Geerd het volgende:
[..]
1-0 ondertussen voor mij pic staat volgens mij nog in dit topic rond 23.00
quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:50 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Oh jij was de moordenaar homo ooo!
Het gaat snel als KLB langs komtquote:
Als je tegen Geerd bent als muis zijnde, dan moet je gewoon deaud!quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:50 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Oh jij was de moordenaar homo ooo!
Zuipverjaardagquote:Op vrijdag 18 december 2015 13:52 schreef renwan het volgende:
Vraag me af wat er vanavond voor spanning en sensatie gepland staat
Gefixt, we zijn niet op geenstijl verdommequote:Op vrijdag 18 december 2015 13:53 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Als je tegen Geerd bent als muis zijnde, dan moet je gewoon deaud! dood!
Nachtdienst hebbenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:55 schreef renwan het volgende:
[..]
Nachtdienst hebbenSterkte! Zal vanavond een biertje op je drinken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Jaquote:
Schop Opso uit bed en laat haar even erheen lopen!quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:05 schreef renwan het volgende:
De AH is daar, wat een struggles
[ afbeelding ]
Ben jij er al uit wat voor soep dan? Ik twijfel door dit topic aan goulash maar erwtensoep is ook koningquote:
Ik heb wel nog genoeg staan om goulash te maken, maar ben er nog niet uit geweest om soep te halen. Heb tot half een geslapenquote:Op vrijdag 18 december 2015 14:09 schreef renwan het volgende:
[..]
Ben jij er al uit wat voor soep dan? Ik twijfel door dit topic aan goulash maar erwtensoep is ook koning
Bazenavond, ik zit de komende week zonder bier. 7 dagen werkenquote:Op vrijdag 18 december 2015 14:11 schreef Geerd het volgende:
Vanaaf aan de gladiators en halve liters toch ?? Brie loempias kibbeling voor in de oven, kruidenboter!
Uiteraard afbakstokbrood vergeten![]()
Ik zou echt dood gaan !!quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:11 schreef renwan het volgende:
[..]
Bazenavond, ik zit de komende week zonder bier. 7 dagen werken
Baasquote:Op vrijdag 18 december 2015 14:11 schreef Geerd het volgende:
Vanaaf aan de gladiators en halve liters toch ?? Brie loempias kibbeling voor in de oven, kruidenboter!
Uiteraard afbakstokbrood vergeten![]()
Nouja, zonder bier is niet helemaal waar. Allemaal bardiensten, gewoon na je dienst een pils tappenquote:
Soberso standaard ritueel. Laatste biertje van de avond voor jezelf tappenquote:Op vrijdag 18 december 2015 14:12 schreef renwan het volgende:
[..]
Nouja, zonder bier is niet helemaal waar. Allemaal bardiensten, gewoon na je dienst een pils tappen
Voel jij je ook altijd zo mannelijk als je met je blote mannenklauwen die tap opentrekt en dat glas tot perfectie toe vult met goudgeel nectar?quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Soberso standaard ritueel. Laatste biertje van de avond voor jezelf tappen
Lekker goulash soepje man. Ik ga zo een fap zitten en verder met lezen wordt steeds gestoord had ik maar een leeskamer.quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:55 schreef renwan het volgende:
Ik heb zwaar zin in soep maar heb geen zin om naar de AH te lopen
Altijd een bazen moment als je dat perfecte biertje heb getaptquote:Op vrijdag 18 december 2015 14:15 schreef renwan het volgende:
[..]
Voel jij je ook altijd zo mannelijk als je met je blote mannenklauwen die tap opentrekt en dat glas tot perfectie toe vult met goudgeel nectar?
En balen als je het een keer verpestquote:Op vrijdag 18 december 2015 14:17 schreef DerRabbit het volgende:
moment als je dat perfecte biertje heb
Sowieso dikke tettenquote:Op vrijdag 18 december 2015 14:18 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Hmm Geerd wat vind jij een mooi thema om op te fappen? Fetisj, lesbisch, of misschien toch misschien met lingerie of zonder?
Gulpener plus 3 speciaal biertjes op de tap.quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:18 schreef renwan het volgende:
[..]
En balen als je het een keer verpest
Wat tap jij eigenlijk? Ik Bavaria
Gulpener, wat een bazenbierquote:Op vrijdag 18 december 2015 14:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gulpener plus 3 speciaal biertjes op de tap.
alleen jammer dat we geen gladiator op de tap hebbenquote:
Weer een illusie armerquote:Op vrijdag 18 december 2015 14:20 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Jammer dat ik geen dikke tetten heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |