Baasquote:
Meteen een triootje bij zijn ontmaagding, moet wel gefantaseerd zijnquote:Op vrijdag 18 december 2015 13:48 schreef PausNicolaas het volgende:
Ze gaan elkaar zien voor de derde keer ofzo en hij gaat naar vrienden van haar en blijft dan bij baar slapen in Rotterdam
Eigenlijk geloof ik ook niet in Fylax, vast een of andere ouwe vent met rare fantasieënquote:Op vrijdag 18 december 2015 13:48 schreef PausNicolaas het volgende:
Ze gaan elkaar zien voor de derde keer ofzo en hij gaat naar vrienden van haar en blijft dan bij baar slapen in Rotterdam
Heb jij muizen?quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:48 schreef Geerd het volgende:
Kut vergeten kerststol te halen en pina kaas voor de muizen
Achja iig wel eten voor morgen en zondag
Ik hoop voor hem dat die aan haar voorbibs mag zitten !!quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:48 schreef PausNicolaas het volgende:
Oh jij was de moordenaar homo ooo!quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:49 schreef Geerd het volgende:
[..]
1-0 ondertussen voor mij pic staat volgens mij nog in dit topic rond 23.00
quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:50 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Oh jij was de moordenaar homo ooo!
Het gaat snel als KLB langs komtquote:
Als je tegen Geerd bent als muis zijnde, dan moet je gewoon deaud!quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:50 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Oh jij was de moordenaar homo ooo!
Zuipverjaardagquote:Op vrijdag 18 december 2015 13:52 schreef renwan het volgende:
Vraag me af wat er vanavond voor spanning en sensatie gepland staat
Gefixt, we zijn niet op geenstijl verdommequote:Op vrijdag 18 december 2015 13:53 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Als je tegen Geerd bent als muis zijnde, dan moet je gewoon deaud! dood!
Nachtdienst hebbenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:55 schreef renwan het volgende:
[..]
Nachtdienst hebbenSterkte! Zal vanavond een biertje op je drinken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |