quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je denkt echt dat iemand dit leest hè?
Tongquote:Op vrijdag 18 december 2015 01:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ze kennen tonggod's fameuze uitspraken niet eens
Nee joh, happers zijn interessanter!quote:
DOEIquote:Op vrijdag 18 december 2015 01:38 schreef Opsonisatie het volgende:
MOOI. nieuwe deel
Ik ga slapen truston allen.
Akkoord.quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee joh, happers zijn interessanter!
Ah joh, het deel is toch al begonnen, gewoon wachten tot het nieuwe deel!quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:38 schreef Opsonisatie het volgende:
MOOI. nieuwe deel
Je haat hem of je houdt van hem. Wat heb jij bereikt?quote:
Slaap lekker Opsonisatie.quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:38 schreef Opsonisatie het volgende:
MOOI. nieuwe deel
90% van KLB is tegenwoordig gebaseerd op Happersquote:
Ik zit ook af en toe niet op FOK!quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je haat hem of je houdt van hem. Wat heb jij bereikt?
Dat sowieso. Is op zich wel jammer, "vroeger" waren het niet enkel happers maar ook gewoon echt serieuze reacties welke echt compleet idiote discussies uit konden lokken. Dat vond ik mooier.quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
90% van KLB is tegenwoordig gebaseerd op Happers
KLB 1.0quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat sowieso. Is op zich wel jammer, "vroeger" waren het niet enkel happers maar ook gewoon echt serieuze reacties welke echt compleet idiote discussies uit konden lokken. Dat vond ik mooier.
Meh, bij mij valt er niets te haten.quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:37 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Maar beetje haten op Geerd is zielig.
ONZ - KLB...pfft. Vroeger waren ze beiden tof. ONZ is relatief gestorven als je kijkt naar activiteit, maar vond ik net zo tof als KLB.quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:39 schreef renwan het volgende:
Als dit een ONZ - KLB gevecht wordt hou ik me erbuiten hoor
En binnenkort ben je HC en heeft deze SC meer bereikt dan welke andere dan ook want een leven is den ten goede veranderd.quote:
Maar iemand moet straks vrouwe justitia spelen..quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:38 schreef Opsonisatie het volgende:
MOOI. nieuwe deel
Ik hou het hieropquote:Op vrijdag 18 december 2015 01:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
ONZ - KLB...pfft. Vroeger waren ze beiden tof. ONZ is relatief gestorven als je kijkt naar activiteit, maar vond ik net zo tof als KLB.
Dat is echt nog niet zo heel lang geleden. Was nog onder mijn eerste account dat je er serieuze discussies kon hebben!quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat sowieso. Is op zich wel jammer, "vroeger" waren het niet enkel happers maar ook gewoon echt serieuze reacties welke echt compleet idiote discussies uit konden lokken. Dat vond ik mooier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |