Klopt !!!quote:Op vrijdag 18 december 2015 00:56 schreef LompeHork het volgende:
Geerd je escaleert uit de hand man.
Het kan beter uit de hand escaleren dan je uit de escaleren handen!quote:Op vrijdag 18 december 2015 00:56 schreef LompeHork het volgende:
Geerd je escaleert uit de hand man.
Eerlijk is eerlijk, vond het een mooie opmerking van hemquote:
Vaarwelquote:Op vrijdag 18 december 2015 00:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Het begint enge vormen aan te nemen, ik weet niet of ik hier nog wel gezien wil worden.
Ik mag hem ook hoorquote:Op vrijdag 18 december 2015 00:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, vond het een mooie opmerking van hem
Mooie vent, helaas ben ik één van de weinige die dat ziet
Boontje komt om zijn loontje!quote:Op vrijdag 18 december 2015 00:58 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Ik las het ja.. de haat jegens mij groeit. Ik haat bonen
Je bent het paard van Troje in dit topic eerst haten op mijn topic in KLBcs en daar is het blijkbaar toch leuker.quote:Op vrijdag 18 december 2015 00:57 schreef HPLC het volgende:
Geerd dit valt me tegen, maandenlang koffie met je gedronken en nu moet ik weg
Ben jelly dat jij hem gemeet hebtquote:Op vrijdag 18 december 2015 00:58 schreef LompeHork het volgende:
Haten op HPLC is als haten op je eigen penis: je weet dat het slap niet veel is, maar stijf is hij ferm en eerzaam.
Dit zijn zeer stevige woorden van Geerd!quote:Op vrijdag 18 december 2015 00:59 schreef Geerd het volgende:
[..]
Je bent het paard van Troje in dit topic eerst haten op mijn topic in KLBcs en daar is het blijkbaar toch leuker.
Weet je wat we gaan daar de boel wel verneuken beetje zoals we niet zien op het NIeuws maar wel op Liveleak.
Ha ha ha, en jij bent?quote:Op vrijdag 18 december 2015 00:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik mag hem ook hoorheb hem zelfs op fb
wow, harde gekregenquote:Op vrijdag 18 december 2015 00:58 schreef LompeHork het volgende:
Haten op HPLC is als haten op je eigen penis: je weet dat het slap niet veel is, maar stijf is hij ferm en eerzaam.
Je weer ook dat Geerd je God is,offer aan hem wees hem dankbaar hou van hem zegen je pils namens hem, neem een keer per week de trein voor hem eer hem, en je zult een goed leven hebben.quote:Op vrijdag 18 december 2015 00:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Het begint enge vormen aan te nemen, ik weet niet of ik hier nog wel gezien wil worden.
poekiequote:Op vrijdag 18 december 2015 00:59 schreef Geerd het volgende:
[..]
Je bent het paard van Troje in dit topic eerst haten op mijn topic in KLBcs en daar is het blijkbaar toch leuker.
Weet je wat we gaan daar de boel wel verneuken beetje zoals we niet zien op het NIeuws maar wel op Liveleak.
quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
De droeftoeter die over 8 uur op zn werk moet zijn met kutklanten
Lekker door zuipenquote:Op vrijdag 18 december 2015 01:00 schreef renwan het volgende:
[..]
Morgen pas om 11 uur 's avonds werken
Beterquote:Op vrijdag 18 december 2015 01:00 schreef renwan het volgende:
[..]
Shit.. straks worden we opgeroepen voor de Geerd dienstplichtquote:Op vrijdag 18 december 2015 00:59 schreef Geerd het volgende:
[..]
Geerd spreekt wij heffen onze zwaarden en volgenquote:Op vrijdag 18 december 2015 00:59 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dan ga ik net weer zuipenquote:Op vrijdag 18 december 2015 01:00 schreef renwan het volgende:
[..]
Zondag vrij en dan 7 dagen. Daarna wel 5 vrijquote:Op vrijdag 18 december 2015 01:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Beteral heb ik wel om 12.45 weekend
Ik ben vrouw en hoef dus niet.quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:01 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Shit.. straks worden we opgeroepen voor de Geerd dienstplicht
Ik maandag vrij, di en wo lange dagen, do paar uurtjes en dan kerstweekendquote:Op vrijdag 18 december 2015 01:02 schreef renwan het volgende:
[..]
Zondag vrij en dan 7 dagen. Daarna wel 5 vrij
Geerd is voor emancipatie!quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ben vrouw en hoef dus niet.
Beetje goulash koken !!!quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Fixtquote:Op vrijdag 18 december 2015 01:01 schreef LompeHork het volgende:
Morgen weekend(of nouja, nu al)
Tevens mag ik Geerd wel hoor, puike God dat Hij is.
Niet de hele kerst werkenquote:Op vrijdag 18 december 2015 01:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik maandag vrij, di en wo lange dagen, do paar uurtjes en dan kerstweekend
Precies! Afbeulen die handel!quote:
Jij dient dan in het hospitaal te verblijven om de gewonden te verzorgen van imense pijpbeurten.quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
HET IS WAARquote:
quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:03 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Jij dient dan in het hospitaal te verblijven om de gewonden te verzorgen van imense pijpbeurten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |