quote:Op zondag 20 december 2015 13:34 schreef H.FR het volgende:
Dit wordt echt horror in de counter, met vd heijden/vejinovic/nelom.
Een wat?quote:Op zondag 20 december 2015 13:34 schreef MPC60 het volgende:
Ik ben voor Tapia, ik voorzie heel wat mooie spandoeken met verwijzingen naar een tilapia filet.![]()
Ja ja ..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
quote:Op zondag 20 december 2015 13:46 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja ja ..Hij zou op ons middenveld als een vis in het water zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met dat verschil dat ik denk dat PSV vorig seizoen, en ook dit seizoen denk ik, meer kwaliteit heeft in het elftal.quote:Op zondag 20 december 2015 13:26 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Allemaal waar, maar PSV won vorig jaar ook het grootste deel van de wedstrijden maar op het nippertje. En de laatste 2 seizoenen waarin wij zelf een kampioenswaardig aantal punten haalden (80, in 98-99 en 2002-2003) wonnen we ook veel wedstrijden pas op het allerlaatste moment. Dit seizoen doen we dat ook vaak. (hoewel allerlaatste moment nog wel meevalt) Het heeft ook gewoon met karakter in de ploeg te maken, en Kuijt zelf brengt dat karakter erin. Of we in staat zijn om dit jaar ook 80 punten te halen, ik weet het niet. Geef ons best een aardige kans.
Nog een kwartiertje, tijd zat voor Excelsiorquote:Op zondag 20 december 2015 14:03 schreef SuperHarregarre het volgende:
Twente nu dus 17e, Cambuur op 2-0. Gaan op doelsaldo over Twente heen. (20-42 18-41)
Dat kan je echt niet meer vergelijken, totaal verschillende tijdperkenquote:Op zondag 20 december 2015 14:05 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Met dat verschil dat ik denk dat PSV vorig seizoen, en ook dit seizoen denk ik, meer kwaliteit heeft in het elftal.
Ook onze selecties in 98/99 en 02/03 vind ik duidelijk sterker dan onze huidige selectie.
Zet de spelers maar naast elkaar. Wellicht lastig te vergelijken, maar in 98/99 speelden we met helden als Dudek, Van Wonderen, Konterman, Van Gastel, Bosvelt, Paauwe, B. Kslou, Cruz en Van Vossen.
Lekker voor ze.quote:Op zondag 20 december 2015 14:03 schreef SuperHarregarre het volgende:
Twente nu dus 17e, Cambuur op 2-0. Gaan op doelsaldo over Twente heen. (20-42 18-41)
Tomasson niet te vergeten.. was erg belangrijk voor dat Feyenoordquote:Op zondag 20 december 2015 14:05 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Met dat verschil dat ik denk dat PSV vorig seizoen, en ook dit seizoen denk ik, meer kwaliteit heeft in het elftal.
Ook onze selecties in 98/99 en 02/03 vind ik duidelijk sterker dan onze huidige selectie.
Zet de spelers maar naast elkaar. Wellicht lastig te vergelijken, maar in 98/99 speelden we met helden als Dudek, Van Wonderen, Konterman, Van Gastel, Bosvelt, Paauwe, B. Kslou, Cruz en Van Vossen.
Daarom zeg ik dat het wellicht lastig vergelijkbaar is. Maar in die periode speelden we naar mijn mening met meerdere spelers die in de Europese subtop meekonden. Dat idee heb ik nu totaal niet meer.quote:Op zondag 20 december 2015 14:06 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dat kan je echt niet meer vergelijken, totaal verschillende tijdperken
Niet zo'n beetje ook. Sinds 2000 is het eigenlijk bergafwaarts gegaan met het Nederlandse voetbal. Alleen het Feyenoord van 2001/2002 en het PSV van 2004/2005 (Cocu, van Bommel, Park, Alex, Farfan, Gomes, etc. werden toen ook soeverein kampioen) waren klasse sinds die tijd. Daarna heeft sinds 2007 geen Nederlandse ploeg meer de poule overleeft. Nu PSV dus weer. Wat dat betreft wel belangrijk. Hoop dat het 't begin is van een nieuwe goede periode van het Nederlands voetbal.quote:Op zondag 20 december 2015 14:09 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Daarom zeg ik dat het wellicht lastig vergelijkbaar is. Maar in die periode speelden we naar mijn mening met meerdere spelers die in de Europese subtop meekonden. Dat idee heb ik nu totaal niet meer.
Al is het gat tussen de Europese top en de Eredivisie in de tussentijd natuurlijk ook toegenomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |