vraag 1000 voetballers waar ze het liefst zouden voetballen...quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:31 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Feyenoord haalde vorig jaar thuis maar 5 punten meer dan in uit-wedstrijden. Daarmee was hun thuisvoordeel kleiner dan dat van Ajax en PSV.
Dus zo geweldig draagt die sfeer in de Kuip niet bij aan de prestaties.
quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:53 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
de telegraaf is een fascistische jodenkrant
En het jaar daarvoor waren we alle 17 wedstrijden ongeslagen en dit seizoen tot nu toe ook, dus dat is een beetje selectief statistieken bekijken van jouw kant.quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:31 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Feyenoord haalde vorig jaar thuis maar 5 punten meer dan in uit-wedstrijden. Daarmee was hun thuisvoordeel kleiner dan dat van Ajax en PSV.
Dus zo geweldig draagt die sfeer in de Kuip niet bij aan de prestaties.
Ik las gister iets over een Africa cup? Of is die niet in 2016? Als dat wel is is ie er sowieso niet bij.quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:52 schreef DonRaja het volgende:
Ah crap, El Ahmadi staat op scherp. Bij geel tegen Nec, mist hij PSV thuis.
En dan alle psv jochies weer huiliehuilie doen omdat de Rotterdammers van PSV niet hun best hebben gedaan, zoals we gewend zijn.quote:
Ik dacht dat Marokko ook deze editie uitgesloten is van deelname, omdat ze vorig jaar de organisatie weigerde.quote:Op vrijdag 18 december 2015 19:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik las gister iets over een Africa cup? Of is die niet in 2016? Als dat wel is is ie er sowieso niet bij.
Baas klaas is weer terug.quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:53 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Klopt, dus KEA zal zondag geen geel mogen pakken. Alhoewel, psv thuis, makkiequote:Op vrijdag 18 december 2015 20:14 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Marokko ook deze editie uitgesloten is van deelname, omdat ze vorig jaar de organisatie weigerde.
Waarvan akte.quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:53 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
CAS heeft die schorsing ongedaan gemaakt, ze mogen gewoon weer meedoen maar de volgende Africa Cup is in 2017quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:14 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Marokko ook deze editie uitgesloten is van deelname, omdat ze vorig jaar de organisatie weigerde.
Ik zou niets liever willen dan dat ie terug komt. Technisch waarschijnlijk de beste speler die we ooit hebben voortgebracht. En een goede vriend van Dirk, die hem hopelijk mentaal op de been zou kunnen houden.quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:52 schreef Katoenplukkert het volgende:
[..]
Heb wel een beetje genoeg van oud-spelers die terug komen. Mag wel naar zijn oude liefde Excelsior wat mij betreft.
Ah oké, helemaal geen Africa Cup dus dit jaar. Ik dacht dat dat toernooi jaarlijks was.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:04 schreef macca728 het volgende:
[..]
CAS heeft die schorsing ongedaan gemaakt, ze mogen gewoon weer meedoen maar de volgende Africa Cup is in 2017
Ze zouden het nog willen ook die leipe Afrikanen, weer meer mogelijkheden om steekpenningen te verdienen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:37 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
Ah oké, helemaal geen Africa Cup dus dit jaar. Ik dacht dat dat toernooi jaarlijks was.
ik denk dat die steekpenningen meer in de Europese landen verdient worden......zie platini en blatter....quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze zouden het nog willen ook die leipe Afrikanen, weer meer mogelijkheden om steekpenningen te verdienen.
Tegen wie moet Ajax, Klaas?quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:42 schreef klaasweetalles het volgende:
Nec moet mogelijk zijn
als 020 nou weer verliest kunnen we winterkampioen worden...
Die hebben ze ook veel betaald voor steun he.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:41 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik denk dat die steekpenningen meer in de Europese landen verdient worden......zie platini en blatter....
de graafschapquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:45 schreef IkBenNietFries het volgende:
[..]
Tegen wie moet Ajax, Klaas?
Ik vind het vooral ongelofelijk dat er nog mensen zijn die Johan überhaupt serieus nemen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:50 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
de graafschap
heel de club ajax is de weg kwijt
Lig in een deuk hoe Johan iedere keer daar een complete chaos kan veroorzaken door een intervieuw van 2 minuten te geven...tis lachwekkend
Bron?quote:Op zaterdag 19 december 2015 07:36 schreef Tortugal het volgende:
Feyenoord biedt 2 miljoen op Tapia, contract tot 2020.
Je moet het ze ook een beetje gunnen bij Twente hoor. Voor 1-1.5 hadden we hem vast ook meegekregen, maar om er nou zo'n misbruik van te maken dat Twente in de zeik zit...quote:Op zaterdag 19 december 2015 07:38 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Bron?
Ik vind het een hoop geld, had niet verwacht dat hij zo duur zou zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |