quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:09 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik ben ervoor om die spits van willem2 te halen....
Dat is geen spits van Willem II, dat is een spits van ajax. Dus succes met hem willen halenquote:Op zaterdag 19 december 2015 15:09 schreef klaasweetalles het volgende:
Tapia is mij nooit opgevallen
En ik heb het hier vaker gezegd spelers die mij niet opvallen worden het niet.....
Ik xal de voorbeelden van de laaste jaren aanhalen op dit forum
wat zei ik over immers...
wat zei ik over bilal? nooit van gehoord...wordt niks ...
wat zei ik over toornstra? nooit van gehoord....wordt niks
Wat zei ik over veijvic?nooit van gehoord....wordt niks
enzovoorts enzovoorts....
Hier hebbem we het vanochtend over gehad. Dat is die Ajacied, weet je nog?quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:09 schreef klaasweetalles het volgende:
Tapia is mij nooit opgevallen
En ik heb het hier vaker gezegd spelers die mij niet opvallen worden het niet.....
Ik xal de voorbeelden van de laaste jaren aanhalen op dit forum
wat zei ik over immers...
wat zei ik over bilal? nooit van gehoord...wordt niks ...
wat zei ik over toornstra? nooit van gehoord....wordt niks
Wat zei ik over veijvic?nooit van gehoord....wordt niks
enzovoorts enzovoorts....
Dan lachen ze je in je gezicht uit.quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:28 schreef klaasweetalles het volgende:
wat boeit mij nou dat hij van ajax is....
Frank de boer mag hem niet....
Dus ik zou een bod van 3 miljoen op hem doen.
Hier was hij nog ongeschikt volgens jouquote:Op zaterdag 19 december 2015 09:06 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Lul..... ik wist niet dat hij van ajax was...
hij was me voor het eerst opgevallen afgelopen donderdag...
Ik herken goede voetballers meestal gelijk....
[..]
Bij nader inzien ongeschikt. Aron Winter sla ik hoog aan.
Volgende speler.....
Dat heeft niets met \zijn voetbalkwaliteiten te makenquote:Op zaterdag 19 december 2015 15:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hier was hij nog ongeschikt volgens jou
Eindbaasquote:Op zaterdag 19 december 2015 13:59 schreef Bombvis het volgende:
Ik twijfel over Tapia, maar Scrummie is voor dus ik geef hem het voordeel vd twijfel. Als het allemaal doorgaat natuurlijk, dat is nog wel afwachten
Natuurlijk niet, want er zijn zat andere clubs die er 5+ voor willen betalen.quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:33 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Dat heeft niets met \zijn voetbalkwaliteiten te maken
eigenlijk zijn die vervelende jochies uiteindelijk de beste...
Als Feyenoord zo nodig een speler van Twente wil halen, haal dan hun beste speler....
Zyech dus.
Twente heeft grote geldzorgen voor 3 miljoen is het denk ik wel mogelijk.
Ja wie dan...quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, want er zijn zat andere clubs die er 5+ voor willen betalen.
JIJ begint over die Marokkaan, iemand reageert erop, en dan heb je het weer over Tapiaquote:Op zaterdag 19 december 2015 15:37 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ja wie dan...
domme geruchten.....
ik zie niets in die peruaan
Foutje van z'n oudersquote:Op zaterdag 19 december 2015 15:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
JIJ begint over die Marokkaan, iemand reageert erop, en dan heb je het weer over Tapia. Hoe besta jij
Nou ja, als ik denk dat er zat clubs zijn die zoveel willen betalen, zal Twente dat ook wel denken. Maar als er tegen het sluiten van de transfermarkt geen activiteit geconstateerd is, kan je alsnog een bod doen.quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:37 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ja wie dan...
domme geruchten.....
ik zie niets in die peruaan
ik besta nietquote:Op zaterdag 19 december 2015 15:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
JIJ begint over die Marokkaan, iemand reageert erop, en dan heb je het weer over Tapia. Hoe besta jij
Als ik gelijk heb...en dat is meestal zo..... dan mag ik je zus pakkenquote:Op zaterdag 19 december 2015 15:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, als ik denk dat er zat clubs zijn die zoveel willen betalen, zal Twente dat ook wel denken. Maar als er tegen het sluiten van de transfermarkt geen activiteit geconstateerd is, kan je alsnog een bod doen.
Maar ik durf er heel veel om te wedden dat hij komende transferperiode voor 5+ weg gaat. Waar wedden we om?
Ookal ben je echt een hele slechte troll, ik moet af en toe toch wel hartelijk om je lachen.quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:49 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Als ik gelijk heb...en dat is meestal zo..... dan mag ik je zus pakken
als jij gelijk heb krijg je een paar stompen in je buik
quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:49 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Dus als jij gelijk hebt, moet je over mijn zus heen en word jij gestraft en als ik gelijk heb, krijg ik tikken en word ik gestraft.quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:49 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik ben ook enorm benieuwd hoe hij er in het echt uit ziet nu.quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:51 schreef IkBenNietFries het volgende:
[..]
Ookal ben je echt een hele slechte troll, ik moet af en toe toch wel hartelijk om je lachen.
quote:Op zaterdag 19 december 2015 16:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben ook enorm benieuwd hoe hij er in het echt uit ziet nu.
lekker belangrijkquote:Op zaterdag 19 december 2015 16:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben ook enorm benieuwd hoe hij er in het echt uit ziet nu.
wtf moet dit weer voorstellen...quote:
Pellè vooral zeg... Wat een topspeler was dat.quote:Op zaterdag 19 december 2015 22:25 schreef Henrys het volgende:
Ik wil weer een spits met wat flair zoals Guidetti en Pelle die met 1 moment een wedstrijd op hun kop konden zetten
3. Janssenquote:Op zondag 20 december 2015 11:30 schreef Tortugal het volgende:
Wie vinden jullie de beste Feyenoorder van 2015? Dit is mijn top 3:
3. Vermeer
2. Karsdorp
1. El Ahmadi
Toch is de kritiek op het voetbal ook enigszins onterecht vind ik. We hebben de beste eerste seizoenshelft sinds 2000, (!) maar 2 keer verloren en we zitten nog in de beker. Zolang er wordt gewonnen klaag ik niet.quote:Op zaterdag 19 december 2015 12:51 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Beter gaan die gasten eindelijk eens fatsoenlijk voetbal laten zien in plaats van het na iedere wanvertoning weer in de mond nemen van het woord 'kampioenschap' Na de reeks zware uitwedstrijden begin volgend jaar weten we pas of het er echt in zit
1. Vermeerquote:Op zondag 20 december 2015 11:30 schreef Tortugal het volgende:
Wie vinden jullie de beste Feyenoorder van 2015? Dit is mijn top 3:
3. Vermeer
2. Karsdorp
1. El Ahmadi
Dat zegt lang niet alles.. Als je de cijfers opzoekt dan zie je dat zowel in 2000 als in 2008 het na een goede 1e seizoenshelft in elkaar stortte. Daarom beter even afwachten of Feyenoord ook eens lastige uitwedstrijden goed door kan komenquote:Op zondag 20 december 2015 12:23 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Toch is de kritiek op het voetbal ook enigszins onterecht vind ik. We hebben de beste eerste seizoenshelft sinds 2000, (!) maar 2 keer verloren en we zitten nog in de beker. Zolang er wordt gewonnen klaag ik niet.
Dat is zeker waar.quote:Op zondag 20 december 2015 12:48 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat zegt lang niet alles.. Als je de cijfers opzoekt dan zie je dat zowel in 2000 als in 2008 het na een goede 1e seizoenshelft in elkaar stortte. Daarom beter even afwachten of Feyenoord ook eens lastige uitwedstrijden goed door kan komen
Zo inderdaad. Die scheidsrechter fluit gelukkig altijd voor ons, dus dat zijn 3 punten.quote:Op zondag 20 december 2015 13:11 schreef heiden6 het volgende:
http://www.fr12.nl/nieuws(...)nec---feyenoord.html
Goed nieuws op de zondagochtend!![]()
Inderdaad. Voor dat instorten na de winterstop vrees ik nu ook weer.quote:Op zondag 20 december 2015 12:48 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat zegt lang niet alles.. Als je de cijfers opzoekt dan zie je dat zowel in 2000 als in 2008 het na een goede 1e seizoenshelft in elkaar stortte. Daarom beter even afwachten of Feyenoord ook eens lastige uitwedstrijden goed door kan komen
Allemaal waar, maar PSV won vorig jaar ook het grootste deel van de wedstrijden maar op het nippertje. En de laatste 2 seizoenen waarin wij zelf een kampioenswaardig aantal punten haalden (80, in 98-99 en 2002-2003) wonnen we ook veel wedstrijden pas op het allerlaatste moment. Dit seizoen doen we dat ook vaak. (hoewel allerlaatste moment nog wel meevalt) Het heeft ook gewoon met karakter in de ploeg te maken, en Kuijt zelf brengt dat karakter erin. Of we in staat zijn om dit jaar ook 80 punten te halen, ik weet het niet. Geef ons best een aardige kans.quote:Op zondag 20 december 2015 13:20 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Inderdaad. Voor dat instorten na de winterstop vrees ik nu ook weer.
Kuyt kan dan wel verbaasd zijn over de kritiek op het spel (onder het mom van 'zolang we de punten pakken is er niets aan de hand') maar je ziet dat het winnen van wedstrijden bij Feyenoord veel meer kracht en strijd kost dan bij Ajax met name.
Daarnaast is goed voetbal vaak de weg naar overwinningen en is de kans op puntverlies bij slecht voetbal natuurlijk veel groter. Al vind ik Feyenoord ook zeker niet dramatisch spelen, maar het oogt nog allerminst soepel en stabiel.
Ik denk dat dit Feyenoord vroeg of laat gaat opbreken, waarna we ons definitief moeten richten op de 3e plaats als het hoogst haalbare.
Geen Blom is altijd goed nieuws.quote:Op zondag 20 december 2015 13:11 schreef heiden6 het volgende:
http://www.fr12.nl/nieuws(...)nec---feyenoord.html
Goed nieuws op de zondagochtend!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |