Heb wel een beetje genoeg van oud-spelers die terug komen. Mag wel naar zijn oude liefde Excelsior wat mij betreft.quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:41 schreef Maartenfr12 het volgende:
Beetje off-topic maar zou Robin van milkshake perzik volgend jaar terugkomen naar Feyenoord? Weinig perspectief meer bij Fener. Ik zie hem niet zo snel meer terugkomen en misschien kan Dirk hem overhalen?
Immers tegen PSVquote:Op vrijdag 18 december 2015 16:52 schreef DonRaja het volgende:
Ah crap, El Ahmadi staat op scherp. Bij geel tegen Nec, mist hij PSV thuis.
Net onkruid die jongen. #ImmerOnkruidGodGenotquote:Op vrijdag 18 december 2015 16:54 schreef Katoenplukkert het volgende:
[..]
Immers tegen PSV't Zal toch niet.
Vejinovic---Vilhenaquote:Op vrijdag 18 december 2015 16:54 schreef Katoenplukkert het volgende:
[..]
Aaawquote:VILHENA: ‘IK WEET DAT ELJERO ZO'N STEEKBAL IN HUIS HEEFT'
Dirk Kuyt kroonde zich in de verlenging tot matchwinner, maar de bijdrage van Tonny Vilhena aan de 2-1 overwinning op Willem II was minstens zo groot. De middenvelder zorgde in de 88ste minuut op aangeven van Eljero Elia voor de gelijkmaker en voorkwam daarmee uitschakeling in de KNVB beker.
‘Ik weet dat Eljero zo'n steekbal in huis heeft en altijd oog heeft voor de diepgaande mensen’, zo keek Vilhena terug op zijn belangrijke treffer. ‘Toen ik diep ging, verwachtte ik dan ook dat die bal zou komen. Ik kreeg ‘m perfect voor mijn linker en schoot hem binnen. Daar was ik hartstikke blij mee, mede doordat ik zondag in Groningen in de slotfase een kans miste. Daardoor ging ik met een slecht gevoel naar huis. Gelukkig ging deze kans er wel in. Maar het meest blij ben ik uiteraard met de overwinning.’
‘Ik zag Tonny inderdaad gaan en gaf de bal goed in de ruimte, zodat hij meteen kon schieten’, bevestigde Elia tegen middernacht in de catacomben van De Kuip. ‘Op basis van de tweede helft was de goal volgens mij dik verdiend. In de eerste helft reageerden we, na rust ageerden we. We knalden er bovenop, zetten druk naar voren en creëerden kansen. Ik was al redelijk moedeloos geworden omdat de bal er niet in wilde, maar gelukkig viel de goal alsnog.’
Waar de meeste spelers Vilhena feliciteerden met zijn goal rende Elia bijna het hele veld over naar de reservebank. Daar zocht hij Marko Vejinovic op, die met een foutieve pass de 0-1 van Willem II had ingeluid en een kwartier voor tijd werd gewisseld voor Lex Immers. Elia: ‘Ik wilde Marko een hart onder de riem te steken, omdat ik het zuur vond dat Willem II door zijn verkeerde pass scoorde. Ik was blij voor hem dat die fout niet beslissend was en dat wilde ik hem laten weten.’
Ik heb wel zin in een middenveld met Vejinovic, Toornstra, Immers. Dat wordt genieten!quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:54 schreef Katoenplukkert het volgende:
[..]
Liever Immers wel hoor. Vilhena, staaf, Immers kan best.quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:02 schreef satecl het volgende:
[..]
Vejinovic---Vilhena
----De Staaf-------
Al heb nu op dit moment liever Toornstra dan Vejinovic.
quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:02 schreef satecl het volgende:
[..]
Vejinovic---Vilhena
----De Staaf-------
Grafteringzooi, dan zie ik liever fucking Karsdop op 10 dan op elke middenveldpositie waar Immers kan staanquote:Op vrijdag 18 december 2015 17:02 schreef satecl het volgende:
[..]
Vejinovic---Vilhena
----De Staaf-------
Dat is waar. Een penalty of twee?quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het blijft nog altijd in de Kuip he, zelfs vorig jaar wonnen we die nog.
Drie minstens. En wederom allemaal terecht.quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:07 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Dat is waar. Een penalty of twee?
1tje, en een onterecht afgekeurde goal van PSV uiteraard.quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:07 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Dat is waar. Een penalty of twee?
quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
1tje, en een onterecht afgekeurde goal van PSV uiteraard.
Al vind ik Kuijt toch echt een enorme aanwinst. Die kerel doet echt enorm veel voor de hele ploeg. Alleen gisteren speelde hij een bal iets te ver voorruit die hij 2 jaar geleden nog wel had kunnen meenemen maar die sprint redde hij nu echt niet meer. Daaruit is wel duidelijk te maken dat ie niet zo jong meer is maar nog altijd wel erg slim en professioneel.quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:52 schreef Katoenplukkert het volgende:
[..]
Heb wel een beetje genoeg van oud-spelers die terug komen. Mag wel naar zijn oude liefde Excelsior wat mij betreft.
Feyenoord haalde vorig jaar thuis maar 5 punten meer dan in uit-wedstrijden. Daarmee was hun thuisvoordeel kleiner dan dat van Ajax en PSV.quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het blijft nog altijd in de Kuip he, zelfs vorig jaar wonnen we die nog.
Mijn goede voornemen wordt om jouw posts gewoon helemaal niet meer te lezenquote:Op vrijdag 18 december 2015 17:31 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Feyenoord haalde vorig jaar thuis maar 5 punten meer dan in uit-wedstrijden. Daarmee was hun thuisvoordeel kleiner dan dat van Ajax en PSV.
Dus zo geweldig draagt die sfeer in de Kuip niet bij aan de prestaties.
Nou ja, er is natuurlijk nogal vaak wat opportunisme over Kuipvrees van tegenstanders, het geweldige legioen en het effect daarvan op de resultaten. Het is toch niet verkeerd om dat, met feiten onderbouwd, wat te relativeren?quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:36 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Mijn goede voornemen wordt om jouw posts gewoon helemaal niet meer te lezen
Misschien een abbonementje nemen... hmm...ideetje, schrijf ik op, bedankt he, voor weer een nietszeggende opvulling van ons topic
Wel tegen PSV.quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:31 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Feyenoord haalde vorig jaar thuis maar 5 punten meer dan in uit-wedstrijden. Daarmee was hun thuisvoordeel kleiner dan dat van Ajax en PSV.
Ja, dat klopt. PSV heeft het sowieso traditioneel lastig tegen Feyenoord. Ook in de thuis-wedstrijd was het kielekiele vorig jaar. Speelwijze van Feyenoord ligt PSV gewoon niet zo goed, dat is al jaren zo. Een enkele wedstrijd uitgezonderd (zoals PSV-Feyenoord dit jaar), zijn het altijd wedstrijden vol strijd met matig voetbal.quote:
Het gaat toch al het hele jaar over dat scheidsrechters in De Kuip niet tegen Feyenoord durven te fluiten? Werkt het dus toch wel als je de Telegraafvolgelingen mag geloven.quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:37 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nou ja, er is natuurlijk nogal vaak wat opportunisme over Kuipvrees van tegenstanders, het geweldige legioen en het effect daarvan op de resultaten. Het is toch niet verkeerd om dat, met feiten onderbouwd, wat te relativeren?
Sinds wanneer neemt men de Telegraaf serieus?quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:46 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Het gaat toch al het hele jaar over dat scheidsrechters in De Kuip niet tegen Feyenoord durven te fluiten? Werkt het dus toch wel als je de Telegraafvolgelingen mag geloven.
Gelukkig doet alleen de wat minder intelligente medelander dat. Zoals user TweeGrolsch bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sinds wanneer neemt men de Telegraaf serieus?
de telegraaf is een fascistische jodenkrantquote:Op vrijdag 18 december 2015 17:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sinds wanneer neemt men de Telegraaf serieus?
vraag 1000 voetballers waar ze het liefst zouden voetballen...quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:31 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:53 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
de telegraaf is een fascistische jodenkrant
En het jaar daarvoor waren we alle 17 wedstrijden ongeslagen en dit seizoen tot nu toe ook, dus dat is een beetje selectief statistieken bekijken van jouw kant.quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:31 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik las gister iets over een Africa cup? Of is die niet in 2016? Als dat wel is is ie er sowieso niet bij.quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:52 schreef DonRaja het volgende:
Ah crap, El Ahmadi staat op scherp. Bij geel tegen Nec, mist hij PSV thuis.
En dan alle psv jochies weer huiliehuilie doen omdat de Rotterdammers van PSV niet hun best hebben gedaan, zoals we gewend zijn.quote:
Ik dacht dat Marokko ook deze editie uitgesloten is van deelname, omdat ze vorig jaar de organisatie weigerde.quote:Op vrijdag 18 december 2015 19:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik las gister iets over een Africa cup? Of is die niet in 2016? Als dat wel is is ie er sowieso niet bij.
Baas klaas is weer terug.quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:53 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Klopt, dus KEA zal zondag geen geel mogen pakken. Alhoewel, psv thuis, makkiequote:Op vrijdag 18 december 2015 20:14 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Marokko ook deze editie uitgesloten is van deelname, omdat ze vorig jaar de organisatie weigerde.
Waarvan akte.quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:53 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
CAS heeft die schorsing ongedaan gemaakt, ze mogen gewoon weer meedoen maar de volgende Africa Cup is in 2017quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:14 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Marokko ook deze editie uitgesloten is van deelname, omdat ze vorig jaar de organisatie weigerde.
Ik zou niets liever willen dan dat ie terug komt. Technisch waarschijnlijk de beste speler die we ooit hebben voortgebracht. En een goede vriend van Dirk, die hem hopelijk mentaal op de been zou kunnen houden.quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:52 schreef Katoenplukkert het volgende:
[..]
Heb wel een beetje genoeg van oud-spelers die terug komen. Mag wel naar zijn oude liefde Excelsior wat mij betreft.
Ah oké, helemaal geen Africa Cup dus dit jaar. Ik dacht dat dat toernooi jaarlijks was.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:04 schreef macca728 het volgende:
[..]
CAS heeft die schorsing ongedaan gemaakt, ze mogen gewoon weer meedoen maar de volgende Africa Cup is in 2017
Ze zouden het nog willen ook die leipe Afrikanen, weer meer mogelijkheden om steekpenningen te verdienen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:37 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
Ah oké, helemaal geen Africa Cup dus dit jaar. Ik dacht dat dat toernooi jaarlijks was.
ik denk dat die steekpenningen meer in de Europese landen verdient worden......zie platini en blatter....quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze zouden het nog willen ook die leipe Afrikanen, weer meer mogelijkheden om steekpenningen te verdienen.
Tegen wie moet Ajax, Klaas?quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:42 schreef klaasweetalles het volgende:
Nec moet mogelijk zijn
als 020 nou weer verliest kunnen we winterkampioen worden...
Die hebben ze ook veel betaald voor steun he.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:41 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik denk dat die steekpenningen meer in de Europese landen verdient worden......zie platini en blatter....
de graafschapquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:45 schreef IkBenNietFries het volgende:
[..]
Tegen wie moet Ajax, Klaas?
Ik vind het vooral ongelofelijk dat er nog mensen zijn die Johan überhaupt serieus nemen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:50 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
de graafschap
heel de club ajax is de weg kwijt
Lig in een deuk hoe Johan iedere keer daar een complete chaos kan veroorzaken door een intervieuw van 2 minuten te geven...tis lachwekkend
Bron?quote:Op zaterdag 19 december 2015 07:36 schreef Tortugal het volgende:
Feyenoord biedt 2 miljoen op Tapia, contract tot 2020.
Je moet het ze ook een beetje gunnen bij Twente hoor. Voor 1-1.5 hadden we hem vast ook meegekregen, maar om er nou zo'n misbruik van te maken dat Twente in de zeik zit...quote:Op zaterdag 19 december 2015 07:38 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Bron?
Ik vind het een hoop geld, had niet verwacht dat hij zo duur zou zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |