abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158324357
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 08:52 schreef Caland het volgende:
Wat een meesterzet van Van Geel is het trouwens geweest om destijds Vermeer op te pikken

Als je ziet wat die in anderhalve seizoen al aan punten heeft gepakt. Daar doet Mulder waarschijnlijk nog 10 jaar over.
Dat zag je vanaf het begin toch wel aan komen? En dat voor 8 ton. :D :')
pi_158324393
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 december 2015 10:07 schreef Typisch het volgende:

[..]

Dat zag je vanaf het begin toch wel aan komen? En dat voor 8 ton. :D :')
miljoen toch?
pi_158324514
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 08:06 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Als er ergens wel een kwaliteitsinjectie nodig is is het wel op het middenveld. Vilhena, Immers en Toornstra gaan aankomende zomer en misschien al wel aankomende winter vertrekken.
Tapia speelt aardig bij een degradatiekandidaat... ik zie niet wat hij nou toevoegd ten opzichte van alles wat we hebben lopen.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  vrijdag 18 december 2015 @ 10:20:51 #54
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_158324538
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 december 2015 10:19 schreef H.FR het volgende:

[..]

Tapia speelt aardig bij een degradatiekandidaat... ik zie niet wat hij nou toevoegd ten opzichte van alles wat we hebben lopen.
Ik denk dat Feyenoord het als een buitenkansje ziet. Zal niet meer dan 1 miljoen kosten. Ik vind het wel het proberen waard. Vorig seizoen erg sterk. Jong.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_158324550
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 december 2015 10:19 schreef H.FR het volgende:

[..]

Is een goede spelert man, als je die kunt contracteren is dat een goede zet imo. Beter dan Fer huren bijvoorbeeld.
pi_158324595
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 december 2015 10:21 schreef Typisch het volgende:

[..]

Is een goede spelert man, als je die kunt contracteren is dat een goede zet imo. Beter dan Fer huren bijvoorbeeld.
Zeiden we ook van Vejinovic, Vormer etc. Zo'n makkelijke positie is het niet om in te vullen bij Feyenoord. De combinatie kracht en discipline om te verdedigen en opbouwend iets kunnen toevoegen ligt niet voor het oprapen zo blijkt.
pi_158324615
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 10:24 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Zeiden we ook van Vejinovic, Vormer etc. Zo'n makkelijke positie is het niet om in te vullen bij Feyenoord. De combinatie kracht en discipline om te verdedigen en opbouwend iets kunnen toevoegen ligt niet voor het oprapen zo blijkt.
Oh, ja dan kunnen we hem maar beter niet halen.

Ofzo.
pi_158324625
quote:

[..]

Zeiden we ook van Vejinovic, Vormer etc.
Nee hoor.

De handelingssnelheid van Tapia ligt wel een stuk hoger trouwens. Dat is al een plus. Legt alleen ook een hoop risico in zijn spel en op die positie komen er ook grote talenten aan.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 18 december 2015 @ 10:29:07 #59
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_158324646
quote:

[..]

Van Vormer dacht ik wel dat het een toegevoegde waarde zou zijn. Vejinovic snapte ik vanaf moment 1 al niet. Traag en nonchalant.
Maar hij deed me verbazen in de voorbereiding en toen dacht ik echt: Wow dit gaat er eentje worden die Feyenoord al die tijd heeft gemist. Maar helaas....
pi_158324649
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 09:30 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Zeldzaam dom die man. Feyenoord is de laatste jaren bij uitstek een elftal waarbij heel veel jeugd de kans krijgt. De laatste keer dat jeugdspelers vroegtijdig vertrokken was met Wijnaldum en Fer en dat was om financiėle redenen. Daarna is dat alleen voorgekomen met Boetius omdat die een aflopend contract had. Andere spelers hebben mooie transfers gemaakt, zoals Clasie en de Vrij.

Nu heb je dus Kong, Beek en Kars die gewoon basis spelen. Het is verder gelukkig niet meer zoals in de slechte tijden dat je sowieso een basisplek had. Er is eindelijk weer wat kwalitatieve concurrentie. Toy noemt bij Ajax "Klaassen". Als je een zeer belangrijke speler bent, sta je er altijd in. Dat was ook het geval met Clasie bij ons. Ben je dat niet dan sta je er ook bij Ajax naast, zo'n Fischer bijvoorbeeld speelt immers ook niet altijd en die is een jaar ouder dan Tonny. Kishna, a la Boetius, kon ook vertrekken. Zijn gewoonweg geen bepalende spelers en gehyped. Als je je dan ook niet professioneel opstelt, is het gewoon klaar.
En een Klaassen, Bazoer en Tete vind ik wel van een iets ander niveau dan, met alle respect, Tonny Vilhena. Misschien komt dat nog hoor.
pi_158324806
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 03:32 schreef TweeGrolsch het volgende:
Feyenoord krijgt weer een terechte penalty
pi_158325039
Ik had op een gegeven moment gewoon medelijden met Veijnovic, wat was die gast slecht. :')
Feyenoord Rotterdam
  vrijdag 18 december 2015 @ 10:58:57 #63
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_158325062
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 10:05 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Ja klopt en 0 gevaar. Daar moet echt aan gewerkt worden, want bij corners van Willem 2 kwam er wel meteen gevaar uit. (klutssituatie voor de goal)
0 gevaar!? Omhaal van lexgod vergeten? Wat een speler!
pi_158325113
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 01:42 schreef Maartenfr12 het volgende:
Eindelijk thuis, geweldige ontlading bij met name de 1-1. Heb in tijden niet zo hard geschreeuwd. Verder een matige pot van onze kant, maar dat maakt me helemaal niets uit. Goede kans op bekerwinst dit jaar, het zou zomaar kunnen gebeuren ^O^ ^O^
Tijden niet meer zo hard geschreeuwd? Wat dacht je van een bekerronde terug? _O-
  vrijdag 18 december 2015 @ 11:06:53 #65
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_158325204
''Zie mijzelf als onkruid, ik kom altijd terug''

_O_ _O_ _O_

een Immers-hater weet niet wat hij mist
weet niet wat hij mist
weet niet wat hij mist
maar als Lex er niet is
als Lex er niet is
weet een Immers-hater pas wat hij mist

satecl - 17 december 2015
pi_158325243
Rot op met Immers. Dat gejuich gister avond toen ie erin kwam :'). Plaatsvervangende schaamte.
pi_158325301
Eerlijk is eerlijk, hij viel wel goed in _O-

Dat het publiek helemaal gek werd was, om mij heen dan, ook meer humor. Al zullen sommigen het dan wel weer menen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_158325324
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 11:09 schreef Scrummie het volgende:
Rot op met Immers. Dat gejuich gister avond toen ie erin kwam :'). Plaatsvervangende schaamte.
Ik vond wel dat ie wat toevoegde anders :)

Geeft me ook wel een beetje een wrang gevoel wat betreft onze selectie ;(
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_158325329
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 11:13 schreef Caland het volgende:
Al zullen sommigen het dan wel weer menen.
Ik denk dat die groep helaas nog niet eens zo klein is.
Gretig.
Passie.
Werklust.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_158325381
+ Vejinovic eruit he, ik denk dat er ook veel applaus was voor het complete wisselidee :P
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_158325416
Telegraaf :')
"Het is bijzonder om vast te stellen dat de rollen tussen FC Twente en Feyenoord zijn omgedraaid. Enkele jaren terug konden de tukkers met, naar nu blijkt, onbezonnen en onverantwoordde, pareltjes uit e Kuip weglokken. Nu vist het financieel kerngezonde Feyenoord in Enschede de vijver leeg."

Een interesse in de speler is meteen het hele vijver :')
pi_158325434
Ken die Tapia niet zo goed, wel goede verhalen over gehoord vorig jaar. Beetje een toevoeging?
Feyenoord Rotterdam
pi_158325441
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 11:21 schreef 426451 het volgende:
Telegraaf :')
"Het is bijzonder om vast te stellen dat de rollen tussen FC Twente en Feyenoord zijn omgedraaid. Enkele jaren terug konden de tukkers met, naar nu blijkt, onbezonnen en onverantwoordde, pareltjes uit e Kuip weglokken. Nu vist het financieel kerngezonde Feyenoord in Enschede de vijver leeg."

Een interesse in de speler is meteen het hele vijver :')
Ze hebben dan ook niet zoveel meer rondlopen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 18 december 2015 @ 11:24:58 #74
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158325473
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 11:06 schreef satecl het volgende:

[ afbeelding ]

_O_ _O_ _O_

weet niet wat hij mist
weet niet wat hij mist
maar als Lex er niet is
als Lex er niet is
weet een Immers-hater pas wat hij mist

satecl - 17 december 2015
Qua ritme echt een heel slechte tekst op deze melodie. Aantal lettergrepen klopt niet.
pi_158325476
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 11:06 schreef satecl het volgende:

[ afbeelding ]

_O_ _O_ _O_

weet niet wat hij mist
weet niet wat hij mist
maar als Lex er niet is
als Lex er niet is