Mogelijk tweede ronde al.quote:
Vorig jaar moest ik de openingsdag laten schieten voor Ajax 0-4 Vitesse.quote:Op vrijdag 18 december 2015 00:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Geen epische Newton - Reyes meer voor een lege zaal.
Ik zat toen ook in het stadion..quote:Op vrijdag 18 december 2015 00:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vorig jaar moest ik de openingsdag laten schieten voor Ajax 0-4 Vitesse.
Huilen.
Ik ga een kaarsje aansteken, en extra punaises in mijn wimderon voedoepop stoppen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien moet Niels gewoon dingen voor de NDB doen.
Hoe lang moeten we dan nog wachten?quote:
Gaat hij weer tig keer herhalen dat we ge-wel-dige wedstrijden op de rol hebben vanmiddag?quote:
113 minuten.quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hoe lang moeten we dan nog wachten?
Dit is een treffende post. Zo was Ad.quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:14 schreef TserrofEnoch het volgende:
Niels is een held. Hopelijk komt hij er nog in.
Ad van Gameren mag wegblijven. Die mag van mij bij een voetbalwedstrijd zitten en zich afvragen waarom ze de bal niet met de handen pakken.
http://www.rtl7darts.nl/tvgidsquote:Op vrijdag 18 december 2015 13:32 schreef kastanova het volgende:
Een retorische vraag vrees ik, maar toch: Is het zo dadelijk nog op TV te bewonderen?
Bijvoorbeeld op dé dartzender van Nederland?
De vrijdagmiddagsessie live op TV?! WAT IS DIT VOOR HEKSERIJ?!quote:
?quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:46 schreef kastanova het volgende:
[..]
De vrijdagmiddagsessie live op TV?! WAT IS DIT VOOR HEKSERIJ?!
ik zou liever de 450e herhaling van de pfaffs zienquote:Op vrijdag 18 december 2015 13:32 schreef kastanova het volgende:
Een retorische vraag vrees ik, maar toch: Is het zo dadelijk nog op TV te bewonderen?
Bijvoorbeeld op dé dartzender van Nederland?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |