quote:Op donderdag 17 december 2015 23:40 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Verder geen enkele pijl op een dubbel gehad
Tonyquote:Op donderdag 17 december 2015 23:40 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik gooide ooit eens 4 uit 3 op de dubbels genotquote:Op donderdag 17 december 2015 23:40 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ben benieuwd naar deze dag. Bij de vier partijen zonder voorrondespeler zou het best op een 3-2/2-3 uit kunnen draaien.quote:Afternoon Session (1pm-5pm)
Qiang Sun v Mick McGowan (P)
John Henderson v Darren Webster
Justin Pipe v Christian Kist
Mark Webster v Sun/McGowan
Evening Session (7pm-11pm)
Thanawat Gaweenuntawong v Rene Eidams (P)
Brendan Dolan v Kyle Anderson
Kim Huybrechts v David Pallett
Michael van Gerwen v Gaweenuntawong/Eidams
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 december 2015 23:56 schreef wimderon het volgende:
Ondertussen heeft de BDO hele kekke banners gemaakt met hele charmante foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En, op eigen risico:Dennis HarbourSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn god.
Huybrechts vs Pallett?quote:Op donderdag 17 december 2015 23:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar deze dag. Bij de vier partijen zonder voorrondespeler zou het best op een 3-2/2-3 uit kunnen draaien.
quote:Op donderdag 17 december 2015 23:56 schreef wimderon het volgende:
Ondertussen heeft de BDO hele kekke banners gemaakt met hele charmante foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En, op eigen risico:Wat een talentvolle graphic designer hebben ze daar zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Mani, je staat fier onderaan in de pool.quote:Op donderdag 17 december 2015 23:57 schreef Mani89 het volgende:
Die plaatjes zijn wel momenten dat ik mij echt diep schaam dat ik zo van darts houd weet je wel, zo van, dat ik mezelf daarmee associeer.
Allemaal dankzij de choke van Per. Wacht maar tot Lewis - Dekker is geweest.quote:Op donderdag 17 december 2015 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mani, je staat fier onderaan in de pool.
quote:Op donderdag 17 december 2015 23:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Allemaal dankzij de choke van Per. Wacht maar tot Lewis - Dekker is geweest.
| 1 2 3 4 5 | 2. Gary Anderson 3-0 Andy Boulton 31. Jamie Lewis 1-3 Daryl Gurney 2. Gary Anderson v Daryl Gurney 15. Vincent van der Voort v Lawrence Ryder 18. Brendan Dolan v Kyle Anderson |
Nope, sessies zijn tot en met maandag zo ingedeeld:quote:
Sjaak volgt Ad op Twitter. Trek hier de conclusies uit die je wil trekken.quote:Op vrijdag 18 december 2015 00:08 schreef Mani89 het volgende:
Dus niemand weet of Ad300 zijn opwachting maakt morgen, ik kan er bijna niet van slapen.
Ja nogal logisch gezien vorig jaar natuurlijk he.quote:Op vrijdag 18 december 2015 00:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Sjaak volgt Ad op Twitter. Trek hier de conclusies uit die je wil trekken.
Dat dacht ik ook, wie weet kunnen we er toch enige hoop uit halenquote:Op vrijdag 18 december 2015 00:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja nogal logisch gezien vorig jaar natuurlijk he.
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | Ajacied422 9 Spies 9 Anoonumos 9 TserrofEnoch 9 Slobeend 8 Max23 8 voetbalmanager2 8 wimderon 8 Szura 8 JimMH 7 baggerbaas 7 Sporttv 7 Bastiefcg 7 de_boswachter 6 Monolith 6 Mani89 5 |
quote:Op vrijdag 18 december 2015 00:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nope, sessies zijn tot en met maandag zo ingedeeld:
1x Voorronde
3x Eerste ronde
Sessies zijn daardoor wat korter dan de vorige jaren en dus minder 01:00 uitloop
Sorry, Smoofie! That's life.quote:
Taylor plxquote:Op vrijdag 18 december 2015 00:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sorry, Smoofie! That's life.
Misschien komt er nog een sessie waar er allerlei (mindere) goden aan het choken zijn.
Wanneer zal barny choken?quote:Op vrijdag 18 december 2015 00:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Derde ronde pas.
Mark my words.
Geen epische Newton - Reyes meer voor een lege zaal.quote:Op vrijdag 18 december 2015 00:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nope, sessies zijn tot en met maandag zo ingedeeld:
1x Voorronde
3x Eerste ronde
Sessies zijn daardoor wat korter dan de vorige jaren en dus minder 01:00 uitloop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |