De nummer 3 van de BDO droomt van deze gemiddeldes.quote:Op donderdag 17 december 2015 23:20 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Zelfs bij de BDO zouden ze lachen.
Gary niet goedquote:Op donderdag 17 december 2015 23:22 schreef TserrofEnoch het volgende:
Boulton stelt teleur, reëel was de kans zeer klein. Maar hij maakt het er zelf ook niet beter op. Dat gezegd hebbende vind ik Gerrie helemaal niet ZO goed vandaag. Dus nu duimen en hopen dat Gurney daar in ronde 2 wel van profiteren kan.
Rolandquote:Op donderdag 17 december 2015 23:13 schreef Tagliano het volgende:
Ik wil gewoon Ronald en Koos horen analyseren
Die kan niet zo laat opblijven, moet pallets sorteren om 5.30u.quote:Op donderdag 17 december 2015 23:25 schreef wimderon het volgende:
[..]
Roland![]()
Dan zou ik nog liever Ronny Huybrechts als analist hebben.
Dat is flauw dat je daar weer over begint, want jij weet hoe het zit.quote:Op donderdag 17 december 2015 23:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De nummer 3 van de BDO droomt van deze gemiddeldes.
Had hem sterker verwacht. Hij gooit nu wel 100+. Is nog steeds geweldig. Maar dit is nou niet echt bepaald een statement wat ie maakt.quote:Op donderdag 17 december 2015 23:23 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Gary niet goedna 5 minuten was het klaar en potje uitspelen
Is toch mooi man, wat die vent uitkraamt. Zolang je het niet te serieus neemt natuurlijkquote:Op donderdag 17 december 2015 23:25 schreef wimderon het volgende:
[..]
Roland![]()
Dan zou ik nog liever Ronny Huybrechts als analist hebben.
Nee, op de bull.quote:
Echt wel.quote:Op donderdag 17 december 2015 23:26 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Had hem sterker verwacht. Hij gooit nu wel 100+. Is nog steeds geweldig. Maar dit is nou niet echt bepaald een statement wat ie maakt.
Ja ok hij is zwakbegaafd, maar dan nog.quote:Op donderdag 17 december 2015 23:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat is flauw dat je daar weer over begint, want jij weet hoe het zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |