quote:Op donderdag 17 december 2015 22:34 schreef Tallie1982 het volgende:
Jammer dat ze de grens niet hadden van psv - roda
Dichterbij zullen ze niet komenquote:Op donderdag 17 december 2015 22:34 schreef opperkleurder het volgende:
Lekker Europa Cup sfeertje in de Kuip.
quote:Op donderdag 17 december 2015 22:34 schreef Mani89 het volgende:
Feyenoord laat nu zien waarom ze kandidaat zijn voor het landskampioenschap.
quote:Op donderdag 17 december 2015 22:34 schreef Tallie1982 het volgende:
Jammer dat ze de grens niet hadden van psv - roda
Ik vind het eigenlijk best zielig. Je zal maar jaaaaaren niks gewonnen hebben en je rivalen er met prijzen vandoor zien gaan.quote:
Je weet dat ik geen Feyenoorder ben, maar jij kunt met jouw ploegje beter niet zo'n opmerking gaan makenquote:Op donderdag 17 december 2015 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Verlenging nodig hebben tegen Willem II
Ga dan naar bed Guus, wij DM'en je wel met de uitslag voor als je wakker wordt.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Verlenging
Wilde naar bed verdomme.
Nee jijquote:Op donderdag 17 december 2015 22:35 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Je weet dat ik geen Feyenoorder ben, maar jij kunt met jouw ploegje beter niet zo'n opmerking gaan maken
Wat ben je toch een baas.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:35 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Je weet dat ik geen Feyenoorder ben, maar jij kunt met jouw ploegje beter niet zo'n opmerking gaan maken
Guus moet morgen aan de bak.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ga dan naar bed Guus, wij DM'en je wel met de uitslag voor als je wakker wordt.
Die hadden geen verlenging nodig.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:35 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Wanneer moet Groningen eigenlijk?quote:Op donderdag 17 december 2015 22:35 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nee, een half uurtje moet nog kunnen.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ga dan naar bed Guus, wij DM'en je wel met de uitslag voor als je wakker wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |