Is dat voor vanaf 6 maanden? En passen die op elke normale fiets? Wat wil je er voor hebben?quote:Op woensdag 30 december 2015 19:41 schreef GotC het volgende:
Heeft er iemand interesse in een zgan Yepp fietsstoeltje (blauw) voor voorop met Yepp windscherm?
Op te halen in 070
Fietsen mag vanaf 9 maanden, maar ja, dan kan tquote:Op donderdag 31 december 2015 15:11 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Is dat voor vanaf 6 maanden? En passen die op elke normale fiets? Wat wil je er voor hebben?
Pff, moet ik nog drie maanden langer wachten voor ik weer makkelijk overal heen kanquote:Op donderdag 31 december 2015 16:50 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Fietsen mag vanaf 9 maanden, maar ja, dan kan t. Ik vind t een fijn stoeltje, heb er ook een.
Vanaf dat ze goed (zelf kunnen gaan) zitten toch?quote:Op donderdag 31 december 2015 16:50 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Fietsen mag vanaf 9 maanden, maar ja, dan kan t. Ik vind t een fijn stoeltje, heb er ook een.
zelfstandig gaan zitten?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 08:14 schreef Mineola het volgende:
Ik dacht dat die 9 maanden te maken had met het nekje dat dan pas sterk genoeg om de schokken op te vangen. Zitten kunnen sommige baby's al heel snel.
Dat eerste is hierboven al besprokenquote:Op donderdag 31 december 2015 15:11 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Is dat voor vanaf 6 maanden? En passen die op elke normale fiets? Wat wil je er voor hebben?
Ik heb je een pm gestuurd!quote:Op vrijdag 1 januari 2016 09:09 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat eerste is hierboven al besproken, en volgens Yepp past de Mini op bijna elke fiets. Ik wil graag ¤50 hebben voor alles bij elkaar
.
Ik zit te overwegen die van ons weg te doen en voor oudste een bureautje te halen. Maar wel een beetje uit de richtingquote:Op vrijdag 1 januari 2016 14:58 schreef Vlindur het volgende:
Dat Ikea Duktig keukentje, Heeft iemand die toevallig in de aanbieding?
ja ik geloof het direct, maar mn huis staat volquote:Op zaterdag 2 januari 2016 13:34 schreef mousemicky het volgende:
Mignonne, niet doen! Ook jongetjes spelen heel leuk met dat keukentje hoor! J is al 2 jaar fan
Hij schijnt voor versturen ook te groot te zijn, dus helaas. Ik heb al een lijntje en die gaat informeren voor vervoer. Dus wellicht komt het al goedquote:Op zaterdag 2 januari 2016 13:26 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ik zit te overwegen die van ons weg te doen en voor oudste een bureautje te halen. Maar wel een beetje uit de richting
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slaapzakken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maat 50:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maat 50-56:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maat 56:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maat 62:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maat 68:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maat 74:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schoentjes/slofjes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overig:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Dyre op 02-01-2016 23:29:22 ]![]()
Dyre!
Mag ik van maat 68 dat jurkje Cupcake party van Dirkje, shirtje roze met hartjes en paars met poppetje, het korte spijkerbroekje, het donkere broekje rechtsonder op de foto van 6
Plus de twee slaapzakjes zomer hema 68/80 en de winterslaapzakjes daarvan?![]()
Ja, dat magquote:Op zondag 3 januari 2016 08:56 schreef Appelientje het volgende:
Dyre!
Mag ik van maat 68 dat jurkje Cupcake party van Dirkje, shirtje roze met hartjes en paars met poppetje, het korte spijkerbroekje, het donkere broekje rechtsonder op de foto van 6
Plus de twee slaapzakjes zomer hema 68/80 en de winterslaapzakjes daarvan?
Ik heb nu visite, maar ik leg het straks allemaal even voor je apart en dan maken we het vanavond in orde![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: