Maar natuurlijk ken je K3 wel, iedereen die Nederlands spreekt kent K3! Zo niet moet minimaal één van de onderstaande albums je op zijn minst bekend voorkomen:quote:Wikipedia zegt het volgende:
K3 is van oorsprong een Belgische meidengroep met een Nederlandstalig pop repertoire voornamelijk gericht op een jeugdig publiek.
De naam van de groep verwijst naar de eerste letters van de voornamen van de oorspronkelijke bezetting. De Belgische zangeressen Karen Damen, Kristel Verbeke en Kathleen Aerts waren verantwoordelijk voor de doorbraak van K3. Aerts verliet in 2009 de groep en werd opgevolgd door de Nederlandse Josje Huisman.
Op 6 november 2015 zijn Karen, Kristel en Josje opgevolgd door Klaasje Meijer, Hanne Verbruggen en Marthe De Pillecyn. Deze opvolging is tot stand gebracht door K3 zoekt K3, een talentenshow op tv uitgezonden door SBS6 en VTM.
quote:Iedereen zegt het volgende:
Krabbypatty is wel/niet knap.
Hanne is wel/niet knap.
Marthe is wel/niet knap.
Klamboe stop met zingen.
quote:Iedereen zegt het volgende:
Welles!
Nuh uh!Nietus!
doet het niet ;'(quote:Op donderdag 17 december 2015 20:45 schreef showtimer het volgende:
Stukje Mami Bisou a capella gaat bijna goed
"We krijgen óók heel veel goede kritieken!"quote:Op donderdag 17 december 2015 20:45 schreef showtimer het volgende:
Stukje Mami Bisou a capella gaat bijna goed
Alstublieft D:quote:Op donderdag 17 december 2015 20:52 schreef showtimer het volgende:
[..]
Zou je eigenlijk zo in deze tv kunnen photoshoppen![]()
![]()
[ afbeelding ]
http://i.imgur.com/KQn5DKb.jpg
quote:Op donderdag 17 december 2015 21:10 schreef Poedelpoes het volgende:
En hier dan weer zo naturel. Hun stemmen zijn ook zo zwaar hier![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 december 2015 21:05 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Alstublieft D:
[ afbeelding ]
hahahaha ooooowquote:Op donderdag 17 december 2015 21:16 schreef showtimer het volgende:
[..]![]()
Als uiltje, niet als neuspeuteraar.
Klaasje en Hanne zijn echt leuk hier. Marthe kan ik nog steeds niet uitstaan, na een halve zin spoel ik al door.quote:
Je wifey vertelde het al.quote:Op donderdag 17 december 2015 21:35 schreef Gtaboy107 het volgende:
Vanavond zijn de dames op RTL Late Night, voor het geval men het nog niet wist.
quote:Op donderdag 17 december 2015 21:25 schreef nick333 het volgende:
Klaasje over het Vlaamse poepen.![]()
Interviewer verwacht een vloekwoord of iets grappigs, begint zij over seks. Andere twee weten niet hoe ze moeten reageren.
Hanne begon en activeerde de prikkel.quote:Op donderdag 17 december 2015 21:31 schreef Banaanhangwagen het volgende:
[..]
Klauren Nee![]()
[ afbeelding ]
Ik hoor nog geregeld van mijn tante dat ze (vroegâh) helemaal in een deuk lag toen ik was blijven logeren bij mijn neefje en 's ochtends trots kwam aankondigingen die nacht nog "lekker gepoept" te hebben.quote:
#jesuissolidairquote:Op donderdag 17 december 2015 21:49 schreef Sisiorange94 het volgende:
[ afbeelding ]
#JusticeForKelly
Grumpycatquote:Op donderdag 17 december 2015 21:49 schreef Sisiorange94 het volgende:
[ afbeelding ]
#JusticeForKelly
Slechte verkleedparti voor Charlie's Angels.quote:Op donderdag 17 december 2015 21:49 schreef Sisiorange94 het volgende:
[ afbeelding ]
#JusticeForKelly
Ik zat met een half oog te luisteren.quote:Op donderdag 17 december 2015 21:45 schreef showtimer het volgende:
[..]
Hanne begon en activeerde de prikkel.
Alles wat we zien moet van Kristelquote:Op donderdag 17 december 2015 21:56 schreef Banaanhangwagen het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik maakte me al zorgen.
[ afbeelding ]
Ze hebben toch wel een leuke chemie
quote:Op donderdag 17 december 2015 22:01 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Alles wat we zien moet van Kristel
Hier nog een stukje video waar Karen vertelt over die tijd.quote:Op donderdag 17 december 2015 21:49 schreef Sisiorange94 het volgende:
[ afbeelding ]
#JusticeForKelly
Beter toch. Ze kunnen beter in Nederland blijven geloven dat ze kunnen zingenquote:Op donderdag 17 december 2015 22:31 schreef showtimer het volgende:
Ow, ze gaan niet zingen bij Humberto
PRAISE TAH LAWWWDDDDquote:Op donderdag 17 december 2015 22:31 schreef showtimer het volgende:
Ow, ze gaan niet zingen bij Humberto
Heeft ze trouwens al gezien? Ze hebben zeker weer die zelfde jurkjes aan?quote:Op donderdag 17 december 2015 22:44 schreef showtimer het volgende:
Verder ook geen enkele gast aanwezig die een dodelijk saai interview gaat voorkomen.
Nope, kusje v/d juf outfit.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:46 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Ze hebben zeker weer die zelfde jurkjes aan?
Roel mag straks nog een keer.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:49 schreef Poedelpoes het volgende:
![]()
![]()
Zouden ze dan Kus van de Juf gaan zingen?
![]()
![]()
![]()
Hahah, als ik in de zaal zat was ik echt vanquote:Op donderdag 17 december 2015 22:53 schreef jcdragon het volgende:
Aangezien geen kinderen op dit tijdstip tv kijken, treden ze voor volwassenen op. Misschien gaan ze aankondigen dat er ook optredens voor ons komt.
Ah, om z'n Christmas & Chill album te promotenquote:Op donderdag 17 december 2015 22:54 schreef showtimer het volgende:
[..]
Roel mag straks nog een keer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |