2 Big macs, 4 kleine friet, 6 kipnuggets, een cheeseburger en een cola light aub.quote:
quote:Op donderdag 17 december 2015 19:34 schreef RingBewoner het volgende:
Het grappigste vind ik als ze hun mond openhouden tijdens het gooien. Je ziet de hersencellen gewoon naar buiten stromen.
deze man spreekt de waarheid. The bronze Adonis <3quote:
quote:Op donderdag 17 december 2015 22:50 schreef VASND het volgende:
[..]
deze man spreekt de waarheid. The bronze Adonis <3
Act van Jeroen van Koningsma of wat is dit?quote:Op donderdag 17 december 2015 23:12 schreef Pulzzar het volgende:
Ik dacht ff aan deze gozer. Wie kent hem nog, deze neonazi?
[ afbeelding ]
Hij verscheen tijdens de LPF-periode als de zogenaamde rechterhand van Winny de Jong.quote:Op donderdag 17 december 2015 23:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Act van Jeroen van Koningsma of wat is dit?
Deze post is ook klachtwaardig. Ik ben twaalf, wat is dit?quote:Op vrijdag 18 december 2015 00:27 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Hij verscheen tijdens de LPF-periode als de zogenaamde rechterhand van Winny de Jong.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat is dat voor smerig wijf?quote:Op vrijdag 18 december 2015 00:27 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Hij verscheen tijdens de LPF-periode als de zogenaamde rechterhand van Winny de Jong.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Herinner je je nog die trieste foto's van hem in dat kamertje met die 'lonsdale-jongeren'?quote:Op vrijdag 18 december 2015 00:27 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze hoopte - tevergeefs!!!quote:Op zondag 27 december 2015 14:21 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
[..]
Wat is dat voor smerig wijf?
bronquote:Winny de Jong hoopte dat DeConservatieven.nl zou 'uitgroeien tot een beweging waar Den Haag niet omheen kan'. Helaas. Nadat de partij bij de verkiezingen van 2003 slechts 2500 stemmen haalde, hoorde niemand er meer van. Winny de Jong, die door Pim Fortuyn bij de LPF was binnengehaald, stapte in 2002 na een half jaar uit de fractie. Het voormalig fotomodel begon met Cor Eberhard - uitbater van sekslijnen - de 'Groep de Jong'. Vijftien maanden later waren er verkiezingen en deed De Jong met DeConservatieven.nl een greep naar de macht. Dat de enigszins labiele De Jong tijdens de campagne voor het weekblad Panorama uit de kleren ging, mocht niet baten.
Ja, dat weet ik nogquote:Op zondag 27 december 2015 15:28 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Herinner je je nog die trieste foto's van hem in dat kamertje met die 'lonsdale-jongeren'?Met Aldi-bier enzo.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |