Mijn broertje heeft Opso geraakt? Wat een eindbaasquote:Op donderdag 17 december 2015 17:00 schreef Geerd het volgende:
[..]
Respect voor je broertje renwan boh gek!!
Eg wel !!quote:Op donderdag 17 december 2015 17:04 schreef renwan het volgende:
[..]
Mijn broertje heeft Opso geraakt? Wat een eindbaas
Oh je hebt mijn broertje echt gesproken?quote:Op donderdag 17 december 2015 17:10 schreef Opsonisatie het volgende:
Helaas.
Er was 1 jongen die ik wilde raken, praatje gemaakt alleen hij was zo verlegen dat ik erop afknapte
Wat ah homo !!!quote:Op donderdag 17 december 2015 17:10 schreef Opsonisatie het volgende:
Helaas.
Er was 1 jongen die ik wilde raken, praatje gemaakt alleen hij was zo verlegen dat ik erop afknapte
Dus als jij leuke jongens ziet ga je ze meteen proberen te raken?quote:Op donderdag 17 december 2015 17:10 schreef Opsonisatie het volgende:
Helaas.
En daar klaag jij over ??quote:Op donderdag 17 december 2015 17:32 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Dus als jij leuke jongens ziet ga je ze meteen proberen te raken?
Whehehequote:Op donderdag 17 december 2015 17:34 schreef H0D3NPYL het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)terdam_centraal.html
Geerd?
Eerst praatje maken tochquote:Op donderdag 17 december 2015 17:32 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Dus als jij leuke jongens ziet ga je ze meteen proberen te raken?
Hij wou je ook wel palen dusquote:Op donderdag 17 december 2015 17:40 schreef Opsonisatie het volgende:
Wel beetje spijt dat ik niet naar eindfeest ben gegaan.
Nou denk dat het eerder bij praten of hoogstens knuffelen zou zijn gebleven. Hij is verlegen as fuckquote:
En dat weet je al binnen 30 minuten?quote:Op donderdag 17 december 2015 17:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nou denk dat het eerder bij praten of hoogstens knuffelen zou zijn gebleven. Hij is verlegen as fuck
Ik zal eens kijken onder welk tabblad ik deze informatie ga archiveren.quote:Op donderdag 17 december 2015 17:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nieuwe hockey*
Meeste sletjes zijn daar te vinden
Jij durfde anders net zo weinig als hijquote:Op donderdag 17 december 2015 17:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nou denk dat het eerder bij praten of hoogstens knuffelen zou zijn gebleven. Hij is verlegen as fuck
We waren 3,5 uur samen joh en zijn vrienden riepen steeds zijn naam als die iets te dicht bij een meisje kwam en toen liep hij al rood aanquote:Op donderdag 17 december 2015 17:43 schreef Scuidward het volgende:
[..]
En dat weet je al binnen 30 minuten?
[..]
Ik zal eens kijken onder welk tabblad ik deze informatie ga archiveren.
Ik hou niet van verlegen jongetjes.quote:Op donderdag 17 december 2015 17:44 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Jij durfde anders net zo weinig als hij
Helder.quote:Op donderdag 17 december 2015 17:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
We waren 3,5 uur samen joh en zijn vrienden riepen steeds zijn naam als die iets te dicht bij een meisje kwam en toen liep hij al rood aan
Ik had 5 naakte vrouwen gespot toen ik kleedkamer binnenliep en maar 2 hadden geen bos van overwoekerde schaamhaarquote:Op donderdag 17 december 2015 17:43 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Ze douchen niet eens samen bij korfbal
quote:Op donderdag 17 december 2015 17:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik had 5 naakte vrouwen gespot toen ik kleedkamer binnenliep en maar 2 hadden geen bos van overwoekerde schaamhaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |