Bonuspunten als je fietsers met hun mobiel in de hand vol raaktquote:Op donderdag 17 december 2015 16:23 schreef Opsonisatie het volgende:
Gvd moest auto rijden nu doen mn benen nog meer pijn
Ik ben jou nietquote:Op donderdag 17 december 2015 16:29 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Bonuspunten als je fietsers met hun mobiel in de hand vol raakt
Jij was bijrijder en moest schakelen zeker !!quote:Op donderdag 17 december 2015 16:23 schreef Opsonisatie het volgende:
Gvd moest auto rijden nu doen mn benen nog meer pijn
LAN MAYMUNquote:
Hoezoquote:Op donderdag 17 december 2015 16:33 schreef Geerd het volgende:
[..]
Jij was bijrijder en moest schakelen zeker !!
Al HC geworden?quote:Op donderdag 17 december 2015 16:49 schreef renwan het volgende:
Vandaag haal ik de dagcijfers waarschijnlijk helemaal niet. Net thuis van werk en om 8 uur weer een afspraak
Gewoon daadwerkelijk fysieke arbeid geleverd vandaag, ben ik duidelijk niet meer gewend
Die heb ik inderdaad ook gekregen toen ik mijn zorgverzekering afsloot. Denk dat ik er 4 met water uit het raam geflikkerd heb en de rest nog hebquote:Op donderdag 17 december 2015 16:09 schreef Geerd het volgende:
[ afbeelding ]
Wat hebben wij fokkers daar nou aan
Nee joh, dan was ik nu niet zo verrot geweestquote:
quote:Op donderdag 17 december 2015 16:51 schreef renwan het volgende:
[..]
Nee joh, dan was ik nu niet zo verrot geweest
Stuur. Ik weet niet wat jij deed tijdens rijlessen maaruh ..quote:Op donderdag 17 december 2015 16:52 schreef Geerd het volgende:
[..]
Met de pook spelen toch ? Of had je echt het stuur vast
Absoluut, smerig, ranzig en vooral hardquote:
Met veel spuugquote:Op donderdag 17 december 2015 16:53 schreef renwan het volgende:
[..]
Absoluut, smerig, ranzig en vooral hard
Ohw je bent nog aan het lessen ! Wanneer mag je afrijden ?quote:Op donderdag 17 december 2015 16:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Stuur. Ik weet niet wat jij deed tijdens rijlessen maaruh ..
Jij hebt nog nooit goede seks gehad, niet op ons afgeven jaquote:
Mwhahah zeg ik nietquote:Op donderdag 17 december 2015 16:57 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ohw je bent nog aan het lessen ! Wanneer mag je afrijden ?
Je broertje zei wat anders gister in het douchehokje tijdens volleybaltoernooi.quote:Op donderdag 17 december 2015 16:57 schreef renwan het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit goede seks gehad, niet op ons afgeven ja
Respect voor je broertje renwan boh gek!!quote:Op donderdag 17 december 2015 16:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Je broertje zei wat anders gister in het douchehokje tijdens volleybaltoernooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |