Vastgesteld op basis van...?quote:Op donderdag 17 december 2015 13:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Waarom is het ongunstig voor de bedrijven in de gemeente?
Volgens mij waren de demonstranten geen "honest small business owners" maar tokkies uit de wijk waar het AZC niet eens komt.
Laat hem gerust staan hoor. Dom xenofoob rechts lurkt ook mee hier en zal het met instemming lezen. Paper_Tiger zal het zo nog wel tevreden quoten.quote:
Onderbuikjes.quote:Op donderdag 17 december 2015 13:37 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Vastgesteld op basis van...?
Hoofddoekje snapt het principe van een microfoon weer niet hoor. Wat een geblaf.quote:Op donderdag 17 december 2015 13:37 schreef eriksd het volgende:
Dat toenemende rumoer op de achtergrond.
Wat een klotezaal ook.quote:Op donderdag 17 december 2015 13:37 schreef eriksd het volgende:
Hoe is je moeder met microfoons dan?quote:Op donderdag 17 december 2015 13:38 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Hoofddoekje snapt het principe van een microfoon weer niet hoor. Wat een geblaf.
Zie hier, Pokkel's moeder:quote:Op donderdag 17 december 2015 13:39 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Hoe is je moeder met microfoons dan?
Die tokkies protesteren tegen ieder AZC. Maar de wijze waarop de besluitvorming van dit AZC tot stand is gekomen lijkt me gewoon onjuist. De enige reden dat de gemeente op het bedrijventerrein een AZC wil bouwen is het feit dat ze anders de waarde van die bouwgrond moeten afboeken.quote:Op donderdag 17 december 2015 13:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Waarom is het ongunstig voor de bedrijven in de gemeente?
Volgens mij waren de demonstranten geen "honest small business owners" maar tokkies uit de wijk waar het AZC niet eens komt.
Volgens mij is dit wel rekening houden met de portemonnee van de burgers.quote:Op donderdag 17 december 2015 13:41 schreef Euribob het volgende:
[..]
Die tokkies protesteren tegen ieder AZC. Maar de wijze waarop de besluitvorming van dit AZC tot stand is gekomen lijkt me gewoon onjuist. De enige reden dat de gemeente op het bedrijventerrein een AZC wil bouwen is het feit dat ze anders de waarde van die bouwgrond moeten afboeken.
Er is dan geen rekening gehouden met de burgers, de omliggende bedrijven óf de vluchtelingen. En dat moet dan allemaal even binnen drie dagen besloten worden. Het lijkt me dat zoiets alleen maar fout kan gaan.
Hehe, wel serieus genant ja.quote:Op donderdag 17 december 2015 13:38 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Hoofddoekje snapt het principe van een microfoon weer niet hoor. Wat een geblaf.
Zonder apostrof.quote:Op donderdag 17 december 2015 13:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zie hier, Pokkel's moeder:
[ afbeelding ]
Op de achtergrond "GEEN PANIEK!~~`11!"quote:Op donderdag 17 december 2015 13:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hehe, wel serieus genant ja.
Maar niet zo genant als die agent die komt binnenrennen. Niet even iedereen even in kalmte naar de juiste ingang begeleiden, maar gewoon binnen komen rennen en roepen "WEGGG WEEeGG!!!1!". Bedankt agent.
quote:Op donderdag 17 december 2015 13:45 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Op de achtergrond "GEEN PANIEK!~~`11!"
Ligt het gewoon niet aan het feit dat ze daar een hele slechte geluidsinstallatie hebben waardoor het vervormd wordt opgenomen door de microfoon van de journalist? Anders kan kan ik me niet voorstellen dat er niet iemand is die het even repareert.quote:Op donderdag 17 december 2015 13:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hehe, wel serieus genant ja.
Maar niet zo genant als die agent die komt binnenrennen. Niet even iedereen even in kalmte naar de juiste ingang begeleiden, maar gewoon binnen komen rennen en roepen "WEGGG WEEeGG!!!1!". Bedankt agent.
Maar zijn ze nou voor of tegen een AZC?quote:Op donderdag 17 december 2015 13:37 schreef eriksd het volgende:
quote:Op donderdag 17 december 2015 13:47 schreef eriksd het volgende:
Maarja, ik zie het somber in voor volgend jaar. Weer zo'n vloot figuren met een totaal andere culturele achtergrond.
In 2000 waren het er 44.000.quote:Op donderdag 17 december 2015 13:47 schreef eriksd het volgende:
Maarja, ik zie het somber in voor volgend jaar. Weer zo'n vloot figuren met een totaal andere culturele achtergrond.
Ja maar dat waren blonde balkanmoslims.quote:Op donderdag 17 december 2015 13:50 schreef Euribob het volgende:
[..]
In 2000 waren het er 44.000.
In 2014 waren het er 30.000.
Poehé.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |