Waarom alleen ouderen heb je wel gelezen wat mijn bezwaren zijn?quote:Op donderdag 17 december 2015 05:45 schreef probeer het volgende:
Als er een opt-out komt voor dat digitale belastinggedoe, zodat bepaalde oudere mensen nog gewoon een papieren versie kunnen krijgen, is dat toch allemaal niet zo'n probleem?
http://www.nu.nl/politiek(...)nd-weer-sluiten.htmlquote:Fred Teeven zou zijn omstreden deal uit 2000 met een drugscrimineel "morgenochtend" weer sluiten. "Voor de rest kan ik er niet over praten." De oud-staatssecretaris heeft ook tot op heden geen spijt van de schikking die hij sloot als officier van justitie, ook al kostte de nasleep ervan hem zijn baan als bewindsman, hoewel hij prompt de kamer weer in kwam als kamerlid.
"Er was toen een heel andere situatie." Dat zegt het huidige VVD-Kamerlid vrijdagavond in het radioprogramma Dit is de Dag. Hij snapt dat zijn eigen partij de zeer kritische conclusies overneemt van de commissie die de kwestie onderzocht. "Mijn partij moet uitgaan van wat de commissie-Oosting weet." Teeven zelf weet meer, erkent hij. "Dat neem ik mee in mijn graf."
Laat hem ermee komen met dat bewijs dan zeg ik, of moet het nog even gemaakt worden?quote:Op vrijdag 18 december 2015 19:12 schreef Geralt het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/politiek(...)nd-weer-sluiten.html
Lekker dan. Van de week werd er nog geroepen nee dit is het hoor. Echt waar. Want Oosting heeft geen bewijs voor nog meer gevonden. Dus dat is er dan ook niet.
En nog geen 3 dagen later verteld een van de hoofdpersonen doodleuk dat er wel degelijk meer is.
Elk greintje vertrouwen wat de burger in dit klotekabinet nog had moet nu toch compleet zoek zijn niet?! De kamer heeft meermaals gevraagd of ze er nu een punt achter konden zetten en of nu alles boven tafel was en dat was zo want dat moesten we Rutte maar op zn blauwe ogen geloven.
En nu blijkt er dus wéér meer te zijn.
Van mij mag de kamer weer bij elkaar komen om hier verder over te praten.
Wat is dit man
Het doet er niet toe of dat bewijs er is of niet. Rutte zegt dat er niet meer is. Want Oosting heeft niets gevonden. Dus is het er niet. De hoofdrolspeler in het hele debacle verteld doodleuk 2 dagen later dat hij wel degelijk meer weet.quote:Op vrijdag 18 december 2015 19:14 schreef john2406 het volgende:
[..]
Laat hem ermee komen met dat bewijs dan zeg ik, of moet het nog even gemaakt worden?
quote:Op woensdag 16 december 2015 22:41 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Begin bij de trekking kiezen ze een nummer waar bij te beginnen. Dacht ik. Tenminste zoiets gebeurt in de gemeenteraad ook. En dacht dat dat voor stemming was.
quote:Op woensdag 16 december 2015 22:41 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Dit.. Wordt een willekeurig nummer getrokken..
Ik heb het vandaag nog eens nagevraagd, maar het blijkt dus geen loting te zijnquote:Op woensdag 16 december 2015 22:40 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ze trekken een lootje. Het lot beslist waar ze beginnen.
Bij de hoofdelijke stemming van gisteren over een motie van PvdA en VVD begonnen ze anders bij nummer 15 op de lijst. Er wordt een nummertje getrokken. Zie bijvoorbeeld ook artikel 70 lid 3 van het Reglement van Orde van de Tweede Kamer.quote:Op vrijdag 18 december 2015 19:43 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik heb het vandaag nog eens nagevraagd, maar het blijkt dus geen loting te zijn. Aan het begin van het jaar beginnen ze met de eerste naam van de lijst, volgende stemming de tweede naam van de lijst, etc. Blijkbaar was dit de 95e stemming, dus nr 95 van de lijst mocht beginnen met stemmen.
Het toont in ieder geval de verschrikkelijk kinderachtige 'nanananana'-houding van Teeven... Die man vertegenwoordigt in zijn eentje de deconfiture van de hele Nederlandse politiek.quote:Op vrijdag 18 december 2015 19:17 schreef Geralt het volgende:
[..]
Het doet er niet toe of dat bewijs er is of niet. Rutte zegt dat er niet meer is. Want Oosting heeft niets gevonden. Dus is het er niet. De hoofdrolspeler in het hele debacle verteld doodleuk 2 dagen later dat hij wel degelijk meer weet.
Ergo: de hele VVD inclusief Rutte en heel het kabinet zijn compleet niet te vertrouwen; dat blijkt maar weer.
Ik mag hopen dat de journalistiek hier bovenop duikt en alsnog die beerput verder open weet te trekken. Ik denk dat Rutte dan niet meer weg gaat komen met een motie van afkeuring. Dan wordt het een keiharde motie van wantrouwen die door de voltallige oppositie getekend wordt en als Samsom een beetje ballen heeft dan dient hij hem in met zijn partij. Maar dat zal wel weer niet gebeuren ben ik bang en tegen de tijd dat het 2017 is is het gros dit al lang en breed weer vergeten
Ik mag toch hopen van niet, die vent had al lang de eer aan zichzelf moeten houden.quote:Op maandag 25 januari 2016 19:57 schreef Sloggi het volgende:
En daar gaan we weer.
Ik ben benieuwd of de positie van Teeven als Kamerlid houdbaar blijkt.
Wat is er nu weer dan?quote:Op maandag 25 januari 2016 19:57 schreef Sloggi het volgende:
En daar gaan we weer.
Ik ben benieuwd of de positie van Teeven als Kamerlid houdbaar blijkt.
Dat ben ik met je eens, maar dat hoef je van hem niet te verwachten... We hebben het over de man die George Maat een 'drammerige linkse professor' noemt op de dag dat er een debat is over hoe VdS hem onbehoorlijk heeft geschoffeerd....quote:Op maandag 25 januari 2016 19:59 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen van niet, die vent had al lang de eer aan zichzelf moeten houden.
Komt hij nu niet mee weg, aangezien ICT zegt dat ze een oekaze hebben gehad van boven om te stoppen met zoeken...quote:Op maandag 25 januari 2016 20:04 schreef Vallon het volgende:
Wordt vast een Ard van der Steurtje....... de schuld leggen (bij ICT) waar hij niet hoort.
Oquote:Op maandag 25 januari 2016 20:05 schreef Sloggi het volgende:
[..]
ICT-medewerkers moesten zoekactie naar bonnetje Teevendeal staken
Dat bedoel ik...... ik ken puur qua werk wat mensen in die regio's en van der Steur zal ze proberen te gaan schoonmaken. Het is bijna 01feb16 en ik ga heel benieuwd worden naar z'n maatregelen om MvJ weer een goed blazoen te geven.quote:Op maandag 25 januari 2016 20:05 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Komt hij nu niet mee weg, aangezien ICT zegt dat ze een oekaze hebben gehad van boven om te stoppen met zoeken...
quote:Op maandag 25 januari 2016 20:05 schreef Sloggi het volgende:
[..]
ICT-medewerkers moesten zoekactie naar bonnetje Teevendeal staken
Nogal ja. Steeds als je denkt dat het niet erger kan worden...quote:Op maandag 25 januari 2016 20:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
O
M
G
Sjongejonge, wat een klucht is het toch aan het worden.
Verbaast me dat dit nu pas uitkomt. Ik werk in een vergelijkbare sector, en als ik zo'n opdracht zou krijgen was het wel naar buiten gekomen.quote:Op maandag 25 januari 2016 20:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
O
M
G
Sjongejonge, wat een klucht is het toch aan het worden.
Na jah, hij kan wel een ambtenaar gaan zoeken die die order gegeven heeft, maar hij heeft van de week in de Kamer nog staan te verkondigen dat hij verantwoordelijkheid draagt voor alle ambtenaren en alles wat ze doen (en gedaan hebben). Derhalve exit VdS wat mij betreft.quote:Op maandag 25 januari 2016 20:08 schreef Vallon het volgende:
[..]
Dat bedoel ik...... ik ken puur qua werk wat mensen in die regio's en van der Steur zal ze proberen te gaan schoonmaken. Het is bijna 01feb16 en ik ga heel benieuwd worden naar z'n maatregelen om MvJ weer een goed blazoen te geven.
Ik ben het met je eens maar ik vermoed heb goed theewater dat hij blijft zitten.quote:Op maandag 25 januari 2016 20:12 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Na jah, hij kan wel een ambtenaar gaan zoeken die die order gegeven heeft, maar hij heeft van de week in de Kamer nog staan te verkondigen dat hij verantwoordelijkheid draagt voor alle ambtenaren en alles wat ze doen (en gedaan hebben). Derhalve exit VdS wat mij betreft.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |