Die gebruik ik niet, maar ik weet waar ie zit jaquote:Op dinsdag 22 december 2015 11:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Handrem ook gevonden? Is vaak zoeken voor mensen die niet aan Mercedes gewend zijn
Ik betaalde vorige week in den Bels al 97ct, en een paar dagen ervoor spotte ik ook al sub-euro prijzen in .dequote:Op dinsdag 22 december 2015 08:17 schreef derLudolf het volgende:
Is vannacht dr 3e Golfoorlog uitgebroken? Diesel was gister 0.999 en zag net 1.104 staan
Ik heb ook een keer de eigenaar van een Touareg moeten bellen waar de handrem zat. Hij piepte dat ie erop zat, dus dat is vrij onhandig als je moet rijdenquote:Op dinsdag 22 december 2015 11:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Handrem ook gevonden? Is vaak zoeken voor mensen die niet aan Mercedes gewend zijn
knoppie op de midddenconsole ergens zeker? elektronische zutquote:Op dinsdag 22 december 2015 12:55 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik heb ook een keer de eigenaar van een Touareg moeten bellen waar de handrem zat. Hij piepte dat ie erop zat, dus dat is vrij onhandig als je moet rijden
Dat zou ik ook niet weten. Toen de Mercedes ML net uit was had een klant van ons een 55 amg gekocht. Deze stond toen in de weg en ik opperde hem even opzij te zetten, lachend geeft hij de sleutel en vermelde mij er bij dat het toch niet ging lukken. Het was toen nieuw dat je moest versnellen met een pook aan het stuur en hij dacht dat ik de handrem ook niet kon vinden. De blik op z'n gezicht toen ik achter uit reed en de wagen een stuk verder op inparkeerde was onbetaalbaar.quote:Op dinsdag 22 december 2015 12:55 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik heb ook een keer de eigenaar van een Touareg moeten bellen waar de handrem zat. Hij piepte dat ie erop zat, dus dat is vrij onhandig als je moet rijden
nee de directeur moet nog even een kerstbonus bij elkaar schrapenquote:Op dinsdag 22 december 2015 08:17 schreef derLudolf het volgende:
Is vannacht dr 3e Golfoorlog uitgebroken? Diesel was gister 0.999 en zag net 1.104 staan
Hold my pivo and watch this.quote:
Ik dacht een knoppie links onder stuur. Wel elektrisch inderdaad, met het instappen kun je er tegenaan tikken volgens mijquote:Op dinsdag 22 december 2015 13:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
knoppie op de midddenconsole ergens zeker? elektronische zut
Haha, was bij een VW garage, dus misschien was dat wel nodig.quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:54 schreef lipje het volgende:
[..]
nee de directeur moet nog even een kerstbonus bij elkaar schrapen![]()
![]()
Dat is anders de normale manier om met zo'n ding te rijdenquote:
Hadden ze in duitsland niet van die piek - en dal tarieven?quote:Op dinsdag 22 december 2015 17:05 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Haha, was bij een VW garage, dus misschien was dat wel nodig.
Vanmiddag was prijs alweer gezakt tot 1,024
Ja volgens mij wel, maar hoe het precies zit weet ik ook niet. Maar het loont dus wel om dat verschil te wetenquote:Op dinsdag 22 december 2015 17:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hadden ze in duitsland niet van die piek - en dal tarieven?
Hebben ze ook allemaal achter- of vierwielaandrijving?quote:Op dinsdag 22 december 2015 17:06 schreef Dingest het volgende:
[..]
Dat is anders de normale manier om met zo'n ding te rijdenAls je eenmaal boven de 50 bent kan je het je gewoon niet permitteren om weer enige snelheid te verliezen.
Haal me ff op dan help ik wel mee dat ding af te brekenquote:Op dinsdag 22 december 2015 20:07 schreef Alexxxxx het volgende:
morgen Caddy testmodelletje halen bij Pon
daar heb ik geen hulp voor nodigquote:Op dinsdag 22 december 2015 21:04 schreef daNpy het volgende:
[..]
Haal me ff op dan help ik wel mee dat ding af te breken
Een sjoemelboemelquote:Op dinsdag 22 december 2015 20:07 schreef Alexxxxx het volgende:
morgen Caddy testmodelletje halen bij Pon
Achterwielaandrijvingquote:Op dinsdag 22 december 2015 19:49 schreef daNpy het volgende:
[..]
Hebben ze ook allemaal achter- of vierwielaandrijving?
Wegligging van een frikandel in de mayo dusquote:Op dinsdag 22 december 2015 21:38 schreef Dingest het volgende:
[..]
AchterwielaandrijvingMotortje zit achter de achteras. 'Tis net een Porsche
![]()
Al ligt in die dingen in het filmpje niet het oude 2-cilinderblokje![]()
Sterkte voor je spaarvarkenquote:
Samsung galaxy s5 is waterdicht hèquote:
Mijn Z2 ook.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:36 schreef densmee het volgende:
[..]
Samsung galaxy s5 is waterdicht hè
das vroegquote:
TF de langste neem ik aan?quote:Op woensdag 23 december 2015 12:42 schreef Anne het volgende:
Nog 52 dagen en ik ben de tot nu toe langstzittende PTA moderator.
quote:Op woensdag 23 december 2015 16:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Eerste keer ooit dat iemand dit heeft gezegd![]()
Neem hem maar mee naar hoes, bakkie lokvoer staat klaar.. laten we de achterdeur wel open vannachtquote:Op woensdag 23 december 2015 16:46 schreef Anne het volgende:
[..]
Die was idd ook al op mijn Feestboek geplant.
quote:Op woensdag 23 december 2015 16:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Neem hem maar mee naar hoes, bakkie lokvoer staat klaar.. laten we de achterdeur wel open vannacht
jammer van dat systeemplafond onder die mooie cassettevloer met paddestoelenquote:Op woensdag 23 december 2015 16:39 schreef Alexxxxx het volgende:
Mooi uitzicht bij het wachten zonet![]()
[ afbeelding ]
Precies waar een wijf als jij thuishoortquote:Op donderdag 24 december 2015 09:15 schreef derLudolf het volgende:
Mogguh. Vandaag de hele dag in de keuken
quote:Op donderdag 24 december 2015 10:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Precies waar een wijf als jij thuishoort![]()
Net bij mijn nieuwste opdrachtgever langs geweest, inlog gekregen als redacteur bij de grootste website op transportgebied![]()
bezigbijtjequote:Op donderdag 24 december 2015 10:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Precies waar een wijf als jij thuishoort![]()
Net bij mijn nieuwste opdrachtgever langs geweest, inlog gekregen als redacteur bij de grootste website op transportgebied![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |