quote:Op zondag 20 december 2015 12:03 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dan hou ik nog 3 werkdagen over? Of heb je kerst o&n (of bruiloft toch?) niet meegerekend?
Hij telt alleen de werkdagenquote:Op zondag 20 december 2015 12:23 schreef Anne het volgende:
[..]
Mijn weken bestaan uit 7 dagen. De jouwe niet?
Waarvan 5 werkdagenquote:Op zondag 20 december 2015 12:23 schreef Anne het volgende:
[..]
Mijn weken bestaan uit 7 dagen. De jouwe niet?
Me too. Tegen wil en dank, maar OK, het moet maar.quote:Op zondag 20 december 2015 12:21 schreef daNpy het volgende:
[..]
2,5 week vrij
En mn baas heeft liever dat ik week 1 helemaal thuis blijf
ik heb woensdagavond bespreking over een klus die me eigenlijk beroerd uit komt (want Dakar) en waar SD denk ik ook nog eens meer over weet dan ik. Ik beloof niks, want ik weet de details van de klus nog niet, maar wie weet heb ik dan wat werk voor jequote:Op zondag 20 december 2015 15:19 schreef Anne het volgende:
[..]
Heel goedSD is blogger voor mijn werk!
Mwoah, in een uur kun je veeeeeel lettertjes typenquote:
Uiteraardquote:Op zondag 20 december 2015 15:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mwoah, in een uur kun je veeeeeel lettertjes typen![]()
Da's wel ex. dan natuurlijk
Btw? Weg d'r mee, gewoon flappen zwart in het handjequote:Op zondag 20 december 2015 15:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mwoah, in een uur kun je veeeeeel lettertjes typen![]()
Da's wel ex. dan natuurlijk
Zwart werken mag niet jonguhquote:Op zondag 20 december 2015 16:17 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Btw? Weg d'r mee, gewoon flappen zwart in het handje
De wat?quote:Op zondag 20 december 2015 16:38 schreef Sounddragon het volgende:
Pfuu, effe in 2 dagen alle achterstallige was weggewerkt; er ligt me toch een fokking stapel wasgoed om weg te ruimenDenk dattie minstens een meter hoog is
Ja dat, maar dan met een S.quote:
Als je Frau geen geld genereert wel..quote:
Wassss?quote:Op zondag 20 december 2015 19:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat zit er bij een Duitser in de wasmand?
quote:Op zondag 20 december 2015 16:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als je Frau geen geld genereert wel..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |