Ja natuurlijk, dat is het Boca.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:37 schreef Boca_Raton het volgende:
Hoeveel users zijn hier zo tegen die verontwaardigde burgers om het tegen zijn? Het lijkt wel expres.
Omdat het niet rationeel is.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:35 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarom je niet eens een stukje begrijpt, van de woede van die mensen. Ik snap dat écht niet.
Er bestaat nog een hele wereld buiten je kraakpand en biologische eetclubquote:Op woensdag 16 december 2015 22:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kijk, die mensen gaan komen en hebben ergens een plaats nodig waar ze kunnen leven, leren en werken. En er zijn gewoon mensenrechten, die Nederland ook naleeft en dan moeten ze opgevangen worden. Verder vraag ik me af uit welk onderzoek je 70% haalt want dat lijkt me behoorlijk overdreven, helemaal als ik naar mijn omgeving kijk.
Nee, het komt over alsof je niks te verdedigen hebt. En dat geloof ik niet. Dat geloof ik écht helemaal niet.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, raar he, dat anderen kennelijk geen primitieve apen zijn die bij alles wat ze niet zint maar agressief worden.
10 jaar geleden was er geen eindeloze stoom Somalische neurochirurgen en Syrische raketgeleerden.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:14 schreef GeerttreeG het volgende:
[..]
Oh nu het ineens vluchtelingen betreft, dan maar voelen!?
Stelletje klote xenofoben. Waar waren de rellen de afgelopen 10 jaar?
Wat moet er verdedigd worden dan?quote:Op woensdag 16 december 2015 22:38 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nee, het komt over alsof je niks te verdedigen hebt. En dat geloof ik niet. Dat geloof ik écht helemaal niet.
DP, zie mijn vraag aan Guus a.u.b. Ik snáp het niet, echt niet.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, dat is het Boca.
Begrijp je dan niet dat de hele samenstelling van je gemeente verandert. Alsof er helemaal niets gebeurt. Dat is toch ingrijpend? Dat je dat nou niet begrijpt, man, man, waar kom jij vandaan.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:38 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Omdat het niet rationeel is.
Dorpen waar momenteel een AZC staat zijn echt geen 'hel' geworden. Het zijn gewoon dorpen zoals alle andere. Ik ken ook geen cijfers dat de criminaliteit en dat soort dorpen hoger is dan in vergelijkbare dorpen zonder AZC.
Er is gewoon geen enkele reden om als een neanderthaler te gaan lopen knokken alleen maar omdat er mensen met een kleurtje bij je in het dorp komen wonen.
Ik ben het helemaal met je eens, morgen kom ik een aantal veldbedjes langsbrengen. Hoeveel m2 heb je beschikbaar?quote:Op woensdag 16 december 2015 22:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kijk, die mensen gaan komen en hebben ergens een plaats nodig waar ze kunnen leven, leren en werken. En er zijn gewoon mensenrechten, die Nederland ook naleeft en dan moeten ze opgevangen worden. Verder vraag ik me af uit welk onderzoek je 70% haalt want dat lijkt me behoorlijk overdreven, helemaal als ik naar mijn omgeving kijk.
Jij laat thuis ook de deuren openstaan omdat iedereen binnen mag lopen? Waarom niet toch? Waarom zou je je huis verdedigen? Mwah, lekker leven en laten leven hoor. Loop maar door mensen.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat moet er verdedigd worden dan?
Dat smartphone-argument slaat echt helemaal nergens op. Het is niet alsof een land als Syrië straatarm was hè.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:38 schreef Grems het volgende:
[..]
10 jaar geleden was er geen eindeloze stoom Somalische neurochirurgen en Syrische raketgeleerden.
Zijn overigens geen vluchtelingen, vluchtlingen komen niet met smartphone in de hand eisen stellen over hun Miele nadat ze tig razendveilige landen doorgelopen zijn.
Dat kan.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:38 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
DP, zie mijn vraag aan Guus a.u.b. Ik snáp het niet, echt niet.
Op de fp vind je veel meer medestandersquote:Op woensdag 16 december 2015 22:37 schreef Boca_Raton het volgende:
Hoeveel users zijn hier zo tegen die verontwaardigde burgers om het tegen zijn? Het lijkt wel expres.
Nee, kom, laten we vooral lekker de lafbek uithangen en de verantwoordelijkheid voor het oplossen van deze problematiek louter bij anderen leggenquote:Op woensdag 16 december 2015 22:35 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Natuurlijk hebben die mensen een plaats nodig. Maar niet Nederland.
Noem eens een voorbeeld van een dorp dat compleet naar de verdoemenis is geholpen door een AZC dan, in vergelijking met een dorp in de zelfde regio zonder AZC waar het allemaal koek en ei is.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:39 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Begrijp je dan niet dat de hele samenstelling van je gemeente verandert. Alsof er helemaal niets gebeurt. Dat is toch ingrijpend? Dat je dat nou niet begrijpt, man, man, waar kom jij vandaan.
Weer zo'n sterke vergelijking.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:40 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Jij laat thuis ook de deuren openstaan omdat iedereen binnen mag lopen? Waarom niet toch? Waarom zou je je huis verdedigen? Mwah, lekker leven en laten leven hoor. Loop maar door mensen.
Criminaliteit is nog wel het minste bezwaar. Het feit dat ze straks met heel de familie hier zitten en grotendeels tot hun dood een uitkering zullen ontvangen baart me zorgen. Ook het feit dat de Europese grenzen blijkbaar zo lek zijn dat er miljoenen mensen ongehinderd naar binnen kunnen wandelen.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:38 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Omdat het niet rationeel is.
Dorpen waar momenteel een AZC staat zijn echt geen 'hel' geworden. Het zijn gewoon dorpen zoals alle andere. Ik ken ook geen cijfers dat de criminaliteit en dat soort dorpen hoger is dan in vergelijkbare dorpen zonder AZC.
Er is gewoon geen enkele reden om als een neanderthaler te gaan lopen knokken alleen maar omdat er mensen met een kleurtje bij je in het dorp komen wonen.
Maar in die dorpen komen ze niet terecht vgm.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Meer dan een compleet dorp in deze gemeente, er zijn 6 dorpen in de gemeente die kleiner zijn dan dat aantal.
Niet naar de verdoemenis, maar ingrijpend veranderd. Moet ik dat uitleggen? Nee toch....quote:Op woensdag 16 december 2015 22:41 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Noem eens een voorbeeld van een dorp dat compleet naar de verdoemenis is geholpen door een AZC dan, in vergelijking met een dorp in de zelfde regio zonder AZC waar het allemaal koek en ei is.
Maar laat ook maar, want simpele zielen zoals de Geldermalser tokkies en FOK-tokkies die met hen sympathiseren kunnen zo een taak natuurlijk niet uitvoeren
had dit van jou niet verwacht tbhquote:Op woensdag 16 december 2015 22:41 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Criminaliteit is nog wel het minste bezwaar. Het feit dat ze straks met heel de familie hier zitten en grotendeels tot hun dood een uitkering zullen ontvangen baart me zorgen. Ook het feit dat de Europese grenzen blijkbaar zo lek zijn dat er miljoenen mensen ongehinderd naar binnen kunnen wandelen.
Wat is er mis met verandering?quote:Op woensdag 16 december 2015 22:41 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Niet naar de verdoemenis, maar ingrijpend veranderd. Moet ik dat uitleggen? Nee toch....
Nou, ga er dan op in. Want wat verdedig jij wel met hand en tand? Dat wil ik graag van jou horen.quote:
Waar zie jij gezinnen? Italië en Griekenland zijn oorlogsgebied? Denemarken één groot slachtveld?quote:Op woensdag 16 december 2015 22:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat smartphone-argument slaat echt helemaal nergens op. Het is niet alsof een land als Syrië straatarm was hè.
En het is maar wat je als veilig beschouwd. Zou jij jaren zonder enig zicht op een toekomst in een enorm vluchtelingenkamp willen zitten met je gezin?
Wat zou er verdedigd moeten worden dan?quote:Op woensdag 16 december 2015 22:38 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nee, het komt over alsof je niks te verdedigen hebt. En dat geloof ik niet. Dat geloof ik écht helemaal niet.
ik ga altijd huilen als er geweld dreigtquote:Op woensdag 16 december 2015 22:42 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nou, ga er dan op in. Want wat verdedig jij wel met hand en tand? Dat wil ik graag van jou horen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |