Waarom zou je deze economische migranten wel moeten verwelkomen dan? De kans dat ze afhankelijk zullen zijn van bijstand is vele malen groter dan dat zij zelfstandig kunnen zijn.quote:
Welnee man, daar groeien planten.quote:Op woensdag 16 december 2015 23:17 schreef Catkiller het volgende:
dp heeft geen woonkamer of achtertuin, die zijn beide van zijn ouders.
Ik heb het tot nu toe alleen over hun motieven om verder te reizen gehad. Hoe groot die kans is weet ik niet, maar dat lijkt me ook niet heel relevant aangezien het nu om asielaanvragen gaat en het helemaal niet vaststaat dat die mensen ook heel hun leven hier zullen blijven.quote:Op woensdag 16 december 2015 23:16 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Waarom zou je deze economische migranten wel moeten verwelkomen dan? De kans dat ze afhankelijk zullen zijn van bijstand is vele malen groter dan dat zij zelfstandig kunnen zijn.
Zwak.quote:Op woensdag 16 december 2015 23:17 schreef Catkiller het volgende:
dp heeft geen woonkamer of achtertuin, die zijn beide van zijn ouders.
We zitten hier niet in de SC.quote:Op woensdag 16 december 2015 23:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Welnee man, daar groeien planten.
Oh dacht dat ik die grap wel kon maken omdat we vrienden zijn.quote:
quote:Op woensdag 16 december 2015 23:16 schreef Grems het volgende:
[..]
Barbaar. Die slaapplaatsen komen gewoon in je woonkamer.
Ik heb nog een Eritrese chiropractor in de aanbieding, hoeveel m2 heb je beschikbaar voor onze medemens?
quote:
quote:
Oh god weer de 'Nederland is vol' mythequote:Op woensdag 16 december 2015 22:58 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Hoogopgeleiden zijn welkom als kennismigrant maar voor de rest kun je als Nederland, een van de dichtst bevolkte landen ter wereld, prima de deur sluiten.
whateverquote:
Nou kom op zegquote:Op woensdag 16 december 2015 23:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik heb het tot nu toe alleen over hun motieven om verder te reizen gehad. Hoe groot die kans is weet ik niet, maar dat lijkt me ook niet heel relevant aangezien het nu om asielaanvragen gaat en het helemaal niet vaststaat dat die mensen ook heel hun leven hier zullen blijven.
quote:Op woensdag 16 december 2015 23:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik heb het tot nu toe alleen over hun motieven om verder te reizen gehad. Hoe groot die kans is weet ik niet, maar dat lijkt me ook niet heel relevant aangezien het nu om asielaanvragen gaat en het helemaal niet vaststaat dat die mensen ook heel hun leven hier zullen blijven.
Ik denk eerlijk gezegd dat de tokkies die geweldsdelicten plegen, grotere kans lopen op levenslang bijstandsklant te blijven, dan een asielzoeker die een verblijfsvergunning gekregen heeft en een nieuwe start wil maken in Nederland.quote:Op woensdag 16 december 2015 23:16 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Waarom zou je deze economische migranten wel moeten verwelkomen dan? De kans dat ze afhankelijk zullen zijn van bijstand is vele malen groter dan dat zij zelfstandig kunnen zijn.
Oh oké.quote:Op woensdag 16 december 2015 23:21 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Nou kom op zegNatuurlijk staat dat vast. En hun familie komt ook.
Nee, want dat is waar we het over hadden.quote:Ik begrijp hun motieven om verder te reizen wel maar die zijn toch volstrekt irrelevant?
quote:Op woensdag 16 december 2015 22:47 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Als je in een tent in Turkije zit blijf je daar. Geen enkele reden om 10 landen voorbij te lopen en in Nederland asiel aan te vragen.
Door maar ergens wat mensen neer te zetten los je het probleem van krimp niet op, grappenmaker. Je bent ook niet op de hoogte van de problemen die er al jaren zijn met slecht geïntegreerde groepen in Nederland, groepen die meestal de overéénkomst islam hebben?quote:Op woensdag 16 december 2015 23:21 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Oh god weer de 'Nederland is vol' mythe
Er is plek zat in Nederland, en er zijn zat regio's (zoals Zeeuws-Vlaanderen) die aangemerkt zijn als krimpregio, waar wat vers, hoogopgeleid volk van harte welkom is. Overigens wordt daar in Zeeuws-Vlaanderen, waar ik zelf oorspronkelijk vandaan kom, ook een AZC geopend. En ik heb daar gelukkig niet gehoord van achterlijke tokkies die gaan rellen zoals in Geldermalsen. (al zullen er genoeg mensen daar wonen die er tegen zijn)
Het gaat om feiten en niet om jouw fantasietjesquote:Op woensdag 16 december 2015 23:22 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat de tokkies die geweldsdelicten plegen, grotere kans lopen op levenslang bijstandsklant te blijven, dan een asielzoeker die een verblijfsvergunning gekregen heeft en een nieuwe start wil maken in Nederland.
Deze man!quote:Op woensdag 16 december 2015 22:47 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Dat zeggen meer mensen. Maar wij hebben hier een nu nog goed sociaal stelsel dat alleen kan blijven bestaan als we de instroom beperken.
Ik vind dat iedereen veilig moet kunnen wonen. Maar niet dat iedereen recht heeft op verblijf in Nederland. Als je in een tent in Turkije zit blijf je daar. Geen enkele reden om 10 landen voorbij te lopen en in Nederland asiel aan te vragen.
Kom eens met die feiten danquote:Op woensdag 16 december 2015 23:27 schreef the-eye het volgende:
[..]
Het gaat om feiten en niet om jouw fantasietjes
Is inderdaad geheel te wijten aan de islam.quote:Op woensdag 16 december 2015 23:26 schreef the-eye het volgende:
[..]
Door maar ergens wat mensen neer te zetten los je het probleem van krimp niet op, grappenmaker. Je bent ook niet op de hoogte van de problemen die er al jaren zijn met slecht geïntegreerde groepen in Nederland, groepen die meestal de overéénkomst islam hebben?
quote:
quote:Op woensdag 16 december 2015 23:28 schreef sirdanilot het volgende:
En een iets betere bronvermelding dan 'dat hep op feesboek gestaan !'
https://www.google.nl/sea(...)xOVxVu6zGIStPsPYhrAFquote:Op woensdag 16 december 2015 23:28 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Kom eens met die feiten dan
En een iets betere bronvermelding dan 'dat hep op feesboek gestaan !'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |