De politie gaat niet schieten als je netjes je mening uitquote:Op woensdag 16 december 2015 21:07 schreef harrievankempen het volgende:
Deze mensen komen tenminste voor hun mening uit.
Meid, echt bewonderenswaardig jaquote:Op woensdag 16 december 2015 21:07 schreef harrievankempen het volgende:
Mening uiten is wat anders dan de boel kort en klein slaanquote:Op woensdag 16 december 2015 21:07 schreef harrievankempen het volgende:
Geweld gaat wellicht wat te ver, maar wat moet je dan?quote:Op woensdag 16 december 2015 21:08 schreef Jano9 het volgende:
[..]
Mening uiten is wat anders dan de boel kort en klein slaan
Normaal doen, dus op een normale manier je onvrede uiten.quote:Op woensdag 16 december 2015 21:10 schreef harrievankempen het volgende:
[..]
Geweld gaat wellicht wat te ver, maar wat moet je dan?
Denk je dat een aangetekende brief meer effect heeft?quote:Op woensdag 16 december 2015 21:04 schreef Jano9 het volgende:
Beetje rellen, omdat je tegen een AZC bent! Zorgen voor meer problemen dan de 'enge' asielzoekers
.
Bron: http://m.telegraaf.nl/art(...)eldermalsen-ontruimd
In principe wel. Maar dan weet je dus zeker dat dit centrum er komt.quote:Op woensdag 16 december 2015 21:12 schreef Jano9 het volgende:
[..]
Normaal doen, dus op een normale manier je onvrede uiten.
Van een AZC heb je echt 0 last. Ik kom meerdere keren per week op verschillende tijdstippen vlakbij een AZC al een jaar of 15. Nog nooit wat van gemerkt.quote:Op woensdag 16 december 2015 21:13 schreef wilders_baas het volgende:
Dit zijn geen tokkie's dit zijn mensen in pure paniek die hun dorp in een hel zien veranderen 1500 voor 10 jaar.
Hoe gestoord moet je zijn om dat te willen.
Netjes je mening uittenquote:Op woensdag 16 december 2015 21:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De politie gaat niet schieten als je netjes je mening uit
Voor je werk op doordeweekse dagen? Of ook in de avonduurtjes?quote:Op woensdag 16 december 2015 21:16 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Van een AZC heb je echt 0 last. Ik kom meerdere keren per week op verschillende tijdstippen vlakbij een AZC al een jaar of 15. Nog nooit wat van gemerkt.
Ga in een hoekje zitten huilen manquote:Op woensdag 16 december 2015 21:17 schreef hugecooll het volgende:
Als je je ongenoegen op vreedzame wijze uit, wordt doorgaans niet naar je geluisterd
Mijn sportclub zit er tegenover. Dus 's avonds en in het weekend.quote:Op woensdag 16 december 2015 21:18 schreef john-hert het volgende:
[..]
Voor je werk op doordeweekse dagen? Of ook in de avonduurtjes?
Is toch zo?quote:Op woensdag 16 december 2015 21:36 schreef zeer het volgende:
[..]
Ga in een hoekje zitten huilen man.
quote:Op woensdag 16 december 2015 21:38 schreef LXIV het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je er zelf naar toe om te kijken wat daar dan werkelijk voor soort mensen staat en wat de stemming is. De media heeft er ook belang bij om bepaalde groepen op een bepaalde manier weg te zetten. Zo bestaan de vluchtelingen niet enkel uit Syrische gezinnetjes. Zoiets gebeurt hier ook. Mensen die bezwaren hebben tegen massa-immigratie/vluchtelingen/islamisering/de EU/etc, worden altijd weggezet als hersenloze Tokkies. Maar is dat wel zo? Dan zul je persoonlijk moeten gaan kijken, want je ziet niet het hele beeld.
Ik ken volop mensen die tegen die genoemde punten zijn, en dat zijn helemaal geen Tokkies, maar redelijke, intelligente en genuanceerde mensen, die rationele redenen hebben om zich zorgen te maken over wat er nu allemaal in Nederland en Europa gebeurd. Absoluut geen Tokkies.
Wat is de volgende stap? Een trein kapen?quote:Op woensdag 16 december 2015 21:38 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Is toch zo?Ze uitten hun onvrede eerst met spandoeken en schijnbaar had dat geen effect. Dan kan je wel een groter spandoek maken, maar dat dat niet werkt, kan je al van tevoren invullen. In Oranje werkte een iets minder vreedzame manier wel, dus ja.
quote:Op woensdag 16 december 2015 21:44 schreef Fok-it het volgende:
Vooral alle fok-tokkies die de rellen nog aanmoedigen ook__
Lekker druk op de Nederland ons vaderland Facebookpagina jongens?
quote:Op woensdag 16 december 2015 21:44 schreef Fok-it het volgende:
quote:Op woensdag 16 december 2015 21:17 schreef hugecooll het volgende:
Als je je ongenoegen op vreedzame wijze uit, wordt doorgaans niet naar je geluisterd
Het punt is meer dat ze je opzadelen met een, in jouw ogen, heel groot probleem en tegenargumenten wegwuiven. Dan kan je verwachten dat niet iedereen het daarbij laat.quote:Op woensdag 16 december 2015 21:42 schreef Marcus_Zaagius het volgende:
[..]
Wat is de volgende stap? Een trein kapen?
Kom ook vaak in de buurt van een AZC. Verbaas me altijd hoe rustig het daar is s'avonds.quote:Op woensdag 16 december 2015 21:16 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Van een AZC heb je echt 0 last. Ik kom meerdere keren per week op verschillende tijdstippen vlakbij een AZC al een jaar of 15. Nog nooit wat van gemerkt.
Helaas is relschoppen hedendaags onvermijdelijk wil je een weerwoord laten horen bij de komst van een AZCquote:Op woensdag 16 december 2015 21:44 schreef Fok-it het volgende:
Anders stel je je even aan zeg.quote:Op woensdag 16 december 2015 21:13 schreef wilders_baas het volgende:
Dit zijn geen tokkie's dit zijn mensen in pure paniek die hun dorp in een hel zien veranderen 1500 voor 10 jaar.
Hoe gestoord moet je zijn om dat te willen.
Met andere woorden je bagatelliseert geweld, treurig welquote:Op woensdag 16 december 2015 21:49 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Het punt is meer dat ze je opzadelen met een, in jouw ogen, heel groot probleem en tegenargumenten wegwuiven. Dan kan je verwachten dat niet iedereen het daarbij laat.
'Weerwoord'quote:Op woensdag 16 december 2015 21:50 schreef john-hert het volgende:
[..]
Helaas is relschoppen hedendaags onvermijdelijk wil je een weerwoord laten horen bij de komst van een AZC
Uhu, hier wandelen ze bijvoorbeeld over provinciale wegen en eisen ze van automobilisten een lift naar hun asielzoekerscentrum. Je fiets is ook niet veilig.quote:Op woensdag 16 december 2015 21:16 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Liever op een vreedzame manier, maar zolang mensen niet (zwaar) worden mishandeld en dergelijke valt het geloof ik nog wel mee.quote:Op woensdag 16 december 2015 21:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met andere woorden je bagatelliseert geweld, treurig wel
Ja of nee: is dit relschoppend gedrag ronduit debiel of niet?quote:Op woensdag 16 december 2015 21:49 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Het punt is meer dat ze je opzadelen met een, in jouw ogen, heel groot probleem en tegenargumenten wegwuiven. Dan kan je verwachten dat niet iedereen het daarbij laat.
Relschoppend gedrag is nogal een brede term, dus in beginsel niet.quote:Op woensdag 16 december 2015 21:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja of nee: is dit relschoppend gedrag ronduit debiel of niet?
wtf gastquote:Op woensdag 16 december 2015 21:54 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Relschoppend gedrag is nogal een brede term, dus in beginsel niet.
Er staat dan ook 'dit relschoppend gedrag', verwijzend naar de wijze waarop het in deze situatie wordt vertoond.quote:Op woensdag 16 december 2015 21:54 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Relschoppend gedrag is nogal een brede term, dus in beginsel niet.
Gewoon negeren en in een hoekje wegstoppen, heeft altijd al gewerkt. Godverdomme man, wat een simpele ziel ben je met je gekke conclusies.quote:Op woensdag 16 december 2015 21:17 schreef john-hert het volgende:
[..]
Netjes je mening uitten
Dan kun je beter direct een welkomsceremonie voor de asielzoekers organiseren
Naja, ik vind het nogal opvallend dat dat nog voor de uiteindelijke beslissing gebeurt. Ik kan er nog inkomen dat je na een beslissing relt, maar ervoor is wel wat debiel. En dan zeker op deze wijze.quote:Op woensdag 16 december 2015 21:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Er staat dan ook 'dit relschoppend gedrag', verwijzend naar de wijze waarop het in deze situatie wordt vertoond.
quote:Op woensdag 16 december 2015 21:54 schreef Fok-it het volgende:
En maar door blijven polariseren. IS lacht in hun vuistje
Dus je zou het gerechtvaardigd vinden als die relschoppers een paar klappen zouden krijgen of wat?quote:Op woensdag 16 december 2015 21:42 schreef Grems het volgende:
Wie niet luisteren wil, moet voelen. Jammer maar waar.
Kom je dan ook in de plaatselijke supermarkt en zo? Elke dag? En gebruik je de voorzieningen aldaar?quote:Op woensdag 16 december 2015 21:36 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Mijn sportclub zit er tegenover. Dus 's avonds en in het weekend.
Ik zou het gerechtvaardigd vinden als jij een AZC met hoogopgeleide raketgeleerden in je achtertuin zou krijgen.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dus je zou het gerechtvaardigd vinden als die relschoppers een paar klappen zouden krijgen of wat?
Je kan op zo'n moment heel veel doen. Jezelf als een Neanderthaler neerzetten is niet de meest verstandige toch?quote:Op woensdag 16 december 2015 22:00 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Deze mensen hebben simpelweg geen keus. Naar de burger wordt niet geluisterd, kritiek wordt weggezet als angst en het besluit is al genomen. Wat rest je dan nog dan het door geweld en intimidatie proberen tegen te houden?
Je begrijpt toch wel dat het om het áántal asielzoekers gaat? Sjeeminee zeg, hoe moeilijk kan het zijn. Als er 100 komen kraait er geen haan naar.quote:Op woensdag 16 december 2015 21:53 schreef deadprez het volgende:
ik hoop dat de gemeente nu 5000 asielzoekers op gaat vangen
Ah, je lult er weer lekker omheen.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:01 schreef Grems het volgende:
[..]
Ik zou het gerechtvaardigd vinden als jij een AZC met hoogopgeleide raketgeleerden in je achtertuin zou krijgen.
Krijgen ze toch ook van de ME als ze niet weggaan als de ME zegt dat ze weg moeten gaan?quote:Op woensdag 16 december 2015 22:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dus je zou het gerechtvaardigd vinden als die relschoppers een paar klappen zouden krijgen of wat?
Niet dagelijks nee. Maar met mensen die dagelijks in een supermarkt komen is ook wel iets mis.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:01 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Kom je dan ook in de plaatselijke supermarkt en zo? Elke dag? En gebruik je de voorzieningen aldaar?
Nee.
Een beleefde brief schrijven dan?quote:Op woensdag 16 december 2015 22:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je kan op zo'n moment heel veel doen. Jezelf als een Neanderthaler neerzetten is niet de meest verstandige toch?
Het getal is niet het domste aan het besluit. De plek op een bedrijventerrein zonder infrastructuur voor voetgangers of fietsers. Zo krijg je ook geen integratie en acceptatie van elkaarquote:Op woensdag 16 december 2015 22:02 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Je begrijpt toch wel dat het om het áántal asielzoekers gaat? Sjeeminee zeg, hoe moeilijk kan het zijn. Als er 100 komen kraait er geen haan naar.
Schopje BNW aubquote:Op woensdag 16 december 2015 21:14 schreef Asphyx het volgende:
"Volgens een ooggetuige liepen tussen de bewoners van Geldermalsen "hooligan-achtige types" die nu amok maken."
Net als in Steenbergen. Dat zijn door de overheid (AIVD) aangestuurde stemmingmakers om de tegenstanders in kwaad daglicht te zetten.
Bekende tactiek om oppositie uit te schakelen.
Als je er niet wóónt, waar héb je het dan over.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:03 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Niet dagelijks nee. Maar met mensen die dagelijks in een supermarkt komen is ook wel iets mis.
Nou het blijkt te werken. Al meerdere gemeentes hebben er vanaf gezien na hevige protesten. Of het verstandig is valt dus best te bediscussiëren.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je kan op zo'n moment heel veel doen. Jezelf als een Neanderthaler neerzetten is niet de meest verstandige toch?
Probeer je nu te verdedigen dat relschoppen een goed idee is? Je sloopt dingen, verwond misschien mensen en aan het eind van de dag heb je jezelf bewezen als Neanderthaler, lekker je oerinstinct los laten gaan.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:03 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Een beleefde brief schrijven dan?
Waarschijnlijk omdat het 'nieuws' van vorige week al sprak over dat er een AZC komt. Om af te sluiten met dat het woensdag formeel besloten moest worden, als in: we weten het al maar woensdag voeren we nog een toneelstukje op voor het publiek zodat het net een democratie lijkt hier.quote:Op woensdag 16 december 2015 21:57 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Naja, ik vind het nogal opvallend dat dat nog voor de uiteindelijke beslissing gebeurt. Ik kan er nog inkomen dat je na een beslissing relt, maar ervoor is wel wat debiel. En dan zeker op deze wijze.
ja en het zou lekker voor die relschoppers zijn als het er nu nog veel meer wordenquote:Op woensdag 16 december 2015 22:02 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Je begrijpt toch wel dat het om het áántal asielzoekers gaat? Sjeeminee zeg, hoe moeilijk kan het zijn. Als er 100 komen kraait er geen haan naar.
Nou, er zit iets tussen een beleefde brief schrijven en een rel schoppen. Maar dat mensen op hun achterste benen staan, ja, dat kan ik heel goed begrijpen.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Probeer je nu te verdedigen dat relschoppen een goed idee is? Je sloopt dingen, verwond misschien mensen en aan het eind van de dag heb je jezelf bewezen als Neanderthaler, lekker je oerinstinct los laten gaan.
Heeft het geholpen denk je?
Dus je moet ergens wonen om te weten hoe het er is? Ik sport er 3x per week, gebruik regelmatig de supers in de buurt en fiets loop en rij er. Zou niet weten wat er wonen zou toevoegen. De woningen staan er ook veel verder vanaf dan mijn sportclub.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:03 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Als je er niet wóónt, waar héb je het dan over.
Ja een formele beslissing nemen is inderdaad een toneelstukje voor het publiek.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat het 'nieuws' van vorige week al sprak over dat er een AZC komt. Om af te sluiten met dat het woensdag formeel besloten moest worden, als in: we weten het al maar woensdag voeren we nog een toneelstukje op voor het publiek zodat het net een democratie lijkt hier.
Je snapt me wel schurkie.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja en het zou lekker voor die relschoppers zijn als het er nu nog veel meer worden
Wat is dan wel een goed idee en waar blijkt dat uit?quote:Op woensdag 16 december 2015 22:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Probeer je nu te verdedigen dat relschoppen een goed idee is? Je sloopt dingen, verwond misschien mensen en aan het eind van de dag heb je jezelf bewezen als Neanderthaler, lekker je oerinstinct los laten gaan.
Heeft het geholpen denk je?
Nee, overtuigend is dit niet.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:06 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Dus je moet ergens wonen om te weten hoe het er is? Ik sport er 3x per week, gebruik regelmatig de supers in de buurt en fiets loop en rij er. Zou niet weten wat er wonen zou toevoegen. De woningen staan er ook veel verder vanaf dan mijn sportclub.
Er is een verschil tussen protesteren en vandaliseren! Benut je recht op protest, wees lekker luid, ookal vind ik je een lul.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:04 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Nou het blijkt te werken. Al meerdere gemeentes hebben er vanaf gezien na hevige protesten. Of het verstandig is valt dus best te bediscussiëren.
Maar wat is wel verstandig dan volgens jou?
Zit jij in een schommelstoel met allemaal boekenkasten vol boeken achter je, met een rokende pijp in je mond? Of denk ik dat alleen maar.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen protesteren en vandaliseren! Benut je recht op protest, wees lekker luid, ookal vind ik je een lul.
Dan is de beslissing in hun ogen dus al genomenquote:Op woensdag 16 december 2015 22:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat het 'nieuws' van vorige week al sprak over dat er een AZC komt. Om af te sluiten met dat het woensdag formeel besloten moest worden, als in: we weten het al maar woensdag voeren we nog een toneelstukje op voor het publiek zodat het net een democratie lijkt hier.
Sterke argumenten heb je..quote:Op woensdag 16 december 2015 22:06 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nee, overtuigend is dit niet.
Zo komt het wel over zoals die nieuwsberichten hierover zijn geschreven vorige week. Een burgemeester die zegt 'Er komt een asielzoekerscentrum omdat we dit kunnen en willen'. Hoe denk je dan dat mensen dat op gaan vatten als je dat zegt voordat je gemeenteraad het formele besluit heeft genomen?quote:Op woensdag 16 december 2015 22:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja een formele beslissing nemen is inderdaad een toneelstukje voor het publiek.
quote:Op woensdag 16 december 2015 21:14 schreef Asphyx het volgende:
"Volgens een ooggetuige liepen tussen de bewoners van Geldermalsen "hooligan-achtige types" die nu amok maken."
Net als in Steenbergen. Dat zijn door de overheid (AIVD) aangestuurde stemmingmakers om de tegenstanders in kwaad daglicht te zetten.
Bekende tactiek om oppositie uit te schakelen.
Geen idee, het blijft in Arnhem maar komen volgens mij. Zie ze ook wel eens in de trein, op weg naar Ter Apel volgens mij dan. Kan me niet voorstellen dat je van die mensen last hebt, gedragen zich altijd erg netjes.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:05 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nou, er zit iets tussen een beleefde brief schrijven en een rel schoppen. Maar dat mensen op hun achterste benen staan, ja, dat kan ik heel goed begrijpen.
Hoeveel asielzoekers wonen er in jouw buurt overigens?
Link naar nieuwsberichten.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zo komt het wel over zoals die nieuwsberichten hierover zijn geschreven vorige week. Een burgemeester die zegt 'Er komt een asielzoekerscentrum omdat we dit kunnen en willen'. Hoe denk je dan dat mensen dat op gaan vatten als je dat zegt voordat je gemeenteraad het formele besluit heeft genomen?
Het college heeft over het algemeen de meerderheid in de raad, dus dat is eigenlijk niet zo heel gek.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ga nou niet zulke achterlijk vragen stellen alsof ik doe dat ik alles weet. Wat dacht je van wel protesteren, niet dingen slopen?quote:Op woensdag 16 december 2015 22:06 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Wat is dan wel een goed idee en waar blijkt dat uit?
Ongetwijfeld. Maar ineens 1500 man in je dorp erbij, van totaal andere origine, dat moet je écht willen. Want de samenstelling van de gemeente verandert. Is dat nou zó moeilijk te snappen?quote:Op woensdag 16 december 2015 22:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Geen idee, het blijft in Arnhem maar komen volgens mij. Zie ze ook wel eens in de trein, op weg naar Ter Apel volgens mij dan. Kan me niet voorstellen dat je van die mensen last hebt, gedragen zich altijd erg netjes.
Bedankt dat je me zo volwassen inschat, ik ben twintig.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:07 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Zit jij in een schommelstoel met allemaal boekenkasten vol boeken achter je, met een rokende pijp in je mond? Of denk ik dat alleen maar.
Bijvoorbeeld: http://www.ad.nl/ad/nl/34(...)zoekerscentrum.dhtmlquote:
Nou, je klinkt een stuk ouder, 65 of zoquote:Op woensdag 16 december 2015 22:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Bedankt dat je me zo volwassen inschat, ik ben twintig.
quote:Op woensdag 16 december 2015 21:07 schreef harrievankempen het volgende:
Naar school?quote:Op woensdag 16 december 2015 21:10 schreef harrievankempen het volgende:
[..]
Geweld gaat wellicht wat te ver, maar wat moet je dan?
Want een paar rellende tokkies zijn 'het volk'?quote:Op woensdag 16 december 2015 22:07 schreef hugecooll het volgende:
Anyway, ik ben dus in beginsel niet tegen rellen omdat ik er een sterk voorstander van ben dat de uiteindelijke macht bij het volk ligt en niet bij de verplichte organen die hen vertegenwoordigen.
In dat geval mogen alleen asielzoekers een mening hebben over AZC's.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:08 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Je woont er niet... al doe je net alsof je er bijna wel woont. Dat vind ik dus niet zo sterk.
Als je dat bericht van het AD leest kan ik het me nog wel voorstellen, de rest is toch een stuk genuanceerder. Beetje onzin om te doen alsof het een toneelstukje is.quote:
Ik heb het helemaal niet over of men ongelijk heeft of niet. Grootschalige opvang op een bedrijventerrein en geen mogelijkheid om te integreren is ook kut. Ik erger me gewoon aan die mongolen die als enige uitweg knokken zie. Ik heb niks gezegd over wel of geen vluchtelingen, dat verzin je er bij.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:09 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Maar ineens 1500 man in je dorp erbij, van totaal andere origine, dat moet je écht willen. Want de samenstelling van de gemeente verandert. Is dat nou zó moeilijk te snappen?
Je kan willen en schreeuwen. Maar als die tokkies de laatste 10 jaar schijt hadden aan het buitenlands beleid van Europa (en ook NL) mogen ze nu met hun blote kont op de blaren zitten.quote:Op woensdag 16 december 2015 21:14 schreef LXIV het volgende:
[..]
Denk je dat een aangetekende brief meer effect heeft?
In het algemeen, vandaar ook 'in beginsel'quote:Op woensdag 16 december 2015 22:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Want een paar rellende tokkies zijn 'het volk'?_!!!!!
Nou jij klinkt meer als een alleenwonende tienermoeder die bang is dat de vluchtelingen haar uitkeringen afpakken.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:11 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nou, je klinkt een stuk ouder, 65 of zo
Oké, dan zijn we het eens. Voor knokken ben ik óók niet. Maar flink stennis schoppen vind ik prima, als je met je ogen knippert drukken ze hun plan anders gewoon door.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb het helemaal niet over of men ongelijk heeft of niet. Grootschalige opvang op een bedrijventerrein en geen mogelijkheid om te integreren is ook kut. Ik erger me gewoon aan die mongolen die als enige uitweg knokken zie. Ik heb niks gezegd over wel of geen vluchtelingen, dat verzin je er bij.
Dan kan ik mezelf ook heel snel gelijk geven
Oh nu het ineens vluchtelingen betreft, dan maar voelen!?quote:Op woensdag 16 december 2015 21:42 schreef Grems het volgende:
Wie niet luisteren wil, moet voelen. Jammer maar waar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |