ja johquote:Op woensdag 16 december 2015 21:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
AFA'er undercover als rechts extremist gespot, die gast die zijn capuchon zo over zijn hoofd trekt
Heb nog wel een voetbal voor jequote:Op woensdag 16 december 2015 21:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
die van mij zijn allemaal stuk of bizar erg versleten
samen ballen?quote:Op woensdag 16 december 2015 21:26 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Heb nog wel een voetbal voor je
Man is wel een paar kilometer en toch vies druk denk. Zal overwegen om te gaan de volgende keer als het er komt om dat te doen maar wss komen ze dan met een noodverordening.quote:Op woensdag 16 december 2015 21:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
kun jij er niet even naartoe gaan en een livestream fixen?
De overheid luistert al jaren niet naar ons, het is tijd dat we ingrijpenquote:Op woensdag 16 december 2015 21:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik keur hetgeen in Geldermalsen gebeurt natuurlijk niet goed, maar ik begrijp het wel.
in hax is hij iig niet zo goed in verdediging heb ik begrepenquote:Op woensdag 16 december 2015 21:29 schreef HPLC het volgende:
Sneakydessert fel in de verdediging op de fp, dat hij daar nog zin in heeft
Ga zijn adres vragen en Dijkhoff verzoeken om 1500 asielzoekers in zijn achtertuin te zetten.quote:Op woensdag 16 december 2015 21:29 schreef HPLC het volgende:
Sneakydessert fel in de verdediging op de fp, dat hij daar nog zin in heeft
Nog steeds, ik speel bij FFC Frankfurtquote:Op woensdag 16 december 2015 21:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
heb jij ooit gevoetbald ofzo eigk?
Ben je nou aan het trollen met dit soort reacties of meen je dit echt?quote:Op woensdag 16 december 2015 21:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ga zijn adres vragen en Dijkhoff verzoeken om 1500 asielzoekers in zijn achtertuin te zetten.
In de verdediging waartegen?quote:Op woensdag 16 december 2015 21:29 schreef HPLC het volgende:
Sneakydesert fel in de verdediging op de fp, dat hij daar nog zin in heeft
catkiller en ander domrechts volkquote:Op woensdag 16 december 2015 21:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
In de verdediging waartegen?
Ik ken nog een Turkse man met een grote villa waar dat allemaal in kanquote:Op woensdag 16 december 2015 21:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ga zijn adres vragen en Dijkhoff verzoeken om 1500 asielzoekers in zijn achtertuin te zetten.
Haha, jij zekerquote:Op woensdag 16 december 2015 21:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
De overheid luistert al jaren niet naar ons, het is tijd dat we ingrijpen
Hij zegt dat hij gewoon het AZC toe zou staan, ik wil het testen.quote:Op woensdag 16 december 2015 21:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ben je nou aan het trollen met dit soort reacties of meen je dit echt?
Ik geloof dit niet.quote:Op woensdag 16 december 2015 21:31 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nog steeds, ik speel bij FFC Frankfurt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |