That's the spirit!quote:Op woensdag 16 december 2015 15:56 schreef silliegirl het volgende:
45 keer klikken voor je er 1 gratis krijgt denk ik.
Zucht. Bezoek zou er om 15:30 zijn. Ik haat laatkomers. W. zal wel net willen drinken als ze aankomen natuurlijk. Nahjah, dan maar in badjas met tiet buitenboord. Kan mij 't ook schelen
Misschien willen ze je warzone ook wel even bekijkenquote:Op woensdag 16 december 2015 15:56 schreef silliegirl het volgende:
45 keer klikken voor je er 1 gratis krijgt denk ik.
Zucht. Bezoek zou er om 15:30 zijn. Ik haat laatkomers. W. zal wel net willen drinken als ze aankomen natuurlijk. Nahjah, dan maar in badjas met tiet buitenboord. Kan mij 't ook schelen
Jep ook geprobeerd. Hielp wel iets maar niet lang genoeg om echt te genezen. En hij schopte het pak om gister, maizena over de grond en terwijl ik worstelde met A, merkte de oudste opeens op: hee mama, als ik met de tractor door het wit heen rijd, krijg je allemaal strepen op de vloer, zie je?quote:Op woensdag 16 december 2015 16:18 schreef faptist het volgende:
Cactus,
Hoe is het afgelopen?
Beterschap voor sjaakmans.
Phaidra,
Wat vervelend van z'n billetjes. Heb je al eens maizena geprobeerd?
Wij doen dat snachts erop en wanneer ze wakker wordt zijn de meeste bultjes/plekjes alweer weg.
Geweldig spul.
Mehquote:Op woensdag 16 december 2015 16:43 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Jep ook geprobeerd. Hielp wel iets maar niet lang genoeg om echt te genezen. En hij schopte het pak om gister, maizena over de grond en terwijl ik worstelde met A, merkte de oudste opeens op: hee mama, als ik met de tractor door het wit heen rijd, krijg je allemaal strepen op de vloer, zie je?
Zucht
Das wel de manier om van 't bezoek af te komenquote:Op woensdag 16 december 2015 16:07 schreef Estrys het volgende:
[..]
Misschien willen ze je warzone ook wel even bekijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 december 2015 17:51 schreef Malteser het volgende:
Hier vanavond de allerlaatste kraamvisite. Mag ook wel, Twix was maandag 3 maanden.
Goed zo! Niet goed dat het zo erg is dat je moest ziekmelden, maar goed dat je je hebt ziekgemeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sjaakmans heeft een virus, dat veroorzaakte de koorts en het braken. Het is ook naar zijn maag en darmen gezakt en daarom issie aan de dunne. Blijven doen wat we deden en maandag nog niet beter is terug.
Baking Soda! Zo'n oranje pakje. Verkopen ze bij sommige supermarkten bij de buitenlandse producten. Dat een theemok in bad doen en je kind er lekker lang in laten zitten. Daarna nog even naakte-billen-tijd en hier was het heel snel beter.quote:Op woensdag 16 december 2015 16:43 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Jep ook geprobeerd. Hielp wel iets maar niet lang genoeg om echt te genezen. En hij schopte het pak om gister, maizena over de grond en terwijl ik worstelde met A, merkte de oudste opeens op: hee mama, als ik met de tractor door het wit heen rijd, krijg je allemaal strepen op de vloer, zie je?
Zucht
Sjaakster toch!quote:Op woensdag 16 december 2015 18:06 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Goed zo! Niet goed dat het zo erg is dat je moest ziekmelden, maar goed dat je je hebt ziekgemeld
Sjaakmans heeft een virus, dat veroorzaakte de koorts en het braken. Het is ook naar zijn maag en darmen gezakt en daarom issie aan de dunne. Blijven doen wat we deden en maandag nog niet beter is terug.
quote:Op woensdag 16 december 2015 17:51 schreef Malteser het volgende:
Hier vanavond de allerlaatste kraamvisite. Mag ook wel, Twix was maandag 3 maanden.
Rustig aan doen Malteser!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oeh! Nou je dat zegt: wij moesten vroeger in de badedas met wondjes. Zou dat ook helpen met babybillen?quote:Op woensdag 16 december 2015 18:08 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Baking Soda! Zo'n oranje pakje. Verkopen ze bij sommige supermarkten bij de buitenlandse producten. Dat een theemok in bad doen en je kind er lekker lang in laten zitten. Daarna nog even naakte-billen-tijd en hier was het heel snel beter.
Ja he! Dat is al bijna zes maanden en dat is een half jaar!!quote:Op woensdag 16 december 2015 19:01 schreef kazy het volgende:
Malteser
En ook een voor de zieke Sjaak en Ro![]()
Heb je de kraamvisite nog weg kunnen jagen Sillie?
En mijn baby is gewoon al 5 (vijf!!) maanden vandaag. Wat gaat dat hard zeg.
Breekt in: bedoel je niet biotex?quote:Op woensdag 16 december 2015 18:38 schreef ingee het volgende:
[..]
Oeh! Nou je dat zegt: wij moesten vroeger in de badedas met wondjes. Zou dat ook helpen met babybillen?
Wordt allebei geadviseerdquote:Op woensdag 16 december 2015 19:52 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Breekt in: bedoel je niet biotex?
http://www.childcarequarterly.com/pdf/fall10_babies.pdfquote:Op woensdag 16 december 2015 20:04 schreef LuDann het volgende:
Ik val even binnen.Ik had hier laatst een linkje gepost naar een artikel over dat je kindjes niet moest laten huilen. Ik heb het nodig voor een paper wat ik aan het schrijven ben, heeft iemand het toevallig opgeslagen ofzo? Kan het niet terugvinden.
![]()
Ik kan weer verder, dank je wel!quote:Do babies cry more when they are attended to? A 1986 study concluded just the opposite: the more a mother holds and carries her baby, the less the baby will cry and fuss. Cross-cultural studies also show that parents in non-Western societies are quicker than parents in Western societies to respond to their crying babies, and babies in non-Western societies cry for shorter spans of time. Caregivers in 78% of the world’s cultures respond quickly to an infant’s cries. For instance, Efe caregivers in Africa respond to a baby’s cries within ten seconds at least 85% of the time when the baby is between three and seven weeks, and 75% of the time when the baby is seventeen weeks. !Kung caregivers respond within ten seconds over 90% of the time during the baby’s first three months, and over 80% of the time at one year. In contrast, American and Dutch caregivers have been found to be deliberately unresponsive to an infant’s cries almost 50% of the time during the baby’s first three months. Infants in non-Western societies have been found to fuss just as frequently as those in Western societies, but due to the prompt response of caregivers in non-Western societies, the overall cumulative duration of crying is less than what occurs in Western societies.
http://drbenkim.com/articles-attachment-parenting.html
Dat is wel 30 jaar geleden hequote:Op woensdag 16 december 2015 20:30 schreef Cholula het volgende:
50% van de tijd doelbewust negeren? Alsin niet eens bij je nemen? HOE DAN???
Badedas? Die van Zo in mijn sas met badedas?quote:Op woensdag 16 december 2015 19:54 schreef mignonne het volgende:
[..]
Wordt allebei geadviseerden dr is voor beiden geen onderbouwing te vinden.
Een boek?quote:Op woensdag 16 december 2015 20:45 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Hebben jullie nog cadeau-ideetjes voor baby's? M haar oom en tante willen nog een cadeautje kopen. Maar ze heeft al zoveel en wij kopen ook niks voor kerst omdat ze het zelf toch nog niet snapt. Knisper/structurenknuffels heeft ze al ruim voldoende. bijtringen ook.
Ja, precies, in een tijd waarin baby's in onze samenleving als manipulatieve wezentjes werden weggezet.quote:Op woensdag 16 december 2015 20:40 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat is wel 30 jaar geleden he.
Een kennis van me klaagde op fb dat haar kind zo veel huilde, toen adviseerde haar moeder om het wiegje ergens te zetten waar ze het gehuil niet kon horen.
Mja eigenlijk gewoon een bijtspeeltje in leuke uitvoeringquote:Op woensdag 16 december 2015 20:51 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Wel een Skiphop-giraffe, wat is een sofie?
quote:Op woensdag 16 december 2015 20:56 schreef pinquit het volgende:
[..]
Mja eigenlijk gewoon een bijtspeeltje in leuke uitvoering![]()
Misschien is zon zuignapspeelding leuk?
Ga jij naar de wc zonder gezelschap?quote:Op woensdag 16 december 2015 20:49 schreef LuDann het volgende:
[..]
Ja, precies, in een tijd waarin baby's in onze samenleving als manipulatieve wezentjes werden weggezet.
Hoewel het zou kunnen dat ook een gedeelte het moment is waarop wij op de wc zitten bijvoorbeeld. Baby's in Afrika gaan tenslotte eigenlijk altijd met de moeder mee.
Maar goed, daarvoor zou ik die studie op moeten zoeken en daar heb ik geen tijd voor.
Voor op de wc!quote:Op woensdag 16 december 2015 21:00 schreef Krisvc het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lijkt me niet zo kindvriendelijk Pinq
Ja dat haar mama niet compleet gestoord is geworden. Ook best een fijn gegeven voor laterquote:Op woensdag 16 december 2015 20:44 schreef Selvaria het volgende:
Ik ben zo'n weekdier geworden dat ik daar echt niet meer tegen kan. Toen N. in de eerste weken non-stop huilde heb ik haar nooit alleen gelaten, alleen even om een kwartiertje te douchen, anders was ik gillend gek geworden.Zal dat ook invloed hebben gehad?
quote:Op woensdag 16 december 2015 21:05 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Ja dat haar mama niet compleet gestoord is geworden. Ook best een fijn gegeven voor later.
Geen zorgen maken daar om. Je hebt het super gedaan!
Cadeau ideeen: loopwagentje, fotoshoot, grote knuffel (is echt een grote hit momenteel), muziekinstrumentjes..
Er kwam thee uit mijn neusquote:Op woensdag 16 december 2015 16:07 schreef Estrys het volgende:
[..]
Misschien willen ze je warzone ook wel even bekijken
Ik heb zojuist mijn oven daar mee schoon gekregen dus of ik dat op Ro zou durven doen?quote:Op woensdag 16 december 2015 18:08 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Baking Soda! Zo'n oranje pakje. Verkopen ze bij sommige supermarkten bij de buitenlandse producten. Dat een theemok in bad doen en je kind er lekker lang in laten zitten. Daarna nog even naakte-billen-tijd en hier was het heel snel beter.
Mijn lief heeft dezequote:Op woensdag 16 december 2015 21:22 schreef pinquit het volgende:
Zou deze leuk zijn?
http://www.dewereldvansnor.nl/winkel/vadersboek/
Mehehhehe klinkt goedquote:Op woensdag 16 december 2015 21:27 schreef Bloesem. het volgende:
[..]
Mijn lief heeft dezeIk vind 'm leuk <3 Vooral de 'is het poep?'-flowchart
Met de mannen! Stoere uitjes voor vaders en zonen. Van Wim de Jong.quote:Op woensdag 16 december 2015 21:19 schreef pinquit het volgende:
Oh ja, weet iemand nog een leuk cadeau voor verse vaders? Leuk boek over dat onderwerp ofzo?
Oeh das ook wel heel leuk voor M ja!quote:Op woensdag 16 december 2015 21:50 schreef Mineola het volgende:
[..]
Met de mannen! Stoere uitjes voor vaders en zonen. Van Wim de Jong.
Heeft je kleinste nog niks aan maar misschien wel leuk voor je vriend en M?
Die ga ik meenemen nog, tnx! Ik denk dat we baking soda in huis hebben, maar dat komt van een kruidenwinkeltje en er zit geen label meer op (ze wegen het af in een apart zakje).quote:Op woensdag 16 december 2015 18:08 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
O echt? Wij hebben dus sudo en zinkzalf gezellig naast elkaar op de commode staan.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:02 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Die ga ik meenemen nog, tnx! Ik denk dat we baking soda in huis hebben, maar dat komt van een kruidenwinkeltje en er zit geen label meer op (ze wegen het af in een apart zakje).
Ingee, sudo is zinkzalf, dat gebruik ik al. Weet niet of de olie verschil maakt. Bepanthen deed ook weinig.
En beterschap voor MiniCactus!
Ja, baking soda. Dat doe je dan één theemok in het bad en dat dan vullen met water. Dat werkt echt als een tiet.quote:Op woensdag 16 december 2015 21:26 schreef faptist het volgende:
[..]
Er kwam thee uit mijn neus
[..]
Ik heb zojuist mijn oven daar mee schoon gekregen dus of ik dat op Ro zou durven doen?
Alhoewel.. Als ik vroeger een sneetje/blaren of wat dan ook had moesten wij altijd in badje met soda zitten. Werd je huid zo heerlijk zacht van. Doe ik nu nog.. of dat nou zo veel scheelt met baking soda? vast niet.
En ik hoop dat sjaakje snel opknapt. Heb je nog iets meegekregen?
Of wat doe je nu eigenlijk dat je moet voortzetten?
Malteser,
Goed dat je je hebt ziekgemeld. Zal best even tegenvallen voor je, maar het is echt beter zo!
Ima,
Sophie wordt hier nog steeds met liefde opgegeten. Nu ze ouder is heeft ze ook ontdekt dat hij kan piepen dus ik hoor nu steeds bluhbluhbluhbluh (mondje langs het hoofdje en bluhbluh blèren) en squuuieeeekkkk
Even tussendoor..
In Geldermalsen zijn nu rellen, omdat de gemeenteraad sprak over opvang voor vluchtelingen.. vuurwerkbommen etc..
Wat bezielt die mensen?
LOLquote:Op woensdag 16 december 2015 22:09 schreef ingee het volgende:
[..]
O echt? Wij hebben dus sudo en zinkzalf gezellig naast elkaar op de commode staan.Bepanthen hielp bij ons ook niet. Eigenlijk alleen veel maizena bij elke verschoning en het doorkomen van tanden hielp. En het lag ook echt open, bloed aan de doekjes.
Maar je kan dus nog een bad maken met de mengsel van biotex, badedas en soda en als dat niet ontploft gewoon je kind er in!
die kraamvisite moet zich doodschamen. Tenzji ze zijn komen overvliegen uit australie, moet ik er niet aan denken om 2,5 uur lang op kraamvisite te gaan zitten bij een gezin waar je op dat moment duidelijk te veel bent.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:33 schreef Estrys het volgende:
Ik had een avond from hell. Eerst om 17 uur zoon naar kerstdiner brengen, snel naar huis eten koken, eten en om 18 uur naar de lichtjesoptocht, in de stromende regen. Toen om 19 uur zoon ophalen en snel naar huis want manlief moest om 19:30 weg. Middelste in pyama gehesen, kind voeden want om 20 uur kwamen er vier mensen op kraamvisite. (ik had gezegd na 20 uur) Precies om 20 dus aan de deur, was nog niet eens klaar met voedenEn daarna wilde A natuurlijk niet slapen.
Middelste naar bed gebracht om 21:00. Echt veeeeel te laat, maar ze sliep vanmiddag te lang dus die was veel te wakker. Om 21:15 stond ze weer beneden. Na tien minuten weer naar bed gebracht. vervolgens oudste naar boven gebonjourd. Hem maar zonder tandenpoetsen op bed gedaan. En weer naar beneden want de kraamvisite zat er nog steeds. Die gingen om 22.30 eindelijk naar huisToen pas kwam ik erachter dat ik ze alleen twee bakken koffie had gegeven
Schaam me dood.
Eensch.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
die kraamvisite moet zich doodschamen. Tenzji ze zijn komen overvliegen uit australie, moet ik er niet aan denken om 2,5 uur lang op kraamvisite te gaan zitten bij een gezin waar je op dat moment duidelijk te veel bent.
Ja die ja. Ik weet ook niet waaromquote:Op woensdag 16 december 2015 20:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Badedas? Die van Zo in mijn sas met badedas?![]()
Helpt het ook met een mogelijke bloeduitstorting onder een epi-wond?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 december 2015 23:01 schreef silliegirl het volgende:
Ik ben het wel met DJmo eens Estrys, 2,5 uur, zo laat nog! Ik vind dat niet normaal voor kraambezoek hoor.
Mag ik even klagen?kind oppakken en naar je ouders gaan. Dan zorgen die maar even voor w. Dan heeft je man ook de rust die hij wil . Wat een sneukneus zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(sorry, ben nogal van het felle vanavond)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Ik ben het wel met DJmo eens Estrys, 2,5 uur, zo laat nog! Ik vind dat niet normaal voor kraambezoek hoor.
Mag ik even klagen?Daar moet je heel snel hele duidelijke afspraken over gaan maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hadden wij ook in het begin vaak ruzies over.
ti amo più di ieri ma meno di domani
Mag ik even klagen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onder de huid. Ja. Sinds een week of wat. Ineens. Zon pijnquote:Op woensdag 16 december 2015 23:00 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ja die ja. Ik weet ook niet waarom
En heb jij daar nu nog een bloeduitstorting zitten dan
quote:Op woensdag 16 december 2015 23:14 schreef Estrys het volgende:
Mijn man is trouwens naar de bioscoop.Ik had gezegd dat dat wel kon. Helaas zag ik het kerstdiner en de visite over het hoofd gezien. Pfff Waarom gaat zo'n visite niet gewoon na een bakkie koffie naar huis he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |