Tnxquote:Op zaterdag 19 december 2015 13:36 schreef Molo het volgende:
Kan prima zonder de gelatine hoor.
En klinkt goed die gerechten![]()
Ik doe altijd alleen met mascarpone (omdat lekker), zonder slagroom, de slagroom meng je er toch doorheen? Niet aparte laag?quote:Op zaterdag 19 december 2015 13:41 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Tnx![]()
Denk je niet dat de slagroom gaat flauwvallen?
Die heb ik op de Haagse markt zien liggen, maar ik weet niet of jij wat hebt aan deze tip.quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:36 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Ik hoop dat ik hier in de buurt gekleurde bietjes kan vinden. Ik vroeg het gisteren op de markt bij de groenteman en die keek me aan alsof ik wartaal sprak.. 'gele bietjes mevrouw?'
Den Haag is denk ik een goede 2,5 uur rijdenquote:Op zaterdag 19 december 2015 17:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die heb ik op de Haagse markt zien liggen, maar ik weet niet of jij wat hebt aan deze tip.
Nee, dat klinkt niet als een hele handige optie.quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:12 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Den Haag is denk ik een goede 2,5 uur rijdenMaar tnx! Ik denk dat ik ergens een pasje voor de Sligro biets, die hebben ze ook wel volgens mij.
De bietjesterrine uit de OP is de bedoeling! Met daarbij een beetje truffelaardappelsoep.quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, dat klinkt niet als een hele handige optie.
Wat ga je ermee maken, want ik ben nu wel nieuwsgierig.
Klinkt goed, ik ben zo inspiratieloos.quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:15 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
De bietjesterrine uit de OP is de bedoeling! Met daarbij een beetje truffelaardappelsoep.
Iets met geitenkaas is lekker bij pompoensoep!quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Klinkt goed, ik ben zo inspiratieloos.
Ik denk dat ik pompoensoep met gember maak en dan met mijn moeder ga brainstormen wat we eromheen brouwen.
Oh goeie tip!quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:18 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Iets met geitenkaas is lekker bij pompoensoep!
Pas op! geitenkaas behoeft een acquired tastequote:Op zaterdag 19 december 2015 17:18 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Iets met geitenkaas is lekker bij pompoensoep!
Miss Luna dan heb je hetzelfde probleem als ik. Bijkomend nadeel m'n vader die geen melk mag lust geen soja producten.quote:Op donderdag 17 december 2015 20:46 schreef roos85 het volgende:
[..]
Geen fruit lusten![]()
![]()
Is dit een idee? http://uitpaulineskeuken.nl/2013/07/pistache-semifreddo.html wel met slagroom, maar dat kan je vast vervangen door sojaslagroom oid
Dat komt wel goed, bij ons in de familie is er niet veel dat niet gegeten wordt.quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:45 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Pas op! geitenkaas behoeft een acquired taste
Albert Heijn misschien.quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:36 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Ik hoop dat ik hier in de buurt gekleurde bietjes kan vinden. Ik vroeg het gisteren op de markt bij de groenteman en die keek me aan alsof ik wartaal sprak.. 'gele bietjes mevrouw?'
Bak cheap ass rijst of macaroni droog in vorm gooien werkt hier ook goed voorquote:Op zaterdag 19 december 2015 18:25 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik heb net uitgeprobeerd hoe ik mijn glazen schuin in de koelkast kan plaatsen. (Voor mijn diagonale panna cotta) Cakevorm met wat vaatdoekjes op een bepaalde manier om ze te ondersteunen!
Pulled pork, op cedarhouten plank gebbqde wilde zalm, ribey aan een stuk met whisky marinade.quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:51 schreef Scorpie het volgende:
Wij gaan een 'winter bbq' doen en ben vooral op zoek naar recepten hiervoor. Ik zat te denken aan een culinaire burger, maar misschien heeft iemand hier nog tips?
Pulled pork ! Ja ! Goeie !quote:Op zaterdag 19 december 2015 21:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Pulled pork, op cedarhouten plank gebbqde wilde zalm, ribey aan een stuk met whisky marinade.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |