Maar natuurlijk ken je K3 wel, iedereen die Nederlands spreekt kent K3! Zo niet moet minimaal één van de onderstaande albums je op zijn minst bekend voorkomen:quote:Wikipedia zegt het volgende:
K3 is van oorsprong een Belgische meidengroep met een Nederlandstalig pop repertoire voornamelijk gericht op een jeugdig publiek.
De naam van de groep verwijst naar de eerste letters van de voornamen van de oorspronkelijke bezetting. De Belgische zangeressen Karen Damen, Kristel Verbeke en Kathleen Aerts waren verantwoordelijk voor de doorbraak van K3. Aerts verliet in 2009 de groep en werd opgevolgd door de Nederlandse Josje Huisman.
Op 6 november 2015 zijn Karen, Kristel en Josje opgevolgd door Klaasje Meijer, Hanne Verbruggen en Marthe De Pillecyn. Deze opvolging is tot stand gebracht door K3 zoekt K3, een talentenshow op tv uitgezonden door SBS6 en VTM.
Hahaquote:
Kus van de Jufquote:Op woensdag 16 december 2015 14:00 schreef Poedelpoes het volgende:
Ik post dit hier nog eventjes, vind Kus van de Juf echt nice hier klinken.![]()
Amai zeg.twitter:JORDYVDBRINK twitterde op maandag 14-12-2015 om 19:43:26IK HEB M AL!!!!!!!!!!!!!!!!!!! #k3 #10000luchtballonnen #stan https://t.co/4KVtUcGAaB reageer retweet
twitter:Studio100 twitterde op dinsdag 15-12-2015 om 14:09:43Vanaf maandag op #Studio100TV: #DitisK3! Het wordt super spannend, verrassend én hartverwarmend!https://t.co/KmydaR7pvU reageer retweet
Hahaha die Kristel. Dumptruck, Klaasje staat weer in het middenquote:
Oke, lila liedjesland en i do do do dinges zijn hier echt DDR liedjes. Geweldigquote:
Hoe zalig is ditquote:Op woensdag 16 december 2015 14:00 schreef Poedelpoes het volgende:
Ik post dit hier nog eventjes, vind Kus van de Juf echt nice hier klinken.![]()
Beter dringt het tot hun door dat minstens 70% procent al verkocht was voor hun in de band zatenquote:Op woensdag 16 december 2015 14:06 schreef Gtaboy107 het volgende:
K3 krijgt vijf keer platina tijdens persmoment
Kristelquote:
Lauren brengt de liefde terug. Niemand kan boos worden op Lauren.quote:Op woensdag 16 december 2015 14:09 schreef Maartel het volgende:
Ik vind de vormgeving er prima uitzien hoor!
Overigens zou, als er echt mot is tussen Marthe en Knolraap, de laatste vervangen door Lauren de boel echt niet beter maken.
Dat laatste is traditie, wijkt Studio 100 niet zo graag van af.quote:Op woensdag 16 december 2015 14:16 schreef Poedelpoes het volgende:
Ik vind het nog steeds jammer dat het album niet eens een nieuwe foto krijgt of er niet eens de titel van het album op staat.
Ik hoop dat het een single wordt met een dergelijke clipquote:Op woensdag 16 december 2015 14:15 schreef nick333 het volgende:
Jodelee klinkt heerlijk fout in die chipmunk versie.
Uh ik weet niet voor welke traditie jij bedoelt, maar de titel staat altijd op het album.quote:Op woensdag 16 december 2015 14:16 schreef Gtaboy107 het volgende:
Dat laatste is traditie, wijkt Studio 100 niet zo graag van af.
Daarop doelde ik.quote:Op woensdag 16 december 2015 14:18 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Uh ik weet niet voor welke traditie jij bedoelt, maar de titel staat altijd op het album.
Maarten geniet alleen al van de thumbnail.quote:
Haha dat Feyenoordshirt? Neejoh, dat is het lelijkste shirt wat we in jaren gehad hebben.quote:Op woensdag 16 december 2015 14:20 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Maarten geniet alleen al van de thumbnail.
Meer de gedachte, dat er iemand met een Feyenoord shirt in zit. Dat shirt is afschuwelijk(maar ja Ajax heeft ook zo'n schijt lelijk uitshirt).quote:Op woensdag 16 december 2015 14:38 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Haha dat Feyenoordshirt? Neejoh, dat is het lelijkste shirt wat we in jaren gehad hebben.
Kids react is ook nooit leuk geweest imo.quote:Op woensdag 16 december 2015 14:36 schreef Poedelpoes het volgende:
Oke ik dacht dat dit een leuke video was, maar wat een flut reacties van nietszeggende kinderen.
quote:Onder de titel 'De Droom Gaat Verder' volgt VTM hoe Klaasje, Marthe en Hanne hun leven als popsterren waarmaken.
Hahaha geweldig he. Zie haar stralen die eerste paar minuten, echt prachtig om te zien.quote:Op woensdag 16 december 2015 15:10 schreef Sisiorange94 het volgende:
Ik lach me dood om Kristel
Ze geniet veel te veel van alle aandacht haha. Het is geen K3 meer maar echt Kristel en haar drie zangeresjes
Klaasje is toch best leuk hier? Ik vind Marthe echt totaal onvergelijkbaar met Kristel trouwens.quote:Op woensdag 16 december 2015 15:11 schreef showtimer het volgende:
http://flvpd.vtm.be/video(...)2B00000D0F022865.mp4
God, Hanne moet ook niet overdrijven met dat gegiechel![]()
Marthe moet en zal het ook 'sexy' noemen als Kristel kloontje.
Fixed.quote:Op woensdag 16 december 2015 15:33 schreef Maartenfr12 het volgende:Verder: 5 keer platina voor pure middelmaat voorverkoop in verwachting van kwaliteit zoals KKK/KKJ altijd afleverden.
Ik weet niet of ze te veel geniet van de aandacht hoor, die is ze tenslotte al 17 jaar gewend. Screenshotje uit de VTM video:quote:Op woensdag 16 december 2015 15:10 schreef Sisiorange94 het volgende:
Ik lach me dood om Kristel
Ze geniet veel te veel van alle aandacht haha. Het is geen K3 meer maar echt Kristel en haar drie zangeresjes
Dat zeg ik ook niet, meer dat Marthe de input van Kristel waarschijnlijk het meest in de praktijk brengt.quote:Op woensdag 16 december 2015 15:33 schreef Maartenfr12 het volgende:
Ik vind Marthe echt totaal onvergelijkbaar met Kristel trouwens.
Tis bijna alsof ze het meeste talent en aanleg heeft van de drie...quote:Op woensdag 16 december 2015 15:42 schreef showtimer het volgende:
Dat zeg ik ook niet, meer dat Marthe de input van Kristel waarschijnlijk het meest in de praktijk brengt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NIEUW HOOFDSTUK:
Hoofdstuk 41: Stiekem
Ze zijn echt haar kinderen of zoquote:
Is het je niet opgevallen dat als ze op 01:50 aan komen lopen, ze duidelijk in een vantevoren geplande opstelling moeten gaan staan? Hanne links, Klaasje centraal, Marthe rechts.quote:Op woensdag 16 december 2015 16:51 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Ze zijn echt haar kinderen of zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |