Heb je de OP wel gelezen?quote:Op woensdag 16 december 2015 11:05 schreef Desiler het volgende:
Ze komen waarschijnlijk elke keer aan jouw deur omdat je er elke keer los geld in gooit.
Het is overschat.quote:
Snap ik, ik moet nog maar 40 minsquote:Op woensdag 16 december 2015 11:19 schreef HPLC het volgende:
[..]
Uiteraard, moet toch wat doen op mijn werk
Nee, maar op een plek met veel tijdelijke voornamelijk buitenlandse medewerkers (nee geen Oostblokkers of asielzoekersquote:
O beter. Bij mij altijd tussen 18:00-19:00 als ik precies wil etenquote:Op woensdag 16 december 2015 11:22 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee, maar op een plek met veel tijdelijke voornamelijk buitenlandse medewerkers (nee geen Oostblokkers of asielzoekers), dus dat complex wordt standaard overgeslagen
Dit ja.quote:Op woensdag 16 december 2015 11:26 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Sowieso mensen die ongevraagd aanbellen en iets van je moeten![]()
Sowieso mensenquote:Op woensdag 16 december 2015 11:26 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Sowieso mensen die ongevraagd aanbellen en iets van je moeten![]()
Idd, misschien gewoon niet meer opendoen..quote:
Okee, ook terechte klacht!quote:Op woensdag 16 december 2015 11:34 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Laatst had ik ook nog zo'n vlegel aan de deur. Doe open, hij stelt zich heel amicaal voor
en vraagt "Hoe heet jij ? ", niet eens een U. En deze knul wist mij te vertellen dat ik
gratis 5 euro zou krijgen van de Vriendenloterij als ik een maand mee zou spelen...
Dit ja, vooral bij studenten komt het zo gladjakkerig overquote:Op woensdag 16 december 2015 11:34 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Laatst had ik ook nog zo'n vlegel aan de deur. Doe open, hij stelt zich heel amicaal voor
en vraagt "Hoe heet jij ? ", niet eens een U. En deze knul wist mij te vertellen dat ik
gratis 5 euro zou krijgen van de Vriendenloterij als ik een maand mee zou spelen...
En dat heb jij niet gedaan?quote:Op woensdag 16 december 2015 11:34 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Als er iemand voor de deur staat weet je op voorhand al dat je genaaid gaat wordenquote:Op woensdag 16 december 2015 11:36 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
[..]
En dat heb jij niet gedaan?
Haha, ja je word gelijk als een of andere lul weggezet, maar ze zijn dan wel gauw klaar!quote:Op woensdag 16 december 2015 11:43 schreef HSG het volgende:
Sowieso vertrouw ik de collecties d.m.v. automatische overschrijving niet. Je komt er weer moeilijk van af.
Vooral de reactie van die mensen als je nee zegt is vaak hilarisch. Gelijk een gezicht of een toon van dat jij een harteloze en/of ongeïnteresseerd persoon bent.
Nee, en als het pleuriskoud is ga je ook niet uren aan de coordeur staan om al de kleine letters te lezen.. gewoon niet doen dusss.quote:Op woensdag 16 december 2015 11:43 schreef HSG het volgende:
Sowieso vertrouw ik de collecties d.m.v. automatische overschrijving niet. Je komt er weer moeilijk van af.
Vooral de reactie van die mensen als je nee zegt is vaak hilarisch. Gelijk een gezicht of een toon van dat jij een harteloze en/of ongeïnteresseerd persoon bent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |