Heb je de OP wel gelezen?quote:Op woensdag 16 december 2015 11:05 schreef Desiler het volgende:
Ze komen waarschijnlijk elke keer aan jouw deur omdat je er elke keer los geld in gooit.
Het is overschat.quote:
Snap ik, ik moet nog maar 40 minsquote:Op woensdag 16 december 2015 11:19 schreef HPLC het volgende:
[..]
Uiteraard, moet toch wat doen op mijn werk
Nee, maar op een plek met veel tijdelijke voornamelijk buitenlandse medewerkers (nee geen Oostblokkers of asielzoekersquote:
O beter. Bij mij altijd tussen 18:00-19:00 als ik precies wil etenquote:Op woensdag 16 december 2015 11:22 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee, maar op een plek met veel tijdelijke voornamelijk buitenlandse medewerkers (nee geen Oostblokkers of asielzoekers), dus dat complex wordt standaard overgeslagen
Dit ja.quote:Op woensdag 16 december 2015 11:26 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Sowieso mensen die ongevraagd aanbellen en iets van je moeten![]()
Sowieso mensenquote:Op woensdag 16 december 2015 11:26 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Sowieso mensen die ongevraagd aanbellen en iets van je moeten![]()
Idd, misschien gewoon niet meer opendoen..quote:
Okee, ook terechte klacht!quote:Op woensdag 16 december 2015 11:34 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Laatst had ik ook nog zo'n vlegel aan de deur. Doe open, hij stelt zich heel amicaal voor
en vraagt "Hoe heet jij ? ", niet eens een U. En deze knul wist mij te vertellen dat ik
gratis 5 euro zou krijgen van de Vriendenloterij als ik een maand mee zou spelen...
Dit ja, vooral bij studenten komt het zo gladjakkerig overquote:Op woensdag 16 december 2015 11:34 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Laatst had ik ook nog zo'n vlegel aan de deur. Doe open, hij stelt zich heel amicaal voor
en vraagt "Hoe heet jij ? ", niet eens een U. En deze knul wist mij te vertellen dat ik
gratis 5 euro zou krijgen van de Vriendenloterij als ik een maand mee zou spelen...
En dat heb jij niet gedaan?quote:Op woensdag 16 december 2015 11:34 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |