En ze gaan lang mee! Kunnen ook in de wasmachine en (blijkbaarquote:Op donderdag 31 december 2015 12:31 schreef mignonne het volgende:
ik heb inmiddels de wollen romper en legging van de H&M binnen, echt heel fijn spul! Qua dikte vergelijkbaar met een cosilana romper vond ik en t voelde gewoon zacht aan. Pasvorm ook prima, beetje vergelijkbaar met die hema stretchrompers denk ik. Legging ook fijn voor ergens onder.
Ik ga er iig nog 2 bestellen denk k, wel heel fijn voor deze horrorwinter *kuch*
ah goed om te weten hahaquote:Op donderdag 31 december 2015 19:29 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
En ze gaan lang mee! Kunnen ook in de wasmachine en (blijkbaar) ook in de droger zonder te krimpen. Lucy draagt t maatje 80 van vorig jaar nog
vallen ruim!
Hier ook zoiets, ik geloof, 3 broeken voor Lex, 2 voor Elin, een jas voor Luus.. Dat jurkje voor Elin..een jas en sjaal voor mij. O en snowboots voor Elin!quote:Op donderdag 31 december 2015 20:17 schreef Poppejans het volgende:
Hier ook erg blij met de wollen leggings en rompers van H&M! Ik was ze niet eens op wolwas,gewoon met andere katoenen kleding
Ik zie ook al geen foto's meer van mn Zara aankopen.
Ik kocht 4 broekjes met allover print en een roze jurkje korte mouw met geborduurde bloemetjes
Alleen Paypal, maar je kunt natuurlijk je creditcard aan je Paypal koppelen, dan betaal je alsnog via de creditcardrekeningquote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:09 schreef hilliebillie het volgende:
Hoe valt next?
Ik wil voor het voorjaar voor op vakantie een uv shirtje kopen en qua maat zit hij ongeveer in 110 maar dat is net hoe het valt.
Nu zie ik deze maattabel erbij staan
[ link | afbeelding ]
Kan ik er dan vanuit gaan dat vk 4-5 maat 104-110 is ook al staat dat er niet bij? Bij sommige staat namelijk de maat en vk en bij sommige regels staat alleen vk.
En dat gratis retour is dat alleen via Paypal of ook via credit card? Anders moet ik eens gaan uitzoeken hoe dat Paypal werkt, vind credit card juist zo makkelijk maja retour is misschien wel zo makkelijk als ik twijfel over de maat
Thnxquote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:11 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Mijn ervaring met Next en dubbele maten is dat 104-110 in jouw geval als de grootste maat valt, in jouw geval dus 110..![]()
Zie hier:quote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:23 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Thnx
En klopt het dan dat vk 4-5 maat 104-110 is? Vind het niet helemaal duidelijk omdat het bij sommige maten niet bij staat
Ah ik zie al meerdere reacties wat het duidelijk maakt![]()
Foto!quote:Op zaterdag 2 januari 2016 07:54 schreef JufMariska het volgende:
Nieuwe ontdekking: PjutHeerlijk zacht katoen en mooie plaatjes (vind ik)
En dat met het Moonkids-broekje uit v&a: een heel aaibaar dreumesje hier
Ga ik straks fiksen, het was nog wat donker en nu eerst weer tukkenquote:
Nou idd! Net alsof ze vanaf maat 116 ineens volwassen degelijke mannen moeten zijn...quote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:29 schreef laziness het volgende:
Mijn kind is te groot voor de younger boys van next want 110-110 wordt 'm echt niet meer.
De older boys collectie is een stuk minder leuk![]()
Bij de meiden kan ik vaak slagen, maar bij de laatste nieuwe collectie loop ik voor niks echt warm.quote:Op zondag 3 januari 2016 08:51 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Nou idd! Net alsof ze vanaf maat 116 ineens volwassen degelijke mannen moeten zijn...
Toffe site, meteen wat besteld uit de sale daarquote:Op zondag 3 januari 2016 09:23 schreef Vlindur het volgende:
Ik zie dat http://www.regenboogschaap.nl/ nog niet in de OP staat. Vind ik ook wel OPwaardig
Whut maat 24 al? Groot pootje hebben jullie.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:14 schreef exode het volgende:
![]()
![]()
![]()
B is weer uit zijn schoenen gegroeid, van 23 naar maat 24. Gisteren deze besteld:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |