SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2015 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door MaleDuck op 18-12-2015 13:54:40 ]<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ik laat tegenwoordig trainen uit het schema en dat bevalt me zo goed dat ik dat zo last.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Ik wil graag een aantal keer in de lijst.:
1
2[b]19-12-2016 - [url=http://amsterdamseheuvelloop.nl/]Amsterdamse Heuvelloop(Amsterdam)[/url][/b]
[*] Ajaxfan- 10KM
1
2[b]10-01-2016- [url=http://www.sauconyegmondhalvemarathon.nl/]Egmond Halve Marathon(Egmond aan Zee)[/url][/b]
[*] Ajaxfan - HM
1
2[b]16-01-2016 - [url=http://vondelparkloop.nl/]Vondelpark Light the Night (Amsterdam)[/url][/b]
[*] Ajaxfan - 10KM
1
2[b]22-05-2016- [url=http://www.marathon.nl/]Leiden Marathon (Leiden)[/url][/b]
[*] Ajaxfan- Marathon
1
2[b]16-10-2016- [url=http://www.tcsamsterdammarathon.nl/]TCS Amsterdam Marathon(Amsterdam)[/url][/b]
[*] Ajaxfan - Marathon
Oftewel 2 marathons volgend jaar.
[ Bericht 0% gewijzigd door Ajaxfan op 16-12-2015 09:30:28 ]* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *![]()
Wie is Vincent?quote:Op woensdag 16 december 2015 09:16 schreef Ajaxfan het volgende:
[ code verwijderd ]
[ code Vondelpark Light the Night (Amsterdam)[/url][/b]
• Vincent - 10KM]
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]
Oftewel 2 marathons volgend jaar.Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo![]()
Ik had in november na geboorte van mijn dochter ongeveer 2 weken helemaal niet gelopen, maar het lijkt wel of het sindsdien net even wat lekkerder gaat als ervoor![]()
![]()
Succes! Zijn dit je eerste twee marathons?quote:Op woensdag 16 december 2015 09:16 schreef Ajaxfan het volgende:
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]
Oftewel 2 marathons volgend jaar.![]()
Dus kinderen krijgen is goed voor je PR?quote:Op woensdag 16 december 2015 09:23 schreef dapluiz het volgende:
Ik had in november na geboorte van mijn dochter ongeveer 2 weken helemaal niet gelopen, maar het lijkt wel of het sindsdien net even wat lekkerder gaat als ervoor
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo![]()
Je loopt op een roze wolkjequote:Op woensdag 16 december 2015 09:23 schreef dapluiz het volgende:
Ik had in november na geboorte van mijn dochter ongeveer 2 weken helemaal niet gelopen, maar het lijkt wel of het sindsdien net even wat lekkerder gaat als ervoor
F means you're fucked![]()
Haha heb daarna wel PR gelopen op de 10 KM gelopen ja
En wellicht YUR, hopen dat die niet weg gaat dan![]()
![]()
Vergeet je PR op de 15 nietquote:Op woensdag 16 december 2015 09:25 schreef dapluiz het volgende:
Haha heb daarna wel PR gelopen op de 10 KM gelopen ja
En wellicht YUR, hopen dat die niet weg gaat dan
Done!quote:Op woensdag 16 december 2015 09:16 schreef Ajaxfan het volgende:
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]
Oftewel 2 marathons volgend jaar.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Wel handig dat je er nog onder vermeldt dat je 2 marathons gaat lopen volgend jaar
Ahum dat is mijn normale naam. Even zitten snurken.quote:Het is dat ik hier geen usernames aan mag passen.
Nummer 3 en 4.quote:Op woensdag 16 december 2015 09:23 schreef Devv het volgende:
[..]
Succes! Zijn dit je eerste twee marathons?2x Amsterdam gedaan tot nu toe. Vooral omdat het echt mijn stad is en dan gaaf om veel bekenden langs de kant te zien.
Dank u.quote:Maar maar maar....quote:Op woensdag 16 december 2015 09:30 schreef YUR het volgende:
Wel handig dat je er nog onder vermeldt dat je 2 marathons gaat lopen volgend jaar
* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *![]()
Spannend hoor Ajaxfan, dat je dat nu al hebt besloten. Wordt een druk maar mooi hardloopjaar dan! Succes!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Dit is wel de eerste keer dat je er twee in een jaar doet? Zo ja, bereid je dan maar alvast voor op een jaar lang eerder weggaan van verjaardagen en feestjesquote:Op woensdag 16 december 2015 09:32 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Nummer 3 en 4.2x Amsterdam gedaan tot nu toe. Vooral omdat het echt mijn stad is en dan gaaf om veel bekenden langs de kant te zien.
[..].
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mooi Ajaxfan, succes met de voorbereidingen.
Heb nu een week niet gelopen, eerst een beetje een overbelastings dingetje onder mijn voet, en maandag ziek geworden![]()
Nu weer aan het werk met een kop vol snot, en dus vanavond ook weer niet lopen![]()
Hopelijk morgenavond wel een kort rustig rondje hobbelen, zou namelijk wel graag mijn "klassieker" lopen zondag... (al gaat dat geen top-classificatie opleveren voor mijn eindklassement).Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
quote:Op woensdag 16 december 2015 10:09 schreef Devv het volgende:
[..]
Dit is wel de eerste keer dat je er twee in een jaar doet? Zo ja, bereid je dan maar alvast voor op een jaar lang eerder weggaan van verjaardagen en feestjes.
Ik ga gewoon 2 ultra's ipv 2 marathons, dat zal vast schelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
quote:Op woensdag 16 december 2015 10:09 schreef Devv het volgende:
[..]
Dit is wel de eerste keer dat je er twee in een jaar doet? Zo ja, bereid je dan maar alvast voor op een jaar lang eerder weggaan van verjaardagen en feestjes.
Eerste keer 2 in een jaar inderdaad. Beide schema's al gemaakt en dat komt neer op februari tot en met oktober ongeveer. Het is vooral een mooie uitdaging om te zien hoe goed 2 grote doelen in het jaar werkt voor mij. Had nogal de neiging heel veel kleine wedstrijden te lopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *![]()
Hoe zat het ook alweer met de nekcheck? er boven is lopen, er onder is rusten, maar de nek zelf =?
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
Ik kan niet kiezenquote:Op woensdag 16 december 2015 10:10 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik ga gewoon 2 ultra's ipv 2 marathons, dat zal vast schelen
2 marathons en 2 ultra's. Voor meiquote:Op woensdag 16 december 2015 10:30 schreef Guard het volgende:
[..]
Dan doe je alles...![]()
Wat zijn je opties?
Wat zegt je gevoel?quote:Op woensdag 16 december 2015 10:13 schreef CaLeX het volgende:
Hoe zat het ook alweer met de nekcheck? er boven is lopen, er onder is rusten, maar de nek zelf =?
@YUR LOLSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: