Maar Kane zingt en kijkt alsof hij chronisch in zijn broek moet schijten. Dat je daar na verloop van tijd een beetje moe van wordt kan ik dan weer beter plaatsen.quote:
Met 200 kilometer per uur over de vluchtstrook.quote:
quote:Op dinsdag 15 december 2015 23:56 schreef Ingolstadt het volgende:
Wat een flopshow. Geforceerd mensen aanvallen, in een context die we al zo vaak hebben gehoord.
Ja he.. Alsof die een time-out aanvroeg.quote:Op dinsdag 15 december 2015 23:56 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Wat klapte die rene op een vage manier dan....
Dat zou TOP zijn.quote:Op dinsdag 15 december 2015 23:57 schreef Houtenbeen het volgende:
Morgen weer een topshow als het kabinet valt
quote:Op dinsdag 15 december 2015 23:57 schreef Houtenbeen het volgende:
Ik heb er weinig mee, vooral omdat het allemaal hetzelfde klinktquote:
Als het kabinet MORGEN valt mag Mortaxx voor 1 maand lang een UI voor mij kiezen.quote:Op dinsdag 15 december 2015 23:57 schreef Houtenbeen het volgende:
Lijkt een beetje op Ajax dusquote:Op dinsdag 15 december 2015 23:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb er weinig mee, vooral omdat het allemaal hetzelfde klinkt
Vlak voor zijn inzinkinkje niet?quote:
Het Noordenquote:Op dinsdag 15 december 2015 23:59 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dat deed Henk de Haan beter
[ afbeelding ]
Kom met tegenargumenten dan? Dit komt nogal zwak over namelijk.quote:
Deze diss komt niet helemaal uit de verf.quote:
quote:Op dinsdag 15 december 2015 23:57 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ja he.. Alsof die een time-out aanvroeg.
GIF?
Als je die kop van Gijp zag aan het begint van het item, hij wilde zich onder de tafel verstoppen.quote:Op dinsdag 15 december 2015 23:59 schreef DSVM het volgende:
Rene beetje ongemakkelijk, volgens mij had hij redelijk last van angstaanvallen
Die is gewoon vaagquote:Op dinsdag 15 december 2015 23:56 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
POM POM POM POM POM POMquote:Op dinsdag 15 december 2015 23:59 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dat deed Henk de Haan beter
[ afbeelding ]
Elke 5 seconden alle glazen op tafel waterpas zetten, deze man is een wandelende dwangneurose.quote:
Even wachten op Arcee of we een RECORD hebben gevestigd.quote:
Zorgen dat zijn ingestuurde samples extra aandacht kregen van platenlabels en dj's. Alsof zijn 1 in een dozijn sound zou zijn opgevallen door het buitengewone talent dat er vanaf straalt. De muziekindustrie krijgt zóveel samples binnen, je moet haast wel referenties hebben om je eerste doorbraak(je) te maken.quote:Op dinsdag 15 december 2015 23:55 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Zou je daar een specifiek voorbeeld van kunnen geven, wat zijn moeder dan deed om Dotan bekend te maken?
Afgewezen ooit?quote:Op woensdag 16 december 2015 00:02 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Zorgen dat zijn ingestuurde samples extra aandacht kregen van platenlabels en dj's. Alsof zijn 1 in een dozijn sound zou zijn opgevallen door het buitengewone talent dat er vanaf straalt. De muziekindustrie krijgt zóveel samples binnen, je moet haast wel referenties hebben om je eerste doorbraak(je) te maken.
Het is vooral zijn opmerking "Ik ben niet begonnen met muziek om bekend te worden" waaraan ik me zo erger, dat is zo'n beetje zijn enige doel geweest in zijn middelbare schooltijd. Wat een machootje zeg.
Wanneer Jinek wordt ontsloagen.quote:
Leek zich niet op zijn plaats te voelen inderdaad.quote:Op woensdag 16 december 2015 00:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als je die kop van Gijp zag aan het begint van het item, hij wilde zich onder de tafel verstoppen.
Okequote:Op dinsdag 15 december 2015 23:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als het kabinet MORGEN valt mag Mortaxx voor 1 maand lang een UI voor mij kiezen.
Waarom was het dan een machootje?quote:Op woensdag 16 december 2015 00:02 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Zorgen dat zijn ingestuurde samples extra aandacht kregen van platenlabels en dj's. Alsof zijn 1 in een dozijn sound zou zijn opgevallen door het buitengewone talent dat er vanaf straalt. De muziekindustrie krijgt zóveel samples binnen, je moet haast wel referenties hebben om je eerste doorbraak(je) te maken.
Het is vooral zijn opmerking "Ik ben niet begonnen met muziek om bekend te worden" waaraan ik me zo erger, dat is zo'n beetje zijn enige doel geweest in zijn middelbare schooltijd. Wat een machootje zeg.
Waarom dat winnaar denken?quote:Op woensdag 16 december 2015 00:07 schreef Evertjan het volgende:
Morele winnaar was Peter R de Vries
Hij komt inderdaad super sympathiek en oprecht over. Maar wat je zelf zegt, denk dat maar een klein % van artiesten / tv-persoonlijkheden in "het echt" is wat diegene op tv pretendeert te zijn. Helaas. Misschien is er overigens wel een kleine kans dat hij is veranderd, ik was op m'n 16e-18e ook vrij irritantquote:Op woensdag 16 december 2015 00:12 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Waarom was het dan een machootje?
'Coming Home' vind ik een goed nummer, dat is ook een hit geworden en Dotans doorbraak.
En het komt voor dat iemand in het echt anders is dan op tv. Dotan lijkt me wel een sympathieke jongen, maar inderdaad bekend willen worden met je muziek lijkt me logisch.
Ik vind Dotan ook wat gemaakt. Maar zo gaat dat op tv, hij had een hit, ook internationaal, en op die status teert hij. Pauw is nooit kritisch tegen muzikanten, het is dan gewoon gezellig en luchtig, neem ook dat item over speed-junk Brood laatst.quote:Op woensdag 16 december 2015 00:16 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Hij komt inderdaad super sympathiek en oprecht over. Maar wat je zelf zegt, denk dat maar een klein % van artiesten / tv-persoonlijkheden in "het echt" is wat diegene op tv pretendeert te zijn. Helaas. Misschien is er overigens wel een kleine kans dat hij is veranderd, ik was op m'n 16e-18e ook vrij irritant.
Wanneer ga jij naar Pauw?quote:Op woensdag 16 december 2015 00:19 schreef tong80 het volgende:
Ik ben nog steeds onbescheiden en irritant.
Ik ben een zolderkamerautist die nooit buiten komt.quote:
Ze regelen wel taxi voor je.quote:Op woensdag 16 december 2015 00:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben een zolderkamerautist die nooit buiten komt.
Mwah.quote:
Volgens mij was hij gewoon aan zijn hand aam het krabben.quote:Op dinsdag 15 december 2015 23:56 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
quote:Kan Ruben de Sain straks weer lopen?
Tien jaar geleden belandde de 32-jarige Ruben de Sain in een rolstoel na een motorongeluk. Een dwarslaesie zorgde ervoor dat hij nooit meer zou kunnen lopen. Toch gebeurde het onmogelijke: met een bijzonder robot-skelet wandelt hij nu stapje voor stapje door Nijmegen. Voor korte duur, helaas. Het skelet moet weer terug naar de fabriek en Ruben terug in de rolstoel. Daarom is hij nu een crowdfunding campagne begonnen en hoopt hij genoeg geld bij elkaar te krijgen om het skelet te kopen. Haalt hij de benodigde ¤ 85.000 binnen?
quote:Op woensdag 16 december 2015 16:25 schreef monkyyy het volgende:
Holle frasen voor tijdens het kerstdiner
Nieuwe kip, thee met een persoonlijk verhaal en slagroom met de smaak van toen. Het zijn slechts een paar marketingtermen waarmee de supermarkten vol liggen. Holle frasen, noemt Teun van de Keuken van de Keuringsdienst van Waarde ze. Op een ironische manier voert hij op de website van De Volkskrant er de strijd tegen. Met Pauw kijkt hij vooruit naar het kerstdiner: wat kunnen we op ons bord verwachten?
Maar waar moeten alle fokkertjes dan weer moreel verontwaardigd over gaan doen? Beetje harteloos van Jeroen.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:30 schreef Specularium het volgende:
Denk niet dat Jeroen zijn showtje gaat aanpassen.
Was toen ook al te zien, maar idd: gisteren waren de top 3 snelste Pauw-topics ooit.quote:Op woensdag 16 december 2015 00:01 schreef Mani89 het volgende:
Even wachten op Arcee of we een RECORD hebben gevestigd.
Dankjewel. En hoera!quote:Op woensdag 16 december 2015 22:55 schreef Arcee het volgende:
[..]
Was toen ook al te zien, maar idd: gisteren waren de top 3 snelste Pauw-topics ooit.
Wel slecht vertolkt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |